בשיתוף סיילספורס
בעידן של היום, חברות שלא מתמקדות בשביעות הרצון של הלקוחות, עלולות למצוא את עצמן מחוץ לתחרות תוך מספר שנים. הלקוחות מקבלים את כל מה שהם צריכים מהמכשיר בנייד, באופן מיידי, אישי ונוח. בהתאם, הם דורשים מהחברות והעסקים מולם הם מתנהלים שירות מותאם אישית ומהיר. חברות אשר רוצות לרשום קפיצת דרך ולעבור לדור הבא של הפתרונות בתחום שירות הלקוחות, פונות לשילוב בין פתרונות AI, ניתוח ה-Data של הארגון ומערכות CRM עדכניות.
3 צפייה בגלריה
אירוע WORLD TOUR של סיילספורס
אירוע WORLD TOUR של סיילספורס
אירוע WORLD TOUR של סיילספורס
(צילום: עידן כנפי)
אירוע Salesforce World Tour Essentials TLV השנתי של חברת סיילספורס, שנערך בשבוע שעבר, התמקד בחיבורים הפוטנציאליים וביחסים הקיימים בין AI, דאטה ו-CRM ובדרך בה הם עוזרים לארגונים להפוך ל'חברות מוכוונות לקוחות'. מה אמרו נציגים בכירים ממגוון תחומים במשק על הטכנולוגיות החדשות ביותר בתחומים כגון ניהול לקוחות, מכירה, קמעונאות, AI וטכנולוגיים ענן? צפו בווידיאו בראש העמוד.

"ה-AI הוא מהפכה שתעזור לארגונים להתרכז ב-Core Business שלהם"

"ה-AI היא מהפכה. מדובר במשהו הרבה יותר גדול מהמילה 'בינה מלאכותית' והסיבה לכך היא שהטכנולוגיה עוזרת באופן משמעותי לארגונים להיות הרבה יותר אפקטיביים ולהתרכז בדברים שהם ה-core business שלהם", הסביר איתי מרגלית, מנהל מערך המכירות של סיילפורס ישראל.
"בינה מלאכותית היא חלק אינהרנטי בתוך המוצר שלנו. הבינה המלאכותית עוזרת לכל נקודת מגע עם לקוח ומאפשרת לכל מי שמשתמש בסיילספורס לספק ללקוחות שלו חוויה מדהימה", הוסיף שי גולן, מנהל מערכת הפריסייל של סיילפורס ישראל.
3 צפייה בגלריה
איתי מרגלית, מנהל מערך המכירות של סיילספורס ישראל
איתי מרגלית, מנהל מערך המכירות של סיילספורס ישראל
איתי מרגלית, מנהל מערך המכירות של סיילספורס ישראל
(צילום: עידן כנפי)

איך הופכים לחברת-לקוחות ושמים את הלקוח במרכז?

מיטל טבריה-אגמון, דירקטור מכירות בסיילפורס ישראל, אמרה באירוע כי "כשאנחנו משביחים את הדאטה ומבינים יותר טוב מה הלקוח רוצה, מה הלקוח צריך, אנחנו יודעים לפגוש אותו בכל נקודות המגע וגם לתת לו חווית שירות הרבה יותר טובה, הרבה יותר פרסונלית".
לדברי גולן, "המטרה של ארגונים בימינו היא לשים את הלקוחות שלהם במרכז, להיות חדשניים ורלוונטיים יותר, בעולם תחרותי". טבריה-אגמון הוסיפה כי "היום יותר ויותר ארגונים מוכרחים להפוך לחברת לקוחות, להבין יותר את הלקוח. כדי להגיע לשם, חברות חייבות לנצל את הכוח של ה-AI בצורה הכי טובה כדי למקסם את הערך עבור הלקוחות".
3 צפייה בגלריה
אירוע WORLD TOUR של סיילספורס
אירוע WORLD TOUR של סיילספורס
אירוע WORLD TOUR של סיילספורס
(צילום: עידן כנפי)
לסיכום, מרגלית אמר כי "ארגונים שרוצים להיות המובילים בסקטור שלהם בשנים הקרובות חייבים לחשוב קודם כל על הלקוח. ברגע שעושים את זה בצורה יעילה ומתבססים על AI, דאטה ו-CRM- השילוב מאפשר קפיצת דרך מאוד משמעותית".
בשיתוף סיילספורס