תקלה שיבשה היום את הפעילות במועדון דרים קארד ולקוחות התלוננו שהם לא מצליחים להשתמש בחבר מועדון שלהם ולצבור נקודות. גם באתר טרמינל X הופיעה הודעה: "לקוחות יקרים, תיתכן איטיות באתר למשתמשי דרים קארד, אנו מטפלים בזה בהקדם האפשרי".
לקוחה שקנתה בפוקס בגרנד קניון בב"ש סיפרה ל-ynet שקנתה פוטרים לילדים לקראת הסערה ולא הצליחה לצבור נקודות מועדון. "כשהגעתי לקופה, ראיתי לקוחה אחת שמתעכבת בגלל התקלה וכשהגיע תורי הסבירו לי שהם לא יכולים להזין את חבר המועדון שלי ולא אוכל לממש נקודות בקנייה או לצבור נקודות לקנייה הבאה. הם אמרו שהם לא יכולים לעזור לי ושאפנה לשירות לקוחות. היה מבאס כי הייתי בטוחה שהנקודות שלי אבדו.
2 צפייה בגלריה
חנות fox. איטיות גם בקנייה אונליין
חנות fox. איטיות גם בקנייה אונליין
חנות fox. איטיות גם בקנייה אונליין
(צילום: יח"צ)
"לקראת הערב (בעקבות פניית ynet), התקשרה אליי נציגה שאמרה לי שהנקודות אכן לא נצברו. בשיחה הזאת היא גם אמרה שהיא מתקשרת אליי מהמספר האישי שלה כי יש תקלה במשרדי פוקס ואי אפשר להוציא שיחות".
התקלה בדרים קארד השפיעה על רשתות פוקס, פוט לוקר, פליינג טייגר, רובי ביי, סנגלס האט, אמריקן איגל, מנגו, ללין, ג'מבו, מיננה, פוקס הום, דה צ'ילדרנ'ס פלייס, בילבונג בין היתר.
כשניסינו לקנות באתר טרמינל X, נתקלנו באיטיות: עמוד הסל קפא זמן רב במצב של ריענון. אחרי שרוענן בסופו של דבר – האתר איפשר רכישה ומימוש נקודות אבל לא צבירה של נקודות (בחברה מסרו כי הן יתעדכנו לאחר אריזת הפריטים).
2 צפייה בגלריה
ההודעה על התקלה ברשת טרמינל X
ההודעה על התקלה ברשת טרמינל X
ההודעה על התקלה ברשת טרמינל X
(צילום: מתוך הרשת)
מהחברה נמסר: "תקלת חשמל בחוות השרתים של פרטנר, שיבשה פעילויות של חברות שונות במשק בין היתר של חלק ממותגי הקבוצה. התקלה טופלה והסתיימה. נציין כי לקוחות המועדון צברו נקודות גם במהלך תקלה זו".
מפרטנר נמסר: "לא היתה תקלה. מדובר בעבודות יזומות עליהן עודכנו הלקוחות כבר לפני חודש והתבקשו להיערך בהתאם. נתחקר יחד עם הלקוח היכן היה פער".