מקורות של בועות מספרים כי הסדרה הקומית נבסו נרכשה על ידי ערוץ ZDF הגרמני ותעלה למסך בשנה הבאה. נבסו, של רשת 13 ואנדמול שיין ישראל, החלה להיות משודרת ב-2017 ונעה סביב משפחה ישראלית מעורבת: פרסומאי ממוצא אתיופי (יוסי ואסה) הנשוי לתמר (מירב פלדמן), אמנית ופסלת אשכנזייה. השניים מגדלים ילדה בת 5 על רקע הדעות הקדומות של המשפחה המורחבת ומשם מתפתחות סיטואציות משעשעות ונוגעות.
ואסה עצמו יצר את הסדרה יחד עם שי בן-עטר וליאת שביט, בתמיכת המיזם המשותף לקרן גשר לקולנוע רב-תרבותי ולקרן אבי חי. נבסו הגיעה להישג היסטורי כשזכתה בפרס האמי הבינלאומי ב-2018 כסדרה הקומית הטובה ביותר. כמה חודשים לפני היא נמכרה לפוקס האמריקנית וכעת מקבלת גרסה גרמנית. חלון חשיפה נוסף ייפתח לסדרה עם העלייה לנטפליקס בסוף ספטמבר בישראל.
2 צפייה בגלריה
הקאסט של נבסו
הקאסט של נבסו
הקאסט של נבסו
(צילום: אמיר מאירי)

דליה רבין מצטרפת כדירקטורית ל"חוויה הישראלית"

דסק התיירות הנכנסת של בועות מדווח כי דליה רבין מצטרפת כדירקטורית ל"חוויה הישראלית", חברה-בת לחינוך של הסוכנות היהודית, המביאה מדי שנה יותר מ-30 אלף צעירים יהודים לביקור בארץ. היו"ר חנה פרי-זן והמנכ"ל עמוס חרמון ערכו סיור בחברה לרבין ולדירקטורים נוספים, ד"ר רות גסר, מומחית למימון ופיננסים, דרור כהן, מנהל חטיבת החינוך בעיריית ר"ג, ומשה רווח, סגן ראש עיריית ר"ג.
2 צפייה בגלריה
דליה רבין מצטרפת לדירטורים של "חוויה ישראלית"
דליה רבין מצטרפת לדירטורים של "חוויה ישראלית"
דליה רבין מצטרפת לדירטורים של "חוויה ישראלית"
(צילום: יח"צ)

בקטנה:

דסק המדיה שלנו מדווח כי יעל גאוני, סמנכ"לית התקשורת בפרטנר, תשמש מעתה גם סמנכ"לית הרגולציה של הקבוצה.
היום ייערך אירוע צדקה של הקרן לחקר הסרטן בישראל, ICRF, בשיתוף מועדון הגולף קיסריה, לזכר מוטי סלע ז"ל, לשעבר מנכ"ל אשטרום, שהלך לעולמו אחרי התמודדות עם המחלה. יארחו: יו"ר הטורניר אליעזר שקדי ויו"ר הקרן תמיר גילת. (חבצלת דמארי)
"המלחמה לא נגמרה" - תערוכת הצילומים של זיו קורן מאזורי הקרבות באוקראינה - תיפתח מחר בנמל ת"א באירוע מיוחד בהובלת משלחת האיחוד האירופי לישראל.
פלטפורמת הפרסום בדיגיטל IDX פתחה במסורת של מסיבה שנתית עם בכירי עולם הפרסום הדיגיטלי בישראל. בין דרינק לשיחות על קמפיין הזמין המייסד עמית אוחיון את מנכ"ל ynet ברק קלמנוביץ' לסט מוזיקלי משותף.
תיאטרון בית ליסין בת"א פתח עונה באירוע שכלל השרות והשרים יפעת שאשא-ביטון, אביגדור ליברמן וחילי טרופר, ראש העירייה רון חולדאי ורעייתו יעל ושרי אריסון ושגרירים. אירחו: המנהלת ציפי פינס, יו"ר ההנהלה תא"ל בדימוס ד"ר דב תמרי ויו"ר אגודת הידידים הילה רהב. מגי אזרזר הנחתה את הענקת המלגות לשחקנים, ליוצרים ולעובדים המצטיינים, תרומה של ד"ר אברהם כדר ומיכל כדר. בפרס מפעל חיים זכו יונה אליאן-קשת וששון גבאי.
גם התיאטרון הקאמרי חגג אירוע פתיחת שנה, בביתם של מיכל ויובל רכבי בבית זית. רמי ברוך זכה בפרס מפעל חיים שקיבל מעמי וליזיקה שגיא.
דבורה שרר תנהל את מערך יחסי הציבור והתקשורת של כנס ה-ICI - הכנס לחדשנות רפואית ישראלית בקרדיולוגה, הראשון והגדול מסוגו בעולם. את הכנס יזמו פרופ' חיים לוטן ופרופ' רפי ביאר - ממובילי תחום הקרדיולוגיה בישראל.
דסק השמחות של בועות מדווח כי מנכ"לית הבנק הבינלאומי, סמדר ברבר-צדיק, אירחה את הלקוחות ואת בכירי המשק להרמת הכוסית המסורתית לחג, אבל הפעם זה קרה במספר אירועים, כי בימים אלה חוגג הבינלאומי 50 שנה להקמתו. המפגשים כללו ארוחת בוקר, מופע של שירי להקת קווין עם הסימפונית ירושלים בניצוחו של אלדד שרים והרצאות.
ביום חמישי יתקיים אירוע השקת ספר העיצוב של חברת השעונים AUDEMARS PIGUE ברוטשילד בת"א.
רפא"ל העניקה מלגות הצטיינות בהיקף של 181,500 שקל ל-116 תלמידי תיכון מצטיינים מהצפון.
אייל רביד חנך סניף של ויקטורי בחולון בהשקעה של 4 מיליון שקל.
לרגל החגים, מאות עובדי תנובה ארזו וחילקו מזון לילדים ומשפחות מעוטי יכולת.
מנכ"ל רשת ברא צמחים, גיל צלר, יזניק מחר את מרוץ האופניים "ברא אפיק".
אבן פינה הונחה בלוד לקמפוס בנק המזרחי־טפחות הנבנה בעיר. היו: היו"ר משה וידמן, המנכ"ל משה לארי וראש העירייה יאיר רביבו.
ארגון הקבלנים והבונים מחוז ת"א והמרכז ציין 90 שנה להיווסדו באירוע בת"א.
הנהלת בנק הפועלים אירחה מאות לקוחות ואורחים נוספים לאירוע פתיחת השנה במוזיאון ארץ ישראל בת"א.

מינויים

  • לימור גוטפריד מונתה למנהלת מחלקת שמאות המקרקעין בחברת פז כלכלה והנדסה.
  • רוני מהדב-לוין מונה למנכ"ל סינמטק ירושלים.
  • יעל מבורך מונתה לסמנכ"לית הכספים במאוחדת.