בליימן שליסל רצו להילחם בוויסוצקי, שנחשבת מונופול בתה בארץ, ומכרו בחגים מארזים של 100-20 שקיקים ב-10 שקלים בלבד. התוצאה: נתח השוק של ליפטון עלה מ-2.5% ל-6% בראש השנה, מתוך קטגוריה שמגלגלת בארץ 250 מיליון שקל בשנה.
בנובמבר אזל המלאי לראשונה, בינואר הגיעה מכולה נוספת והמלאי לא הספיק ושוב אזל.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
1 צפייה בגלריה
מוצרים
מוצרים
תה ליפטון
(צילום: ליפטון)
"זה כבר המחסור השני מאז המעבר מיוניליוור לליימן שליסל. תוך חודש וחצי ליימן גמרו את המלאי. לא אמדו נכון את הכמויות", מסביר קמעונאי.
אותו קמעונאי הוסיף: "הקמעונאים פרגנו להם עם שטחי מדף ושיפור נראות, אבל מה זה שווה שעכשיו בשיא העונה הם לא פה".
בחלק מהרשתות מותג התה כלל לא נמכר, כך למשל בשופרסל. ברוב הרשתות ויסוצקי הפך כרגע לשחקן כמעט יחיד, לצד מתחרים קטנים כמו פומפדור וטווינינגס.