ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט מצטרף כדירקטור לחברת הסטארט-אפ רמפי (REMEPY) של מיכל צור, שותפתו לשעבר מסאיוטה. החברה החדשה פועלת בתחום הבריאות הדיגיטלית ומשלבת לראשונה תוכנה בתוך תרופות.
חברת רמפי מובילה חזון של תרופות היברידיות, הכוללות אפליקציה דיגיטלית ייעודיות שמשפרת את אפקט התרופה.
מדובר בדירקטוריון נוסף שאליו מצטרף בנט בהמשך לכניסתו לחברת הסייבר בתחום הבינה מלאכותית lasoo וחברת מחשוב הקוואנטים קוואנטום סורס.

1 צפייה בגלריה
נפתלי בנט ומיכל צור
נפתלי בנט ומיכל צור
נפתלי בנט ומיכל צור
(צילום: רמפי)
רמפי היא החברה הראשונה בעולם להוכיח בניסויים קליניים ראשוניים את האפקט הפיזיולוגי של האפליקציות הדיגיטליות שלה באמצעות סריקות fMRI (סריקה הבוחנת את פעילות המוח), בדיקות דם ושאלונים רפואיים.
לאפקטים שהחברה כבר הוכיחה פוטנציאל להשפיע על תוצאות רפואיות במחלות נויירולוגיות, בסרטן, במחלות אוטו-אימוניות ובמחלות עיניים ניווניות.
הפלטפורמה החדשנית שפיתחה החברה יוצרת שוק חדש של תרופות היברידיות, עולם שלם של דאטה ונכסי פטנטים עבור חברות התרופות.
רמפי הוקמה לפני כשנה על ידי אור שובל (ששירת כקצין במטכ"ל, יחידה שגם בנט שירת בה), ד"ר מיכל צור (שותפתו לשעבר של בנט מסאיוטה, וממייסדות קלטורה) ופרופ' אמיר עמדי שמנהל את מכון המוח וההדמיה באוניברסיטת רייכמן. הצוות המדעי והרפואי בחברה כולל את ד"ר נירה ספורטה (גם היא מסאיוטה), ד"ר שחר שלי (רמב"ם), ד"ר יונה וייסבוך (רמב"ם), ד"ר שי ארליך, פרופ' איתי חוברס, פרופ' עופר טור סיני ופרופ' מיכל שוורץ, כלת פרס ישראל למדע. הצוות הטכנולוגי כולל את יונתן קנאריק וליאור בנדרסקי.
בנט: "בתקופת כהונתי כראש ממשלה, חווינו בישראל את התפרצות הקורונה והוכחנו איך חדשנות וחשיבה מחוץ לקופסא בתחומי הבריאות מביאים לתוצאות ייחודיות. ברמפי שילוב ייחודי של אנשי מדע, רפואה, רוקחות וטכנולוגיה, מהשורה הראשונה במדינה ובעולם, שחושבים מחוץ לקופסא על עולם פיתוח התרופות. אני גאה להצטרף למסע שלהם לפיתוח קטגוריה חדשה של תרופות היברידיות, ושמח לשתף פעולה שוב עם מיכל. אנחנו נמצאים באחת התקופות המורכבות והקשות שידעה מדינת ישראל הן מבחינה ביטחונית והן מבחינה כלכלית – חברתית. לטכנולוגיה הישראלית משמעות קריטית גם בתוך הלחימה בעזה וגם ביום שאחרי להתאוששות הכלכלה הישראלית. אני במיוחד גאה בכל היזמים שממשיכים לבנות ולהצמיח חברות גם בעת מלחמה, ושמח לתרום את חלקי".
מיכל צור: "המוצרים שפיתחנו ביחד בסאיוטה משרתים עד היום את לקוחות הבנקים ברחבי העולם. רמפי פורצת דרך באפיון ומדידה של מנגנוני ההשפעה של אינטרקציות דיגיטליות, על חולים ועל האפקטיביות של תרופות, ואני מקווה שבאופן דומה התרופות ההיברידיות שנביא לשוק בשנים הקרובות ישפרו את התוצאות הטיפוליות בהרבה תחומים רפואיים למשך עשרות שנים קדימה. אני שמחה וגאה בכך שנפתלי מצטרף ויביא את היכולות האסטרטגיות שלו לחברה".