לולו למון (Lululemon), שמתמחה בבגדי יוגה וספורט השיקה היום (שלישי) בקניון רמת אביב את חנות הדגל הראשונה שלה בישראל. החנות, שמשתרעת על פני שטח של 550 מ"ר, נמצאת בקומה השנייה של הקניון והוקמה במקומו של מתחם המזון המהיר. בחנות המעוצבת הושקעו 10 מיליון שקל, שמעניקים חווית קנייה למי שידו משגת.
טווח המחירים נע בין 159.90 שקלים למעל 1,000 שקלים. כך למשל, תוכלו למצוא גוזיות וטייצים איכותיים במחירים של בין 500 ל-600 שקלים. קו מוצרי הבייסיק מתחיל ב-159.90 שקלים. בנוסף, גופיות ב-250 שקלים, וז'קט לגברים ביותר מ-1,000 שקלים.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio
1 צפייה בגלריה
החנות החדשה של לולו למון ברמת אביב
החנות החדשה של לולו למון ברמת אביב
החנות החדשה של לולו למון ברמת אביב
(צילום: מושי גיטליס)
החנות כוללת גם סטודיו שיופעל על ידי Fit House Tel Aviv, ובו יתקיימו אימונים שיועברו על ידי המאמנים המובילים בישראל, כנהוג בחנויות הקונספט של לולו למון בעולם.
החנות ברמת אביב היא הראשונה של לולו למון בארץ, ובכוונת המותג לפתוח 10 חנויות נוספות בשלוש השנים הקרובות. כמו כן, במהלך המחצית השנייה של שנת 2024, קבוצת אירני, זכיינית לולו למון בישראל, תשיק את האתר הרשמי של המותג. עד אז הקולקציה של לולו תימכר באתר האון-ליין של פקטורי 54.
קומה מתחת ללולו למון פועלת המתחרה אלו-יוגה עם מחירים דומים, טופים ב-499 שקלים, וטייצים בעד 600 שקלים, שהושקה גם היא לראשונה בישראל לפני ארבעה חודשים בזיכיון של קבוצת סטורי. רוני אירני, בעלי פקטורי 54 ובעל הזיכיון להפעלת לולו למון בישראל, התייחס למתחרים מהקומה מתחת: "אין בכלל מה להשוות. שווי השוק של לולו למון הוא 48 מיליארד דולר, בעוד זה של אלו יוגה 250 מיליון שקל. אני לא רואה בהם מתחרים".
אירני התייחס גם למחירים: "יצרנו מהפכה שטרם נראתה בישראל. שינינו את המשוואה, והמחירים בארץ יהיו גבוהים בכ-5% בלבד מהמחירים בארה"ב, ונמוכים מהמחירים בדובאי".
מותג לולו למון החל את דרכו מעולם היוגה והתרחב לעולם הריצה, האימון, ולקטגוריית On the move, שמציעה לבוש לייף-סטייל מבדים חדשניים בעלי ביצועים גבוהים, ובעלי טכניקות מבנה ייחודיות. מרבית הבדים של המותג רשומים כפטנטים ומתבססים על פיתוחים טכנולוגיים של חומרים, שיטות אריגה וטכנולוגיה מתקדמת.