הנאמנת שמינה לאחרונה בית המשפט המחוזי בתל אביב לחברת המשחקים הישראלית "אברי באדי גיימס" (לשעבר וויזיטס), קיבלה את אישור בית המשפט למכור החברה בסכום של כ-1.1 מיליון שקל במזומן בתוספת מע"מ, לחברת ג'וייבו המפתחת ומשווקת משחקים למובייל.
הנאמנת, עו"ד ענבר חכימיאן נהרי ממשרד ארנון תדמור לוי, ציינה בפני השופטת איריס לושי עבודי כי בחלוף המועד האחרון להגשת הצעות - הוגשה הצעה אחת בלבד. יש לציין כי בנק המזרחי טפחות שהינו נושה מובטח של חברת "אברי באדי גיימס" בסכום נטען של 7 מיליון שקל, טען בפני בית המשפט באמצעות עו"ד ישראל בכר כי הבנק מתנגד למכירה היות והתמורה המוצעת נמוכה ביותר.
1 צפייה בגלריה
פטיש בית משפט
פטיש בית משפט
בית משפט
(צילום: shutterstock)
מנגד טענה הנאמנת כי המשך הפעלה של חודשים נוספים לא צפוי להניב מכירה בתמורה גבוהה יותר. נציגת הממונה על הליכי חדלות פירעון, עו"ד שרון קשפיץ, ציינה בתגובתה לבית המשפט כי "לאור הירידה ברווחים כנטען על ידי הנאמנת סבור הממונה כי הכף נוטה לאישור המכר כמבוקש".
השופטת לושי עבודי אישרה את מכירת פעילות החברה ונכסיה לרוכש תמורת כ-1 מיליון שקל בתוספת מע"מ. בהחלטתה קבעה השופטת: "בהתייחס לכך שקיים סיכון בהמתנה ונוכח העובדה שמדובר בהצעה היחידה העומדת על הפרק וכן בשים לב לתגובת הממונה – אני מאשרת את המכר המבוקש". עוד ציינה השופטת כי בהצעה צוין כי קופת הפירוק תהא זכאית לכספים שיצטברו מן הפעילות לתקופת ההפעלה, גם אם יתקבלו מאוחר יותר בפועל בידי הרוכש, והוא יעבירם לקופת הפירוק במסגרת התחשבנות.

חברת "אברי באדי גיימס" היא חברת סטארטאפ פרטית אשר התאגדה בשנת 2013 ועיסוקה הינו תכנון, פיתוח ועיצוב משחקים טכנולוגיים בתחום הקז'ואל למכשירי מובייל. בימי הזוהר של החברה היא העסיקה כ-70 עובדים. החברה פנתה בפברואר לבית המשפט לאחר נקלעה לחובות של כ- 15 מיליון שקל.
מוצר החברה העיקרי הינו משחק מובייל בשם Lucky Buddies אשר משווק באפליקציה של גוגל ואפל ולקוחותיה הינם שחקנים באפליקציה והכנסותיה הינן מרכישות השחקנים במשחק.
ביוני 2022 גייסה החברה בסבב גיוס כ-14 מיליון דולר בהובלת קרן מייקרס, אולם לטענת החברה, עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל חלה התקררות נוספת בשוק הגיוס, וזאת בנוסף להתקררות שחלה קודם לכן לאור עליית הריבית במשק.