שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, רחל עורקבי, קיבלה היום (ד') במלואה את התביעה שהגיש איש העסקים מולי ליטבק נגד מי שהיה בעבר חברו הקרוב עדי קייזמן על סך 5.9 מיליון שקל. זאת, לאחר שקייזמן לא הפקיד סכום של 2 מיליון שקל שנקבע על ידי בית המשפט כתנאי למתן רשות להתגונן בתביעה, אשר הגישו נגדו בנוסף לליטבק, גם חברת טרגטמץ' וד"ר ענת לוין. כמו כן נקבע כי קייזמן ישלם את הוצאות המשפט של התובעים בסך כ-202 אלף שקל.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
1 צפייה בגלריה
עדי קייזמן ( מימין) ומולי ליטבק
עדי קייזמן ( מימין) ומולי ליטבק
עדי קייזמן ( מימין) ומולי ליטבק
(צילום: יובל חן, אוראל כהן)
קייזמן טען להגנתו כי ההתחייבות שלו הייתה שמולי ליטבק ואחותו ד"ר ענת לוין יקבלו את החזר השקעתם, ואולם לא ממנו. בעבר ציינה השופטת כי "קייזמן לא הצליח בבקשתו לפרט את הטענות הפשוטות ביותר, אם הוא לא זה שנתן את ההתחייבות למשיבים, מדוע חתם על המסמכים? לטעמי מדובר בהגנת בדים מופרכת על פניה".
איש העסקים מולי ליטבק, מי שהיה חברו של עדי קייזמן בעשור האחרון הגיש ביוני 2020 תביעה בגובה של 6 מיליון שקל לבית המשפט המחוזי בתל אביב באמצעות עוה"ד יותם בלאושילד וספיר דולינגר, ממשרד הרצוג פוקס נאמן. התביעה שהוגשה על ידי ליטבק ואחותו ד"ר ענת לוין ועל ידי חברת ההשקעות שהקימו טרגטמץ', העוסקת בהשקעות היי טק, חושפת שורת התכתבויות ווטסאפ בין ליטבק לקייזמן. במסגרת התביעה שהוגשה לבית המשפט נטען כי עדי קייזמן כתב בעבר למולי ליטבק בהודעת ווטסאפ: "המצב שלי מאוד מורכב ומסובך עם הרבה מאוד מוקדים פתוחים. לצערי אני לא במצב שיכול לחלץ אותך מהעסקה. לא כי אני לא רוצה. כי אני לא יכול". ליטבק הוא יזם ואיש עסקים אשר מתמחה ביזמות ברשת האינטרנט ובעסקי האומנות. הוא גם בעלי האתר הפורנו im live .
לאחרונה פורסם כי קייזמן ורעייתו הדוגמנית אסתי גינזבורג עזבו עם ילדיהם את הארץ ללוס אנגלס. מנגד, טען קייזמן כי "אנחנו לא משתמשים בביטויים עזבנו את הארץ. לקחנו פסק זמן. אני זמין ואעשה כול מה שצריך כדי לעמוד בכול המשימות".