בשיתוף קרן משפחת אבירם
יש לכם רעיון, מיזם או טכנולוגיה שתמיד חשבתם שהם יכולים לשנות את העולם, אבל לא הצלחת לגרום להם להמריא? עכשיו אולי נמצאה הדרך.
קרן משפחת אבירם והמגזין הכלכלי הבינלאומי Forbes משיקים את “Aviram Awards – Tech For Humanity”, תחרות לאיתור מיזמים משני מציאות שנערכת במקביל במדינות רבות במזרח התיכון וצפון אפריקה. התחרות מיועדת ליזמים ויזמות מישראל, איחוד האמירויות, בחריין, מרוקו, מצרים, ערב הסעודית, ירדן ועוד. חבר השופטים כולל נציגים ממדינות אלו.
1 צפייה בגלריה
זיו אבירם, קרן אבירם
זיו אבירם, קרן אבירם
זיו אבירם, קרן אבירם
(צילום: אוהד רומנו)
במסגרת תהליך האיתור הראשוני ייבחרו 15 מיזמים, שיוצגו בסמינר מקצועי. השופטים יבחרו חמישה מתוכם, ואלה יעלו לאירוע הגמר שיתקיים בדובאי במארס 2022. המיזם המנצח, כזה שבבסיסו עומדת תרומה לאנושות, יזכה בפרס כספי של חצי מיליון דולר, לליווי מקצועי של זיו אבירם ומנטורים אחרים בעלי שם, ולליווי תקשורתי של Forbes, המגזין הכלכלי המוביל בעולם – שילוב שאמור להפוך אותו מרעיון למציאות, או מטכנולוגיה בחיתוליה למוצר שיכול לשנות את חיינו. למיזם הזוכה במקום השני יוענק פרס של 100 אלף דולר, ופרס של 50 אלף דולר יוענק לזוכה במקום השלישי.
באיזה סוג של רעיונות מדובר? אפשר כנראה לקבל כיוון מהרזומה של אבירם – שיחד עם פרופ' אמנון שעשוע הקים את חברת "Mobileye" מובילה עולמית בפיתוח מערכות בטיחות מתקדמות למניעת תאונות דרכים ובפיתוח רכבים אוטונומיים; וכן את חברת "OrCam",המפתחת טכנולוגיות לבישות מבוססות בינה מלאכותית המיועדות לאנשים המתמודדים עם עיוורון, לקויות ראיה, לקויות שמיעה ועוד, המעניקות להם עצמאות ומשפרות את איכות חייהם.
"השנה האחרונה הציבה אותנו בפני הזדמנות חסרת תקדים – לחבר את ישראל ומדינות המזרח התיכון באמצעות עשייה משותפת בתחומי היזמות והחדשנות", אומר אבירם, "אני נרגש לצאת למסע הזה עם משפחתי ולאתר את המיזם הבא שיהווה תרומה לאנושות ולמציאות החיים במזרח התיכון".
רנדל ליין, העורך הראשי של מגזין Forbes: "ישראל היא חממה גלובלית של פעילות יזמית, אך יש פוטנציאל שטרם ממומש בתחום הזה ברחבי המזרח התיכון, שרק ממתין להיחשף ולהתפתח".
יזמות ויזמים מוזמנים להירשם באתר התחרות עד 10.12.2021. להרשמה חפשו בגוגל Aviram Awards.
פורסם בידיעות אחרונות
בשיתוף קרן משפחת אבירם