מנכ"ל בנק דיסקונט, אורי לוין, הודיע הבוקר (ראשון) להנהלה כי החליט לפרוש מתפקידו בתום כהונה של 3.5 שנים. לפי ההודעה, הסיבה לפרישה היא מינויו של לוין למנכ"ל קבוצת הנדל"ן תדהר.
לוין היה חלק מדיסקונט בתשע השנים האחרונות, כאשר כיהן קודם לכן במספר תפקידים בכירים נוספים, בין השאר כמנהל הכספים של הבנק, ראש חטיבת תכנון ואסטרטגיה ומנכ"ל הסניף בניו יורק.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio
1 צפייה בגלריה
אורי לוין, מנכ"ל בנק דיסקונט
אורי לוין, מנכ"ל בנק דיסקונט
אורי לוין, מנכ"ל בנק דיסקונט
(יח"צ)
"העשור המקצועי האחרון בחיי הוקדש כולו למסע המופלא שעברה קבוצת דיסקונט עד להפיכתה לגוף עוצמתי ודומיננטי שמאתגר את המערכת הפיננסית בישראל", אמר לוין לאחר פרישתו. "בנינו מנועי צמיחה, ייעלנו את הקבוצה והצגנו תוצאות חסרות תקדים ביחס למקום שבו היה דיסקונט רק לפני עשור. אני גאה ומאושר שהייתה לי הזכות לקחת חלק במסע המרתק הזה. ברמה האישית, אני עוזב בית. אמנם אסיים בחודשים הקרובים את תפקידי ואפנה לאתגר מקצועי חדש, אבל הלב שלי תמיד, תמיד, יישאר ירוק".
יו"ר דירקטוריון דיסקונט, שאול קוברינסקי: "אורי לוין הנהיג את דיסקונט במצוינות בתקופות מורכבות מאוד, כולל בתקופת משבר הקורונה ובתקופת משבר כלכלי עולמי. בשם כל משפחת דיסקונט אני מבקש להודות לו על תרומתו המשמעותית וארוכת השנים לקבוצה ולאחל לו הצלחה במסע הבא שלו. אני משוכנע שהמנכ"ל שימנה הדירקטוריון, יחד עם ההנהלה המצוינת בבנק, ימשיכו את תנופת הצמיחה בה נמצאת הקבוצה בעזרת חדשנות, יצירתיות והתאמה למציאות הפיננסית העולמית המשתנה".
יו"ר תדהר, גיל גבע, מסר: "אנו גאים ונרגשים להודיע על מינויו של אורי לוין למנכ"ל הקבוצה. אנחנו משוכנעים שאורי ידע להצעיד את תדהר אל הרמה הבאה ואנו רואים בהצטרפותו של אורי לתדהר אבן דרך משמעותית במסע שלנו לבנייתה של תדהר כחברת מופת ישראלית".
לאחרונה לוין לקח חלק פעיל בניסיונות אנשי העסקים לעצור את המהפכה המשפטית, ואף השתתף בהפגנות. באחת הפגישות אמר לנתניהו: "אי אפשר להתעלם מכל אנשי הכלכלה שמביעים חשש כל כך גדול מהמהלכים, ולכן אתה חייב לעצור מיד ולקדם שינויים רק בזהירות ובהסכמה רחבה. אולי אנחנו טועים ואתה צודק, אבל מחיר הטעות שלך יכול להיות פגיעה אנושה בדמוקרטיה ובכלכלה".