ניוד סטיק ניוד סטיקס

בכל גיל רובנו ככולנו מרגישים את הקושי של "סיר הלחץ" היומיומי. התמהיל של: עבודה־בית־זוגיות־ילדים־נכדים־חברים (אפשר למחוק את המיותר ועדיין יישאר מספיק) דורש מאיתנו ניהול זמן מדויק, ולא אחת יוצר "חישובים" של דקות בין מטלות, סדרי עדיפויות וויתורים על דברים מסוימים. תובענות העולם המודרני הובילה לשלל פתרונות, שאמורים להקל על החיים ולקצר זמנים. פתרונות אלה הם מסוג הדברים, שאחרי שמתרגלים אליהם, מתקשים להבין איך הסתדרנו קודם.
למטרה של קיצור זמן בלי לוותר על החשוב נדרש עולם הטיפוח, בעיקר הנשי, שמאמץ יותר ויותר את מודל ה־"ALL IN ONE". משמע: תכשיר אחד שעונה לכמה מטרות. כך, למשל, קרם לחות שמשלב קרם הגנה, תכשיר שמעניק צבע גם ללחיים וגם לשפתיים, עיפרון גבות שמכסה גם שיער לבן וכך גם פלטות איפור חדשניות, שמכילות סמקים, שפתונים ועפרונות. גם תיקים החלו לייצר לפי אותה תפיסה, ועבור הגברים מייצרים ערכות תספורת וגילוח.

להסיר את שאריות היום

מוצר הניקוי של יובנה, JUVENA MIRACLE CLEANSING WATER, עובד על טיהור עמוק אך עדין ומיועד לפנים ולעיניים. לאחר שטיפת הפנים עם סבון, מניחים אותו על פד ומחליקים בעדינות על הפנים, הצוואר והעיניים. העור והעיניים נותרים נקיים, והלחות מתחילה לחזור.
מחיר: 125 שקל. להשיג: בסופר פארם

שמים קלאץ' לפאוץ'

ו נטע שדה יצרה תיק צד עשוי עור, שמיועד לשני שימושים: בשעות היום הוא מונח כפאוץ', ובשעות הערב הופך לתיק קלאץ' נצמד ליד. המראה שיקי, שמשלים גם לוק ליום עבודה, שכל מה שצריך להצטייד עבורו זה מינימום, וממשיך באלגנטיות ליציאת ערב. רצועת הכתף העדינה מתכוננת, והחלל הפנימי נסגר באמצעות רוכסן.
מחיר: 297 שקל להשיג: ברשת ובאתר ארנקי עמנואל

מראה מט ומבריק ברגע

המותג ג'ייד מציע מארז קומפקטי - SELFIE BLUSH & HIGHLIGHTER TRIO PALETTE, המורכב משני גוונים של סומק והיילייטר אחד בשתי משפחות גוונים, ליצירת מראה בגימור מט עד מבריק בפעולה אחת. יכול לשמש גם כצללית. סגירה מגנטית קלה וגם מראה.
מחיר: 99.90 שקל. להשיג: ברשתות הפארם
4 צפייה בגלריה
גייד מארז
גייד מארז
גייד מארז
(צילום: יח"צ)

ברונזר לפנים ולגוף

הברונזר מסדרת NV של JEUNESSE GLOBAL מעניק לפנים ולגוף מראה זוהר, טבעי ומבריק לאורך כל היום ומסייע בחידוש העור. יש לנער את המכל למשך חמש שניות ולרסס על המצח, הסנטר והאף. ניתן לרסס גם על הכתפיים, הרגליים והמחשוף, ואז הזוהר עוטף מכף רגל ועד ראש.
להשיג: אצל המפיצים המורשים בטלפון 09-8999766 או בדף הפייסבוק של החברה.

פופה בארבעה שימושים

ו פופה מציעה את פלטת הצלליות COUNTRING, הכוללת ארבעה גוונים שיכולים לשמש להצללות, קונטורינג ודגשים, צלליות עיניים וסומק. פלטה אחת שמדגישה, מבליטה ומאירה.
מחיר: 129 שקל. להשיג: בסופר פארם

תיק גב שהופך לפאוץ'

תגידו HAVAIANAS וקיבלתם כפכפים, אבל זה מזמן כבר לא רק. הפעם מציג המותג תיק גב, שהופך לפאוץ'. נוח, יעיל ולא יקר.
מחיר: 89 שקל. להשיג: בסניפים ובאתר של רשת HAVAIANAS

הקרוסבודי של קורן

לי קורן, מייצרת ומעצבת תיקים טבעוניים, מציעה תיק צד Everything Crossbody & Clutch, Jewel, בעל רצועת כתף מתכווננת, שניתנת להסרה. ברגע הופך הקרוסבודי מתיק יום לתיק ערב בסגנון קלאץ׳ מתקפל. המותג הוא גם 100% טבעוני, ללא תוצר לוואי של בעלי חיים, ומיוצר בעבודת יד בישראל. "אופנה יכולה וצריכה להיות נטולת אכזריות עבור בני אדם ובעלי חיים כאחד", היא אומרת. התיק מכיל תא מרכזי וכיס פנימי פתוח, מודפס משני צידיו, בהשראת האדריכלות בקשמיר, הודו.
מחיר: 289 שקל. להשיג: איסוף מהסטודיו או משלוחים בהתאם לתמחור

ניוד כפול

NUDE STIX מציגים את ניודיז - סטיק
רב־תכליתי: הוא מתאים לשימוש לפנים, לשפתיים ולעפעפיים, ומקנה מראה אחיד ומוקפד.
מחיר: 109 שקל. להשיג: בלעדית בסופר פארם

להתחיל את היום

סיסלי מציעה תחליב לחות והגנה מסדרת פיטו בלאנק עם SPF50. קרם לחות עוצמתי, שמשלב טיפול בפיגמנטציה ובכתמי עור בצירוף הגנה מפני קרינת VU, זיהום אוויר ורדיקלים חופשיים. בשימוש יומיומי העור נראה אחיד, חיוני ובריא. מתאים לכל סוגי העור, כולל עור רגיש.
מחיר 1,050 שקל. להשיג: רשת אינדיבידואל, אפריל, סופר פארם, Be by Shufersal, המשביר לצרכן

שישה באחד של סמאשבוקס

ו המותג Smashbox מציע CALI CONTOUR PALETTE (פלטת קונטור CALI). הפלטה הקלה כוללת שישה מוצרים: קונטור, ברונזר, שימר, סומק ופודרת הארה. אפשר להשתמש בבית, אפשר לקחת בתיק ולתקן איפור וזוהר במהלך היום.
מחיר: 199 שקל. להשיג: בחנויות Smashbox, רשת אפריל, סופר פארם, המשביר לצרכן ו־Be by Shufersal

אנסטסיה מאירה את העור

ו המותג אנסטסיה בוורלי הילס, ANASTASIA BEVERLY HILLS, מציע פלטת צלליות להארה, ובה ארבעה גוונים של צלליות אבקה דחוסה: ברונזה, טורמלין, מונסטון וקיץ. מתאים לכל גוון עור וניתן להשתמש להדגשת כל מקום בפנים, בגוף, בעיניים ובשפתיים. לקבלת ברק עז מומלץ לשלב כל גוון עם שימר נוזלי, וכדי לקבל זוהר על עור הגוף – לערבב כל גוון זוהר עם מעט שמן לחות. נראה מואר, מרגיש נעים. מוצעות שתי פלטות בגוונים שונים SUN DIPPES ו־SUGAR.
מחיר: 200 שקל. להשיג: בסופר פארם
4 צפייה בגלריה
פלטה צללית להבהרה
פלטה צללית להבהרה
פלטה צללית להבהרה
(צילום: אנסטסיה בוורלי הילס)

"החיים" של נסרין

הזמרת נסרין קדרי השיקה קולקציית איפור, שפותחה בשיתוף פעולה עם כימאים וקולוריסטים של מעבדות OFRA במיאמי. אחד מהמוצרים הוא פלטת חייאתי – HAYATI PALLETTE, "חיים שלי", שמכילה סמקים, ברונזרים, היילייטרים וצלליות, ומצורפת אליה מראה גדולה ושטוחה. מתאימה לשימוש בדרכים, בנסיעות או בבית.
מחיר: 280 שקל. להשיג: אתר גילטי אונליין, סניפי Be by Shufersal

שקוף בגבות

מילוקה זורמת עם טרנד החשיבות שמקבלות הגבות במראה הכולל של הפנים. כדי לאחד בין מראה הגבות לריסים היא מציגה מסקרה שקופה אחת, שמתאימה לאלו ולאלו.
מחיר: 29.90 שקל. להשיג: בלעדית בסופר פארם
4 צפייה בגלריה
מילוקה מסקרה שקופה
מילוקה מסקרה שקופה
מילוקה מסקרה שקופה
(צילום: מוטי פישביין)

הלוא תמרחי פעמיים בשבוע

קרן ברטוב, קוסמטיקאית מומחית למצבי עור שונים, מציגה אמפולות חדשניות, Peptide Glow Boost, שילוב מומלץ לאנטי אייג'ינג לשימוש פעמיים בשבוע. האמפולות של השלב הראשון: ACTIVE IN – מיועדות לפילינג הידרה ומכילות חומצות וקומפלקס אנטי־אוקסידנטים. האמפולות, GLOW OUT, מכילות סרום אנטי אייג'ינג. ההמלצה היא על שימוש בבוקר, בכל פעם חצי אמפולה, כשמצורף כיסוי לחומר שנותר. לאחר שימוש עקבי הפיגמנטציה מיטשטשת, וחל שיפור במיצוק ובגמישות העור.
מחיר: 390 שקל. להשיג: אצל קרן ברטוב
4 צפייה בגלריה
קרן ברטוב
קרן ברטוב
קרן ברטוב
(צילום: אודי דגן)

מסקרה אחת לגבות ולשיער

ו בובי בראון מציע את NATURAL BROW SHAPER AND HAIR TOUCH UP: מסקרה לקיבוע וצביעת הגבות, בליווי טאצ'־אפ לשורשים לבנים בשיער. פורמולת הקרם־ג'ל מגדירה וממלאת גבות בעזרת מברשת קטנה להנחה מדויקת. הפורמולה מכילה פרוטאין חיטה ופרו ויטמין B5 לריכוך השערות. במקביל אפשר להסתיר באמצעותה באופן זמני שיער לבן.
מחיר: 130 שקל. להשיג: באתר בובי בראון ובחנויות

SAY CHEEKS AND LIPS

ו בובי בראון מציג: POT ROUGE FOR LIPS AND CHEEKS. שני מוצרים באריזה קומפקטית אחת: סומק בפורמולה קרמית, שמשמש ללחיים ולשפתיים, כולל מראה. על השפתיים מומלץ למרוח בטפיחות, ועל תפוחי הלחיים - באמצעות האצבעות או מברשת סינטטית.
מחיר: 180 שקל. להשיג: באתר ובחנויות בובי בראון

גבר מי שמסתדר לבד

ערכת טיפוח לגברים יכולה להיות מתנה נפלאה וגם פינוק עצמי, כי היא באמת מקלה על החיים. חברות שונות מציעות ערכות, שכוללות מכונת תספורת וגילוח, כדוגמת ערכת מולטיגרום All In One של פיליפס או פנסוניק, שמציעה מכונת תספורת לשיער הראש והזקן, או מכונת תספורת ועיצוב זקן של חברת בראון. כן, אפשרי שתעצב את ראשך וזקנך בזמנך וכרצונך, אבל בזהירות!