אחוזת ענק בפאלם ביץ' פלורידה שבארה"ב, אשר משויכת לנשיא לשעבר דונלד טראמפ, מוצעת להשכרה בעבור 195 אלף דולר בחודש, לאחר שהניסיון למכור אותה כשל.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio
האחוזה, הכוללת שמונה חדרי שינה, חצר בגודל של למעלה מ-61 מטר ובריכת שחייה, פורסמה להשכרה החל מיום שישי הקרוב. הבעלים אף ציין כי ניתן להביא בעלי חיים.
1 צפייה בגלריה
טראמפ בכנס התמיכה
טראמפ בכנס התמיכה
דונלד טראמפ
(צילום: AP)
במרץ 2021 הבית הוצע למכירה בעבור 49 מיליון דולר ובתחילת 2022 המחיר אף זינק ל-59 מיליון דולר. אולם, כנראה שהניסיון למצוא קונה לא צלח, על אף שאחוזות דומות באזור דווקא כן נמכרו יחסית בהצלחה מאז תחילת מגפת הקורונה.
מגילוי הנכסים שפרסם הנשיא לשעבר כנדרש ממנו לקראת הבחירות של 2024, עולה כי שווי האחוזה עומד על למעלה מ-50 מיליון דולר וכי ההכנסה השנתית של טראמפ מהנכס עומדת על אחד-חמישה מיליון דולר. בשנת 2021, כאשר טראמפ סיים את תפקידו בתור הנשיא, הוא טען שערך הנכס עומד על 50-25 מיליון דולר וכי ההכנסה השנתית שלו מהנכס עומדת על בין 100 אלף דולר למיליון דולר "בלבד".
סוכנות הנדל"ן שהוציאה את הבית להשכרה, טענה כי "בפאלם ביץ' ראינו כל כך הרבה תנועה של אנשים מחלקים שונים בארה"ב ומהעולם כולו. זה בית מושלם עבור מי שרוצה לנסות את פאלם ביץ'".
האחוזה כוללת גם גישה למועדון החוף במאר-א-לאגו, בית הנופש של טראמפ בפלאם ביץ', בו הוא בילה את מרבית תקופות החורף מאז שסיים את תפקידו בבית הלבן.
הבעלים הקודם של הכנס הייתה קרן נאמנות תחת שמה של אחותו של נשיא ארה"ב לשעבר, מריאן טראמפ, והיא נמכרה בשנת 2018 עבור 18.5 מיליון דולר. הבעלים הנוכחי היא חברה הרשומה על הבנים של טראמפ, אריק ודנולד טראמפ ג'וניור.