אחת המשפעיניות הבולטות בעולם, פריס הילטון, מנסה להפוך את הקפה המסורתי למשהו שיסעיר את דור ה-Z. על הפרק: מוצר חדש של קצף קפה בטעמים מיוחדים, כולל אפילו אחד בטעם "מתוק חריף".
הילטון מתחזקת חשבונות מדיה חברתית עם מעל 27 מיליון עוקבים ונחשבת לאחת המשפיעניות הבולטות בעולם. תחת המיתוג שלה כאשת גלאם, וולנס ובידור, היא השיקה בעבר מוצרים רבים בתחום הביוטי, בשמים, כלי בית ומוצרים לחיות מחמד. על פי הערכות, הפעילות העסקית שלה שווה כ-300 מיליון דולר.
2 צפייה בגלריה
פריס הילטון
פריס הילטון
פריס הילטון. שווה מאות מיליוני דולרים
(צילום: Gettyimages)
כעת היא מנסה להיכנס גם לעולם המזון עם מוצר שקורץ בעיקר לדור ה-Z, שסקרים רבים הראו שכשליש ממנו מחפש שילובי טעמים חדשים ובלתי צפויים. המוצרים החדשים הם טעמים מיוחדים של קצף קפה. מלבד "המתוק והחריף" יהיו גם קצף "פטל ושמפניה" ועוד טעם לחובבי המתוק - "קצף בטעם צמר גפן". המוצרים ישווקו בשיתוף פעולה עם חברת אינטרנשיונל דילייט.
"החיים קצרים מכדי לשתות קפה רגיל", אמרה הילטון בהודעה שהוציאה לרגל השקת המוצר. "בין אם זה התלבושת שלי ליום-יום או כוס הקפה היומית שלי, אני תמיד מוסיפה ברק ומביאה את הטעם. עם השמנות והקצף הקר האלה, אנחנו יכולים עכשיו להפוך כל לגימה למסיבה".
ג'ניפר מיצ'ודה, מנהלת בכירה בדנונה צפון אמריקה (שמחזיקה באינטרנשיונל דילייט), אמרה: "בדיוק כמו פריס הילטון, אנחנו מומחים לקחת רגעים רגילים לרמה חדשה. על ידי שיתוף פעולה עם האייקון כדי להביא את השמנות והקצף הקר האלה לחיים, אנחנו מעלים את הרלוונטיות התרבותית לרמה חדשה לגמרי".
2 צפייה בגלריה
מוצרי קצף קפה של פריס הילטון
מוצרי קצף קפה של פריס הילטון
מוצרי קצף קפה של פריס הילטון
(צילום: האתר הרשמי)
הילטון, הנינה של מייסד רשת המלונות המפורסמת, החלה להתפרסם בתחילת שנות ה-2000 בעיקר בתחום האופנה והסלבס של ניו יורק. רגע לפני השקת תוכנית ריאליטי בכיכובה יחד עם חברתה ניקול ריצ'י הודלפה קלטת סקס שלה שזכתה לתפוצה רחבה והזכויות עליה אף נרכשו על ידי חברות להפצת פורנוגרפיה שהפכו אותה לאחת הנמכרות באותה שנה. הקלטת היוותה בסיס לתביעות הדדיות בינה לבין המדליף, ריק סולומון, שחקן פוקר מקצועי וסלב בפני עצמו.
בראיון ל-Vanity Fair בשנת 2021, הילטון אמרה שהקלטת, שפורסמה ללא הסכמתה וגרמה לסנסציה תקשורתית, הייתה "משפילה" והיא "משהו שייפגע בי לכל שארית חיי".