מבלנדרים עם לבנדר

חברת לבנדר קוסמטיקה מציעה לקראת החורף מבער עם שמנים. ניתן לבחור בלנד ארומתרפי: WINTER GUARD, שמן אנטי ויראלי ואנטי חיידקי, או בלנד ארומתרפי להקלה על הנשימה breathe. ניתן להשתמש באמצעות מבער או לטפטף טיפות על משטח שינה. תוקף השמנים הוא 18 חודשים.
מחיר: מבער ובלנד - 100 שקל,
בלנד בלבד - 45 שקל.
להשיג: בחנות המפעל בכרכור או באתר האינטרנט

מגישים באהבה

קולקציית החורף של golf&co מקבוצת גולף מציעה מגש אירוח עגול עם ידיות לאחיזה נוחה. עשוי 100% מתכת. רק לשים קומקום וכוסות ולהתחמם.
מחיר: 119 שקל. להשיג: בחנויות הרשת ובאתר

במטבח עם סולתם: ישר לקדירה

רשת סולתם מציגה לחורף סיר קדירה 28 ס"מ (6.5 ליטרים) מסדרת POTTERY. הסיר עשוי אלומיניום רב־שכבתי, עם ציפוי Non Stick בגימור דמוי שיש, שמונע הידבקות מזון ומעודד שימוש מופחת בשמן. לסיר ידיות ארגונומיות והוא מגיע עם חבקי סיליקון. הסיר קל משקל וקל לניקוי, מתאים לכל סוגי הכיריים כולל אינדוקציה, ולשימוש בתנור עד 200 מעלות.
מחיר: 229 שקל (לעונת החורף).
להשיג: בחנויות סולתם ובאתר
6 צפייה בגלריה
(צילום: גל בן זאב)


חם ברטרו עם שופרסל

שופרסל Online השיקה אתר קניות חדש עם מגוון רחב של מוצרים. בין קולקציית החורף של גאלה הום נמצאים מוצרים לבית, בהם מוצרים מעוצבים בסגנון הרטרו. קומקום שעושה חשק לתה, ומפזר חום מעוצב ומחמם.
מחיר: 49 שקל לקומקום; 199 שקל לתנור.
להשיג: באתר שופרסל
6 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)


בחדר השינה: מתפנקים בפוך של ערד

ערד טקסטיל משיקה קולקציית שמיכות חורף מפנקות עם דרגת בידוד גבוהה. יש שמיכת פוך סינטטית עם סיבים אנטי אלרגניים ושמיכת פוך במילוי פלומה טבעית או נוצות. שמיכת פוך LAPLAND לאנשים שמעדיפים שמיכה יותר כבדה במילוי מלא של נוצות שעברו תהליכי סטריליזציה, עשויה 100% כותנה עם דרגת בידוד טרמי 8.
מחיר: שמיכה של 150 ס"מ על 200 ס"מ - 249.50; שמיכת 200 ס"מ על 220 ס"מ - 349.50 שקל.
להשיג: בסניפי הרשת ובאתר

גודלייף: מחממים את הגב

רשת גודלייף, שמציעה מוצרים לגיל השלישי, מציגה לקראת החורף מוצרי צריכה, שבנוסף מציעים בחלקם גם פתרונות להקלה במכאובים. דוגמה: בקבוק חימום חשמלי נטען, משחרר כאבים, מפנק ומרגיע.
מחיר: 79.90 שקל (10% הנחה באתר).
להשיג: בסניפי הרשת, מוקד טלפוני ואתר

אחה"צ? It’s 5 oclock עם T LAB של ויסוצקי

T LAB, חנות הקונספט של ויסוצקי, השיקה לקראת החורף קולקציית מתנות מעוצבות של תה וחליטות ממטעים בעולם, לצד כלים ייחודיים תואמי מטרה. המארזים השונים כוללים, בין היתר, כוסות תה או קומקום זכוכית עם מסננת חליטה, שקיות או חליטות תה בטעמים שונים, ושקית תבליני חורף. המחיר משתנה בהתאם לסוגי המארזים.
מחיר+: 249-159 שקל.
להשיג: באתר או בחנות בתל אביב

פותחים יום: עוגיות בריאות של דני וגלית

מותג האפייה דני וגלית, אפייה בריאה מ־100% דגנים מלאים, ללא חומרים משמרים, משיק סדרת עוגיות חדשה לנמנעים מגלוטן וללא סוכר, על בסיס קמח שקדים. מתאימה גם לטבעונים. בסדרה ארבעה טעמים.
מחיר: 25 שקל לקופסה.
להשיג: ברשתות טבע, במרכולים נבחרים ובאתר
6 צפייה בגלריה
(צילום: גליה אברהם)



מארחים עם COOL BAR של כתר

הקול בר של כתר הוא שולחן קוקטיילים טרנדי, עשוי מפלסטיק ועמיד ומוגן מפני בלאי ופגעי מזג האוויר, ומשולב בצידנית גדולה. אפשר ביום יפה להציב אותו בחוץ, ואפשר בסלון הביתי או בפינת האוכל בארוחה משפחתית או חברית. יחידת הקולר מיועדת לקרח ולמשקאות, והיא מוארת בתאורה נטענת. ניתן לרוקן את המים על ידי פתח ניקוז בתחתית המכל.
מחיר: 389 שקל.
להשיג: בחנויות כתר פסלטיק ובאתר

מתחממים עם אפרודיטה

סדרת חלוקי הפלאפי של אפרודיטה רכים ונעימים למגע ובעיקר מחמממים ומפנקים. מגיעים בטקסטורות, מרקמים וגוונים שונים, בהם פרחים עדינים או הדפסים חייתיים. מידות: S-2XL
מחיר: 99 שקל.
להשיג: בסניפי אפרודיטה ובאתר
6 צפייה בגלריה
(צילום: אמיר יהל)

מסטארבאקס לישראל עם Asobu

המותג הקנדי Asobu, שמוכר מסטארבאקס, הגיע לישראל עם מוצרים שונים, כולם עומדים בתקנות בטיחות, כולל אישור FDA. לדוגמה: בקבוק – Urban שמגיע בשמונה גוונים והדפסים שונים. התרמוסים שומרים על 12 שעות חום.
מחיר: 149 שקל.
להשיג: ברשת חנויות ג'נטלמן ובאתר
6 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)

מטבח: קומקום אלפקה מסורתי

כל בית צריך קומקום. דאר מרקש מציעים סדרת קומקומים, בהם בראד תה מרוקאי מסורתי. כל הפריטים מיוצרים בשיטות מסורתיות, One of a kind, מחומרי גלם טבעיים שמקורם במרוקו. הסיסמה: השראה, אותנטיות, צבעוניות.
מחיר: 219–399 שקל.
להשיג: בחנות בכניסה לטירה או באתר

בסלון עם ספר, עיתון או מחשבות ושמיכה של קסטרו

שמיכת פלנל רכה בצבע אבן, עשויה פוליסטר. רוחב: 200 ס"מ, אורך: 150 ס”מ. לכבס במכונה בהתאם להוראות.
מחיר: 84.90 שקל.
להשיג: בחנויות ובאתר

בכל זמן ובכל חדר: מתקשטים עם דיסני

דיסני הום, מבית אקסטרה ריטייל, מציעה קולקציית קפסולה של תכשיטים: שרשראות, טבעות, עגילים וצמידים, בעיצובים מקוריים. שילוב בין הקו העיצובי של הדמויות האייקוניות של מיקי ומיני מאוס לאלמנטים טרנדיים מעולם התכשיטים. מצופי זהב אמיתי, כסף, בתוספת אבני זרקון.
מחיר: 29.90–169.90 שקל.
להשיג: בחנויות דיסני הום ובאתר

להרגיש קיץ בחורף: שיזוף עצמי של גרנייר

חברת הטיפוח GARNIER מציעה תחליב לחות משזף NATURAL BRONZER, מכיל שמן מגרעין משמש להזנת העור. למראה שזוף טבעי, בלי לצאת מהבית.
מחיר: 42 שקל.
להשיג: ברשתות הפארם ופרפומריות

סטרימר: מלח ים לצינון של מבוגרים

המותג Sterimar מציע תרסיס מי ים לאף גם למבוגרים. עשוי מ־100% חומרים טבעיים, ללא חומרים משמרים, אינו גורם להתמכרות או תלות. מוצרי סטרימר מכילים מלחים, מינרלים ויסודות קוורט ממקור ימי. באישור משרד הבריאות.
מחיר: 64.90-49.90 שקל.
להשיג: ברשתות הפארם ובקופות החולים

Let’s Go Crazy

קרייזי הוקי הוא לוח משחק בו לכל שחקן יש 5 כלי משחק, שעליו להעביר לצד היריב דרך חור צר במרכז הלוח באמצעות חבל גומי. הניצחון תלוי בהעברת כל הכלים לצד השני ולהישאר עם לוח ריק לחלוטין? ובינינו, מי לא אוהב לנצח?
מחיר: 149 שקל.
להשיג: ברשת חנויות ובאתר ג'נטלמן
6 צפייה בגלריה
(צילום: קרייזי חוקי, יח"צ)


אופים ביחד

משפחת ליופריו יוצאת בסדרת מוצרי אפייה לילדים ולכל המשפחה בשת"פ עם חברת דיאמנט: "אופים ביחד עם משפחת ליופריו" בארבעה מארזים, להכנת דונאטס, קאפקייק, וופל בלגי וקייקפופס. זאת כדי להדגיש את ערך המשפחתיות וחשיבות זמן האיכות עם הילדים והנכדים. כל מארז כולל מכשיר לאפייה במיקרוגל, מיכל להמסת שוקולד, כף ומרית והוראות.
מחיר: החל מ 69.90 שקל למארז. להשיג: בחנויות צעצועים ובאתר


צילומים: יח"צ; שמיכת פוך "ערד טקסטיל", צילום: עדי גלעד; סיר קדירה "סולתם", צילום: גל בן זאב; ויסוצקי, צילום: גליה אבירם; קומקום "דאר מרקש", צילום: גל גלעד; מבער ובלנד "לבנדר קוסמטיקה", צילום: תום לנגפורד; עוגיות בריאות של דני וגלית, צילום: עומר סבח; קולקציית "גולף אנד קו", צילום: עמית שמש; חלוק אפרודיטה, צילום: אמיר יהל; תכשיטי דיסני הום "אקסטרה ריטייל", צילום: שירה רז; תרסיס מי ים "סטרימר", צילום: אסף לוי