חברת טראקנט, המפתחת פלטפורמה שמאפשרת התאמה חכמה בין מקום פנוי להובלה במשאיות לבין מטענים הודיעה כי חברת Saint-Gobain מרומניה תחל לשלם על השימוש בפלטפורמה, ובכך החברה צפויה לרשום הכנסות ראשונות. מניית טראקנט זינקה ביום הנפקתה ביותר מ-100%, אך מאז רשמה ירידה חדה של יותר מ-40%.
לדברי החברה, שרשמה הפסד תפעולי של קרוב ל-5 מיליון שקל בשנה שעברה והפסד נקי של 7.7 מיליון שקל, הפלטפורמה מאפשרת לחברות הובלה ולוגיסטיקה למזער את הנסיעות הריקות באופן משמעותי, על ידי ממשק תיעדוף אוטומטי של רכבים זמינים עם חברות אחרות בתחום התחבורה והלוגיסטיקה.
לדברי מר חנן פרידמן, מנכ״ל ומייסד החברה: "החלטת Saint-Gobain, להמשיך ולהשתמש בפלטפורמת טראקנט לאחר סיום הפיילוט, ולהטמיע את המערכת ביתר המפעלים של הלקוח, מעיד על ההצלחה והאמון שרחש הלקוח בטכנולוגיה שפיתחנו ומאשרר את היעילות והרווחיות שהביא עימו השימוש במערכת ללקוח".
זהו הסכם אסטרטגי עבורנו, שכן חברת Saint-Gobain Romania, הינה חלק מקבוצה בינלאומית הפועלת ברחבי אירופה. חברת סנט-גוביין מפעילה כ-8 מפעלים לייצור זכוכית ברומניה. כבר היום הפלטפורמה של טראקנט מוטמעת ב-3 מפעלים של החברה ואנו פועלים להטמעתה ביתר המפעלים".