מנכ"ל חברת אינטר תעשיות פלוס העוסקת בתחום האנרגיה, ג'רי שנירר, נחקר במשטרה בחשד לקבלת מידע שלא כדין, מעובד לשעבר של חברה הפועלת בתחום אנרגיה מתחדשת. כך דיווחה אתמול (ב') חברת אינטר תעשיות פלוס לבורסה. בתום חקירתו, הוא שוחרר בתנאים מגבילים.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio
חוקרי יחידת ההונאה במחוז מרכז ניהלו בשנה האחרונה חקירה סמויה נגד עובד בחברה לאנרגיה מתחדשת בחשד שעבר לחברת אינטר תעשיות פלוס, תוך שהוא מעביר לה את הסודות המסחריים של מקום עבודתו הראשון, ובכך גרם לה לכאורה נזק כלכלי רב המוערך בעשרות מיליוני שקלים. הוא נעצר בחשד לעבירות מרמה, הפרת אמונים וקשירת קשר להונאה.
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה אזיקים אזוק עצור מעצר
אילוסטרציה אזיקים אזוק עצור מעצר
חשוד כי העביר סודות מסחריים. אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
לפי החשד, העובד התחייב כי אם יעזוב את מקום עבודתו הוא לא יעבוד בחברה מתחרה ובתמורה יהנה משכר מטעם מקום עבודתו הראשון. למרות זאת, לפי החשד, עבר החשוד הראשי לחברה המתחרה, אינטר תעשיות פלוס, תוך שהוא נוטל עימו אלפי מסמכים וקבצים בעודו מקבל שכר ממקום עבודתו.
בתום החקירה הסמויה נעצרו ארבעה חשודים - ביניהם העובד לשעבר, מנכ"ל חברת אינטר תעשיות ג'רי שנירר ושני בעלי תפקידים נוספים ובתום חקירתם שוחררו בתנאים מגבילים.
בהודעה לבורסה של חברת אינטר תעשיות, העוסקת בייצור ואחזקת תחנות כח, מתח עליון, מתקנים סולאריים, אגירת אנרגיה ועוד, נכתב כי "להערכת החברה, היא פועלת בהתאם להוראות הדין הרלבנטיות ואין בחשדות כאמור כדי להשפיע נכון למועד הדוח על פעילותה ו/או על פעילותו של מנכ"ל החברה כנושא משרה בה".