מקורות של "בועות" מספרים כי ד"ר אבשלום קור, הוא ולא אחר, נבחר להוביל את הקמפיין הקרוב של אפליקציית bit (ביט) לצד הפרזנטור אלי פיניש. עמית דדוש, המנהל החדש של האפליקציה, שיזם את הקמפיין לכבוד יום ההולדת החמישי שלה, העביר יום צילומים עם פיניש וקור, בשיא החום שנפל לפתע באפריל.
אבשלום קור, מברוק. "יש דבר משותף לאלי פיניש ולי - שנינו אוהבים את שפת התנ"ך ואת שפת הים".
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
3 צפייה בגלריה
אבשלום קור, עמית דדוש, אלי פיניש
אבשלום קור, עמית דדוש, אלי פיניש
אבשלום קור, עמית דדוש, אלי פיניש
(צילום: אוהד ארידן)

לאונרדו יודע?

עברי לידר סיפר בראיון במוסף 7 לילות על הרצון שלו להתכתב יותר עם עולמות הילדים אחרי לידת בנו בכורו, אלבי. בהתאם לתוכניות הוא הוציא לדרך את סדרת משחקי הילדים "חיות מעורבבות" (משחקי יצירה), המבוססת על ספרו "קרנפוני, ג'וקיפוד וחברים". היורש הקטן הוא זה שגם כיכב באירוע ההשקה בטויס־אר־אס.

התחתנו בגדול

דסק השמחות של בועות מספר כי איש העסקים ובעל קבוצת ג'מבו סטוק, רועי ונונו, והזמרת שרית אביטן נישאו בסוף השבוע. הכלה לא התבלבלה מהמעמד וחשפה סינגל חדש, "אתה", עם קליפ שהופק במיוחד לחתונה.

המשרדים החדשים של אנבידיה

דסק ההייטק של בועות מספר כי ענקית הטכנולוגיה אנבידיה חנכה את משרדיה החדשים בת"א, הממוקמים במגדלי רובינשטיין ומשתרעים על פני שמונה קומות. החברה מעסיקה כ־2,800 איש בישראל והמשרדים החדשים מצטרפים למרכזי הפיתוח ביקנעם, ירושלים, תל־חי, רעננה, קריית־גת ובאר־שבע.

מלי לוי משיקה בושם

דסק הטיפוח שלנו מספר כי מלי לוי מרחיבה את מנעד הפעילות שלה ומוציאה לדרך את הבושם No1, שיימכר ברשת סטורי.
3 צפייה בגלריה
עברי לידר אלבי לידר
עברי לידר אלבי לידר
עברי ואלבי לידר
(צילום: עומר קידר)

שינויים בפסטיבל ישראל

תזוזות היסטוריות בפסטיבל ישראל. אחרי 30 שנה, פרש יו"ר הוועד המנהל דן הלפרן, ובמקומו מונתה עו"ד ענבר נכט. מצטרפים נוספים: עו"ד גיל ברנדס, מרים שטייניץ, ענת טורבוביץ', עו"ד אסי שריב, מישאל וקנין, יוסי לובטון והדיי עפאים.

הרימו בהרברט סמואל

ארגון בוגרות ובוגרי אוניברסיטת ת"א, בראשות סיגלית בן־חיון, הזמין את שותפיו להרמת כוסית במלון אופרה הרברט סמואל. בתפריט: ארוחת בוקר, הרצאות של בוגרי האוניברסיטה משה רדמן, אסף חמץ ושרי סימנטוב, וסיור עם מנכ"לית המלון לילך גיטלמן.

אברהם טל, מרגול ואמיר דדון בהופעה אחת

אברהם טל יארח ב־25 במאי, באמפי רעננה, את מרגלית צנעני ואמיר דדון, במופע ההתרמה השנתי של עמותת אנוש – מחוזקים לעולם. את הערב תפתח נשיאת אנוש צופית גרנט וינחה ירון ברובינסקי.

התערוכה בחולון

מנכ"ל מדיטק דני וייס פתח את תערוכת "OVERDOSE אוברדוז" במוזיאון העיצוב חולון, מאוספה של גלילה ברזילי־הולנדר. היו: ראש העירייה מוטי ששון ונשיא מכון ויצמן, פרופ' אלון חן.

HSBC חגג 20 שנות פעילות בישראל

בנק HSBC חגג 20 שנות פעילות בישראל באירוע במוזיאון ת"א. המנכ"ל הנרגש מייקל ישראל הודה לבכירי המשק שהגיעו לפרגן.
3 צפייה בגלריה
אברהם טל
אברהם טל
אברהם טל
(צילום: מוטי קמחי)

סיור המבורגרים באתונה

חברי הנהלה וזכיינים של רשת ההמבורגרים BBB סיירו באתונה כדי לבחון טעמים חדשים לתפריט. ניסו על בשרם: המנכ"לית ואחת מהבעלים, אהובה תורג'מן, והשותפים רון שולמן וירון ישראל.

הולנד בקניון רמת אביב

ד"ש מאמסטרדם: קבוצת 911 אופנה, בהובלת הבעלים והמנכ"ל אורי רייז וסמנכ"לית השיווק נועה ויויורקה, פתחה חנות דגל למותג ההולנדי SCOTCH&SODA בקניון רמת־אביב.

בקטנה

  • פרויקט קמחא דפסחא של קונגרס יהדות בוכרה, שהוקם על־ידי לב לבייב, גייס במסגרת יוזמת "אחדות 365" כ־2.4 מיליון דולר שיחולקו לנזקקים. יפה.
  • מזרחי־טפחות וארגון לתת ערכו יום התנדבות שבמרכזו הפך בית הבנק בלוד למערך אריזה ומשלוחי חבילות לנזקקים.
  • עובדי פלאפון, yes ובזק בינלאומי אספו עשרות ארגזים מלאים בצעצועים, ממתקים ומזון כשר לתושבי אוקראינה, שישונעו באמצעות ארגון איחוד הצלה.
  • להב, לשכת ארגוני העצמאים בראשות עו"ד רועי כהן, ערכה הרמת כוסית לחג במועדון הסרט הטוב. עשו לחיים: גדי סוקניק, דין מרשניקוב וראשי הארגונים.
  • פרופ' אייל וינקלר פתח מרכז מומחים באסתטיקה וכירורגיה פלסטית במודיעין, עם הרצאה מיוחדת של שירה איסקוב, בה טיפל במהלך שיקומה.

מינויים

  • קבוצת רמי צרפתי מקימה מחלקת התחדשות עירונית, שבראשה יעמוד עמנואל גטרר.
  • ראובן ישראלי מונה לסמנכ"ל פיתוח ארגני והון אנושי במשרד ברון ושות'.
  • מיכאל רבינוביץ מונה למנכ"ל חברת ארכה למוצרי חשמל ותאורה.
  • עו"ד יאנה פוגל־סלוצניק מצטרפת כשותפה למשרד עורכי הדין שינמן נגב ניב, בהובלתן של נוית נגב ואיריס ניב סבאג.
  • דור וויס מונה למנהל פיתוח עסקי של מלון וולדורף אסטוריה בירושלים.
  • עו"ד רז שריזאין מונה למנכ"ל מערך הגבייה של ארגוני התמלוגים אשכולות ועילם.
  • שחר פלורנץ מונה לסמנכ"ל הכספים של אדמה.