דסק הדלתות שלנו מדווח כי גיורא בר דעה, לשעבר מנכ"ל ונשיא שטראוס, מצטרף כדירקטור לקבוצת רב-בריח.
5 צפייה בגלריה
גיורא בר דעה
גיורא בר דעה
גיורא בר דעה
(צילום: ריאן פרויס)

פרס מפעל חיים לתלמה אליגון-רוז

דסק המוזיקה של "בועות" מדווח כי היוצרת תלמה אליגון-רוז קיבלה אות הוקרה על מפעל חיים מאוניברסיטת בר-אילן. אליגון-רוז בת ה-79 נחשבת לאחת היוצרות הפוריות ביותר במוזיקה הישראלית וכתבה עשרות שירים שנכנסו לפלייליסט כחול-לבן, בהם - "לאבא שלי יש סולם", "גשם בעיתו", "דרך ארוכה" שכיכב בסרט "דיזנגוף 99", "רקפת", "אין לך מה לדאוג" וגם "הצריף של תמרי", "יונה עם עלה של זית" ו"ארץ הצבי". את האות העניקו פרופ' אריה צבן, נשיא האוניברסיטה, וד"ר טלילה אלירם מהמחלקה למוזיקה.
5 צפייה בגלריה
תלמה אליגון-רוז
תלמה אליגון-רוז
תלמה אליגון-רוז
(צילום: רמי זרנגר)

"האח הגדול" מחוץ לטלוויזיה

האח הגדול זה לא רק בידור. ברחבת הכותל נערך השבוע ביקור של נציגי עמותת "אח גדול" (שום קשר משפחתי לתוכנית) המסייעת לחיילים בודדים. היו: רו"ח ראובן שיף, יו"ר אגודת הידידים של העמותה, ודניאל אהרון ורלי צין מהנהלת העמותה. רב הכותל שמואל רבינוביץ' הודה לעמותה על פעילותה והבטיח לסייע במסורת אירועי בנות ובני מצווה ברחבת הכותל לחיילים בודדים.

מיכל הרצוג מארחת משפחות שכולות

רעיית הנשיא, מיכל הרצוג, אירחה את הנהלת עמותת "הותיר אחריו חברה", המלווה ומטפלת בחברות השכולות של חללי צה"ל. המפגש נערך בנוכחות צוות מדור נפגעים בצה"ל ואגף משפחות והנצחה במשרד הביטחון, ופרס את סיפוריהן של בנות הזוג.

בנק הפועלים פותח את חודש הגאווה

חודש הגאווה מגיע גם לבנק הפועלים, שהוציא לדרך את פרויקט "פועלים בגאווה", קהילת שיח לעובדים מציבור הלהט"ב או כאלה שהנושא קרוב לליבם. אירחה את אירוע הפתיחה: נעמה הלוי-פאר, מנהלת יחידת הגיוון והנגישות באגף לבנקאות חברתית. צחי אברהם, מנהל הוסטל אבני דרך, סיפר כי עשרות מעובדי הבנק כבר נרשמו להתנדבות בו. באמנותי: חן אהרוני, שסיפר על הקשיים שעבר בתחילת דרכו.
5 צפייה בגלריה
חן אהרוני
חן אהרוני
חן אהרוני
(צילום: אורי פטל)
אותו בנק הפועלים, בראשות היו"ר ראובן קרופיק, אירח ליום של סדנאות והרצאות 100 סטודנטים שהצטרפו לתוכנית המלגות פועלים להצלחה עם עמותת חינוך לפסגות של הבנק, בשיתוף עמותת חינוך לפסגות, לבוטקמפ ייחודי - יום הרצאות וסדנאות מעשיות לשילוב בעולם התעסוקה.

מזרחי טפחות חוגג 40 שנה לפעילות בלונדון

מזרחי-טפחות חגג בלונדון 40 שנה לפעילותה של שלוחת הבנק בבריטניה. האירוע התקיים בהשתתפות היו"ר משה וידמן, המנכ"ל משה לארי וכ-200 מלקוחות הסניף וראשי הקהילה העסקית בעיר.

מופז חוגג 100 שנה לויצו

הרמטכ"ל ושר הביטחון לשעבר שאול מופז הגיע לכפר הנוער ויצו נהלל, שבו למד, לרגל חגיגות 100 השנים למוסד החינוכי הציוני וגם די מיתולוגי. מי שצילם ברכה מיוחדת הוא מפקד חיל האוויר לשעבר, עמיקם נורקין, שהכיר את רעייתו אביבה בוויצו נהלל. התרגשה מאוד: גליה אלף, מנהלת הכפר ובתו של הרמטכ"ל לשעבר, רפאל איתן ז"ל.
5 צפייה בגלריה
מופז ויו"ר ויצו אניטה פרידמן
מופז ויו"ר ויצו אניטה פרידמן
מופז ויו"ר ויצו אניטה פרידמן
(צילום: יח"צ)

פרס הרמב"ם לד"ר טל זקס

ד"ר טל זקס, מדען בעל שם עולמי בתחום חקר הסרטן והחיסונים ולשעבר המדען הראשי של חברת התרופות מודרנה, זכה בפרס הרמב"ם ל-2023.

משדרגים תשתיות תקשורת בחולון

רן גוראון, מנכ"ל בזק, חנך יחד עם ראש עיריית חולון, מוטי ששון, פרויקט לשדרוג התקשורת והמעבר של גימנסיית הרצוג בחולון לבית ספר חכם, בכלל זה מעבר לסיבים והקמת מערך תקשורת. השדרוג בוצע במסגרת תרומה לקהילה של בזק, שהעבירה את מטה החברה לעיר.
5 צפייה בגלריה
אלעד קפיטולניק, רן גוראון ומוטי ששון
אלעד קפיטולניק, רן גוראון ומוטי ששון
אלעד קפיטולניק, רן גוראון ומוטי ששון
(צילום: בזק)

עמוס ידלין בדרך חדשה

הערב יתקיים בביתם של פנינית ופיני כהן, יו''ר קרן נוי ויו''ר חברת אמריקה ישראל, אירוע שיוציא לדרך את ארגון מיינד ישראל בראשות כהן ועמוס ידלין, שיתמקדו בליווי גופים ביטחוניים-מדיניים.

בקטנה

  • איגוד השיווק בחר באורית נבון, מנהלת השיווק של המותג נייצ'ר וואלי, לאשת השיווק של מאי 2023.
  • עמותת עלם פתחה אתמול את קמפיין התרומות השנתי.
  • אוניברסיטת חיפה דורגה ראשונה בין מרכזי המחקר האקדמיים בישראל במדד הקיימות של Times Higher Education.
  • השבוע נערך בבירה אירוע הסיכום של תוכנית מזרח-מערב מטעם עמותת יוזמות עתיד לנשים יהודיות וערביות מירושלים.
  • קוואנטום האב שבבעלות משפחת לבנת, נציגת UPS בישראל, ויונדאי קיה, פתחו את אתגר החדשנות לסטארט־אפים המפתחים טכנולוגיות רכב, לוגיסטיקה ורובוטיקה.
  • עופר גרנד קניון חיפה יערוך ב-15 ביוני מפגש עם הסופר אייל דורון, מחבר הספר "יש ממי ללמוד".
  • אורית שיפמן, מנכ"לית ומייסדת חברת האוטו־טק OSR Enterprises, הגיעה לארץ כדי לסגור על פתיחת אולם תצוגה. (חבצלת דמארי)

מינויים

  • יו"ר חדש ללשכת המסחר ישראל־אמריקה: אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל.
  • ד"ר ערן רוטמן מונה לראש חטיבת הבריאות והמשנה למנכ"לית מכבי שירותי בריאות.
  • אירית גילן מונתה לסמנכ"לית השיווק של רשת rebar.
  • תומר רוזנברג מונה למנכ"ל רשת הדיור המוגן עד 120.
  • לירון רוגל מונה למנכ"ל חברת התרופות פייזר בישראל.