ההתרסקות של חברות התעופה: הפסד עצום של 5.72 מיליארד דולר או 9.01 דולר למניה לחברת התעופה דלתא איירליינס בסיכום הרבעון השני - מול רווח של 1.44 מיליארד דולר או 2.21 דולר למניה ברבעון המקביל.
ההפסד המתואם עמד על 4.43 דולר למניה, צפי האנליסטים עמד על הפסד של 4.16 דולר למניה. ההכנסות נפלו ב-88% ל-1.47 מיליארד דולר (לעומת 12.54 מיליארד דולר ברבעון המקביל), הצפי בשוק עמד על 1.39 מיליארד דולר. ההכנסות מכרטיסי טיסה צללו ב-94% ל-678 מיליון דולר, ההכנסות ממטען ירדו ב-42% ל-108 מיליון דולר.
מטוס של דלתא אירליינסמטוס של דלתא אירליינס
מטוס של דלתא אירליינס
בצד החיובי, שריפת המזומנים ירדה ב-73% ועמדה על 27 מיליון דולר ליום, נכון לסוף יוני, מול 100 מיליון דולר ליום בסוף מרץ - והיא פועלת לסיום הפרק של איבוד נזילות יומי עד לסוף 2020. בקופת המזומנים שלה, נכון לתום הרבעון - 15.7 מיליארד דולר, בין היתר בזכות סיוע פדרלי (מזומן ואשראי) של 5.4 מיליארד דולר.
לפני שבועיים וחצי הודיעה דלתא כי תשלח מכתבי התראה לכ-2,500 טייסים בנוגע להוצאה אפשרית שלהם לחופשה ללא תשלום. "אנחנו כנראה רחוקים עוד שנתיים לפחות מחזרה לרמות הנורמליות", הדגיש אז מנכ"ל דלתא, אד בסטיאן.
באמצע אפריל, שיאו של הגל הראשון, הוסכם בין הממשל האמריקני לחברות התעופה על חבילת סיוע בגודל של 25 מיליארד דולר - דלתא קיבלה 6.5 מיליארד דולר.