1. במיטה עם המצעים של ינאי
מעצב הפנים ינאי פרישר־גוטמן השיק קולקציית מצעים "Yanai Fryszer Guttman Home Collection", שהופכים כל חדר שינה לרומנטי, מפואר ומפנק. הסטים המפוארים תפורים איכותי ומדויק ומגיעים באריזה יוקרתית, כשכל דגם מגיע עם ארבע ציפות. ההשראה לסט המצעים John נלקחה מארמונות ורסאי שבצרפת, סט המצעים MILAN הוא בעל בסגנון יווני, ולסט המצעים KEVIN מראה רומנטי, רך ועדין.
5 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
מחיר: החל מ־1,190 שקל לסט. להשיג: באתר של ינאי פרישר־גוטמן

2. דגים לשימור הזוגיות
לפעמים, מחליטים שנשארים בבית. רעיון טוב הוא לבשל לסעוד יחד באוירה של נרות ויין. בדיוק על זה חשבו באתר "שוק הדגים", שיצרו מארז, הכולל דגים טריים שונים, תבלין אורגני ויין לבן של טפרברג. להתענג על הביחד ועל הטעם.
מחיר: 279 שקל ומשלוח חינם. להשיג: באתר שוק הדגים

3. בראנצ' זוגי בגולדמן
אם בכ"ז בא לצאת החוצה, מה יותר כייפי מלשבת מול הים והשעון ביפו? מסעדת חצר גולדמן מציעה ארוחת 'רויאל ג'ורדיין בראנצ' זוגית של השף פאדי יעיש, שלוקח את מוזה למנות, מהמטבח הערבי והים התיכוני.
5 צפייה בגלריה
(צילום: אסף קרלה)
מחיר: 115 שקל לאדם. מוגש: בימים שישי ושבת עד 13:00 בנחום גולמן, תל אביב

4. לרוץ איתם ביחד
מותג ההנעלה סאקוני מציע נעלי ספורט, לריצה והליכה, זהים לאשה ולגבר. הצבע האדום מתאים לכל יום של אהבה וספורט, החשוב לגוף ולנפש.
5 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
מחיר: 599 שקל. להשיג: בחנויות הרשת ובאתר

5. עיניים שלי ושלך
מותג הטיפוח אסתי לאודר מציג קרם עיניים חדשני, לאשה ולגבר, במרקם ג'ל. ADVANCED NIGHT REPAIR EYE SUPERCHARGED GEL-CREME SYNCHRONIZED MULTI-RECOVERY. מנטרל רדיקליים חופשיים, מכיל נוגדי חימצון, מעכב ומפחית סימני הזדקנות, כהויות, יובש ונפיחות.
מחיר: 320 שקל. להשיג: אסתי לאודר בקניון איילון, רשתות הפארם ובאתר

6. לשחק ב-Tease!
משחק הקלפים האירוטי מבית FIZZZ אתר המיניות וה SEXUAL WELNESS מתוחכם וחושני. הקלפים בצבעים השונים לוקחים למסע אינטימי מסקרן ומקרב. הורודים כוללים שאלות מסקרנות, הכתומים נותנים משימות מעוררות, וכשהגעתם לאדומים - מפה כבר אליכם.
5 צפייה בגלריה
משחק זוגי
משחק זוגי
משחק זוגי
(צילום: יח"צ)
מחיר: 149 שקל. להשיג: באתר FIZZZ

7. נר ריחני.
שהרי אי אפשר בלי אווירה ביום האהבה. לנר המהודר והריחני מסדרת Blush Gourmand של מותג הטיפוח SABON, שמגיע בכוס זכוכית, ניחוח מתקתק ומושלם לחורף ולאהבה.
מחיר: 159 שקל. להשיג: בסניפי הרשת ובאתר

8. תמרחי מהאדום האדום הזה
רשת אפריל חשבה רומנטי, כשהשיקה שפתון חדש של סטנדל, בגימור מאט למראה דרמטי ורומנטי. גוון אדום 100 Rouge Originel. הפורמולה עמידה ועשירה בשעווה צמחית.
מחיר: 160 שקל. להשיג: בבלעדיות בחנויות ובאתר אפריל
5 צפייה בגלריה
(צילום: אפריל)


9. מסקרה לוהטת
לוריאל פריז מציעה מסקרה באריזה אדומה לוהטת, להבלטת הריסים והמבט ה'הורס' בעיניים.
מחיר: 80 שקל. להשיג: ברשתות הפארם