רון תומר, נשיא התאחדות התעשיינים, רכש לאחרונה פנטהאוז בשדרות רוטשילד, אחד המקומות הכי מבוקשים בתל אביב, במחיר של כ-35 מיליון שקל. המחיר אף צפוי לעלות מכיוון שמדובר במעטפת בלבד ונדרשת עוד השקעה ניכרת בגמר ובעיצוב הפנים של הבית.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
הפנטהאוז, שנמצא בקומה החמישית של הבניין, משתרע על שטח של 200 מ"ר ומרפסת גג בשטח של 140 מ"ר המשקיפה על השדרה, ויש היתר לבניית בריכת שחייה על הגג וחניות. הבניין מצוי על מגרש שעליו שכן בעבר הקולנוע תיאטרון העברי הראשון בת"א ושנשרף והוא כולל גם מחסנים וחדר כושר. יש לציין כי בשדרה רוב הבתים הם לשימור ולכן בניינים חדשים בשדרה נדירים.
2 צפייה בגלריה
בניין רוטשילד 80 תל אביב
בניין רוטשילד 80 תל אביב
הדמיית הבניין בו נרכש הפנטהאוז
(הדמיה: בר אוריין אדריכלים)
את הבניין תכנן משרד האדריכלים בר אוריין המתמחה בבנייני יוקרה בת"א. היזם שמוביל את הפרויקט הוא עמית קזז, איש הייטק בעברו, שמתמחה בארגון קבוצות רכישה להקמת מבני יוקרה.
תומר מתגורר כיום בנווה אביבים, ומתכוון לעבור לפנטהאוז שיושלם בתוך מספר חודשים. "אני תל-אביבי מלידה, אוהב את העיר ותמיד אמרתי שכאשר הבנות שלי יגדלו אחזור למרכז העיר", סיפר נשיא התאחדות התעשיינים ל-ynet.
2 צפייה בגלריה
ד"ר רון תומר
ד"ר רון תומר
רון תומר
(צילום: דנה קופל)
תומר ואחיו גיל שותפים בחברה התרופות המשפחתית, אוניפארם, שהקים אביהם. החברה רווחית ומחזור מכירותיה השנתי עומד על מעל 150 מיליון שקל. החברה מעסיקה 220 עובדים. בשנת 2017 הושק מפעל התרופות החדש של אוניפארם בהשקעה של 250 מיליון שקל.