על רקע הירידה במספר הישראלים אשר ניגשים להתחסן נגד הקורונה, יוצא ארגון לתת יחד עם פלאפון, yes ובזק בינלאומי במבצע לעידוד התחסנות בשם "נותנים כתף", שמטרתו לעודד התחסנות לצד תמיכה באוכלוסיות החלשות ביותר בישראל.
במסגרת המבצע החברות יעבירו תרומה על סך 30 שקל לרכישת ארוחה חמה לטובת משפחות, קשישים וניצולי שואה נזקקים, נתמכי ארגון לתת, עבור כל אחד מ-4,000 העובדים של שלושת החברות שיתחסן נגד קורונה.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
1 צפייה בגלריה
חיסון קורונה בנתיבות
חיסון קורונה בנתיבות
חיסון קורונה
(צילום: רויטרס)
"בהמשך לעשייה הטובה של החברות במהלך השנה האחרונה להתמודדות עם נגיף הקורונה, שכללה בין היתר תרומת מכשירים והתנדבות של עובדים לקיום קשרים חברתיים מרחוק עם אוכלוסיית הגיל השלישי, החלטנו ליזום את מבצע 'נותנים כתף' יחד עם ארגון לתת", מספרת דגנית קרמר, משנה למנכ"ל פלאפון, yes ובזק בינלאומי. "ככל שנמשיך ונקדים להתחסן, כך נוכל לחזור לשגרת עבודה ולחיים שלנו ונצלח את המגפה בדרך הטובה ביותר. אני מאמינה שהמבצע יסייע להגדיל את מספר המחוסנים בשלוש החברות כי בסופו של דבר כולנו נרוויח מכך: עובדי החברה, הלקוחות ואלו שיקבלו ארוחה חמה".
ערן וינטרוב, מנכ"ל ארגון לתת, הוסיף, "אנו מברכים על היוזמה של חברות עסקיות לעודד התחסנות של עובדיהן באמצעות תרומה לנזקקים נתמכי ארגון לתת. מהלך זה משיג מטרה כפולה: תמיכה במשימה הלאומית ובמאבק בבלימת התפשטות הנגיף, וסיוע לאוכלוסיות שנפגעו מהמשבר הכלכלי".