"אם שקלתם טיפולים אסתטיים, עונת החורף הוא הזמן המתאים לעשותם", מסבירה ד"ר גילה איזמן, מומחית ברפואת עור במרכז הרפואי פולג של ד"ר רון טנצר. "שעות האור קצרות יחסית, ויותר פעילויות מתקיימות תחת קורת גג. גם ידוע, שכדי להגיע להחלמה טובה ומהירה לאחר הליך פלסטי או אסתטי, רצוי ברוב המקרים להימנע משהייה בשמש. לכן החורף הוא הזמן המתאים להליכים אסתטיים, כדוגמת פילינג וטיפולי לייזר, שמטרתם להצעיר ולשפר את מראה העור, ואותם לא ניתן לבצע בקיץ הישראלי".

ד"ר איזמן מצביעה על מספר סוגי פילינג, שהוא, בעיקרון, קילוף העור:

1. קילוף שטחי: קילוף עדין של האפידרמיס, השכבה העליונה של העור. הפעולה מתאימה לנשים צעירות, שמבקשות לשפר את מרקם העור ולטפל בפיגמנטציה שטחית ובאקנה. לכך נדרשים מספר טיפולים, והקילוף עדין וקצר.
2. קילוף בינוני: מסיר את שכבת האפידרמיס ואת החלק העליון של שכבת הדרמיס. נועד לטפל בסוגי פיגמנטציה שונים, שיפור קמטוטים עדינים ומיצוק העור. הקילוף נמשך כשבוע עד 10 ימים, ולאחריו מתחילה ההחלמה, אשר במהלכה תיתכן אדמומיות על העור, שיכולה להימשך מספר שבועות.
3. קילוף עמוק: קילוף עור הפנים עד לשכבת הדרמיס העמוקה כדי להעלים כתמים, קמטוטים וקמטים עמוקים, שלא ניתן לבצע בסוגי עור כהים. השפעת הקילוף נשארת מספר שנים. בימים הראשונים קיימת בצקת של הפנים. לאחר הקילוף מתחילה תקופת ההחלמה, ואחריה מתקבל עור חדש עם אדמומיות, שיכולה להימשך גם מספר חודשים.
מלבד הפילינג, שמומלץ לבצע בחורף, ממליצים רופאי עור ופלסטיקאים מומחים לנצל את העונה הקרה לטיפולי לייזר, שמיועדים להסרת כתמים ולהצערת העור, וגם לטיפולים להסרת נגעים. אומנם, הם מציינים, טיפולים להסרת נגעים ניתן לבצע בכל זמן, אבל מכיוון שלאחר הסרת הנגע יש להימנע מחשיפה לשמש, רצוי לעשותם בחורף. נוסף על כך יש לזכור, שגם בחורף יש להגן באופן קפדני על העור: ללחח אותו ולהגן עליו מחשיפה לשמש באמצעות מסנני הגנה גבוהים.

לה רוש פוזה: TOLERIANE ULTRA OVERNIGHT

מותג הדרמו־קוסמטיקה מציע קרם לילה מרגיע לפנים ולעיניים במרקם ג'ל אולטרה קליל. מכיל חומרים מרגיעים בשילוב קומפלקס קרנוסין/ויטמין E, שמקל על תחושת האדמומיות של העור. ללא חומרים משמרים וללא פראבנים. מכיל מים טרמליים ממעיינות לה רוש פוזה, וסלניום בריכוז גבוה, שמסייע לפעילות אנטי־אוקסידנטית.
מחיר מומלץ: 169 שקל ל־40 מ"ל. להשיג: בבתי מרקחת פרטיים ובקופות החולים מכבי, מאוחדת ולאומית
4 צפייה בגלריה
לה רוש פוזה קרם לילה
לה רוש פוזה קרם לילה
לה רוש פוזה קרם לילה
(צילום: מוטי פישביין)

ליראק פריז: ROSILOGIE REDNESS CORRECTION NEUTRALIZING CREAM

קרם פנים טיפולי לעור מגורה ואדמומי. מכיל פפטידים, מועשר בחמאת שיאה לריכוך ולהרגעה, מכיל דקסטרן ותמצית עצבונית החורש, בעלי השפעה אנטי דלקתית, ופיגמנטים ירוקים לנטרול גוון העור.
מחיר: 185 שקל ל־40 מ"ל. להשיג: אצל קוסמטיקאיות ורופאים מורשי ליראק פריז ובאתר
4 צפייה בגלריה
ליראק פריז - קרם פנים נגד אדמומיות
ליראק פריז - קרם פנים נגד אדמומיות
ליראק פריז - קרם פנים נגד אדמומיות
(צילום: אסף לוי)

חברת אלפאמדיקס: Oxygenating Foundation

חברת אלפאמדיקס מציגה מייק־אפ רפואי, שמאפשר למטופלים לצאת מטיפול אסתטי עם כיסוי מייק אפ, שגם תומך בהחלמת העור. מבוסס על פטנט ייחודי של החברה. מכיל, בין היתר, ג'ל אלוורה,
פפטיד וויטמין E. לא אלרגני ולא קומודוני.
מחיר: מ־400 שקל ל־15 מ"ל. להשיג: במרפאות האסתטיקה
4 צפייה בגלריה
מייקאפ טיפולי אלפא מדיקס
מייקאפ טיפולי אלפא מדיקס
מייקאפ טיפולי אלפא מדיקס
(צילום: יח"צ)


פאיו: PAYOT CRÈME N°2 CC CREAM SPF 50+

מותג הקוסמטיקה מציע קרם CC לתיקון פגמי העור, מעניק גוון עדין, המאחד את גוון העור ומסווה פגמים, מעניק לחות, מרגיע עור פנים מגורה, ומאיץ את תהליך התאוששות האפידרמיס. מעניק לחות והגנה מפני קרני השמש UV, למניעת כתמי פיגמנטציה והזדקנות מוקדמת של העור. מכיל, בין היתר, תמצית Centella Asiatica לפעילות אנטי דלקתית, וחומצה היאלורונית ללחות ולריפוי הרקמות. יש לציין, שאין להשתמש בו על עור עם פצעים פתוחים.
מחיר: 109 שקל ל־40 מ"ל. להשיג: ברשתות הפארם ובבתי מרקחת

ד"ר להבית אקרמן:

דרמו־עור
ד"ר להבית אקרמן פיתחה ומציעה תכשיר טיפולי, בעל רכיבים אקטיביים, שמזרזים את שיקום העור ומספקים לו לחות אופטימלית.
מחיר לצרכן: 350 שקל ל־50 מ"ל. להשיג: בקליניקות של ד"ר להבית אקרמן ובאתר

קרן ברטוב: Anti-Stress Hydra Serum

הקוסמטיקאית המומחית קרן ברטוב מציעה סרום, המתאים לנשים ולגברים. הסרום מפחית באופן ניכר את הופעת האדמומיות, ומסייע להאט את התפשטותם של סימנים לא אסתטיים שונים על העור. מעניק הקלה מיידית, ובעל ניחוח של הלוטוס הלבן.
מחיר: 450 שקל ל־50 מ"ל. להשיג: בקליניקה של קרן ברטוב ובאתר

מרתון סמסונג תל אביב
!Is now ON
רגע לפני שאתם רצים להתאמן, בואו לעשות את זה עם נעלי הריצה הרשמיות של המרתון
רכשו נעלי ON באחד מדוכני הרשת, וקבלו החזר של דמי הרישום!!
ובנוסף, נרשמתם למרתון מלא?
קבלו מאיתנו גם בקבוק תרמי מתנה בשווי 150 ש"ח
קוד קופון: הקוד שהתקבל בזמן תשלום דמי הרישום
לרשימת סניפי ON:
*ההחזר עד גובה 210 ש"ח
*בכפוף לתקנון

4 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)