השהייה במשך ימים שלמים בבית בשל הסגר, חבישת המסכה כחלק משמירה על ההנחיות, וריח הסתיו המורגש באוויר, עלולים להשליך על המצב הנפשי, ועלולים לתת אותות ביובש מוגבר, פצעונים ובמקרים קיצוניים, לטענת רופאי עור, אפילו בהתפרצות אסתמה של העור. הנה כמה דוגמאות לתכשירי טיפול וטיפוח חדשים, שהותאמו למציאות זו. ויש גם מזוודה, מיוחדת וקטנה, בה אפשר לארוז את התכשירים ועוד דברים, ולצאת לנפוש ולהשתחרר

להתפנק עם קוקטייל

בפעם המי יודע כמה אודה, שאני מתחברת ואוהבת את התחושה של שמן על פניי. הפעם ניסיתי את השמן החדש של דרמלוג'יקה, שמיועד לעור בוגר: Retionol Clearing Oil. התכשיר מצטרף לסדרה הפארא רפואית Active Clearing, שמטפלת בהפחתת פצעים בעור בוגר, אם בגלל סטרס, אם בגלל תזונה או שינויים הורמונליים. המוצר משלב קוקטייל של רטינול, שאחראי על חידוש וחיזוק עמידות העור, הפחתת קמטים ופיגמנטציה, וחומצה סליצילית, להחלמה מפצעונים בעור ומניעת חדשים. השמן, שמורכב מתרכובות של שמני ארגן, ורד הבר וחוחובה, מיועד לשימוש בלילה.
5 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
אז ניסיתי. במשך כמה לילות רצופים, כיביתי את האור רק לאחר שהשמן כבר נמשח על פניי. לא נשארתי עם הרגשה שמנונית, והתעוררתי עם תחושה של נועם ועור חלק בבקרים. חברה, שנכנסה לחרדה קטנה, לאחר שגילתה יום אחד כמה פצעונים על פניה, לאחר חבישת המסיכה במשך כמה שעות רצופות, ניסתה את השמן. בבוקר שלמחרת, יידעה שאומנם הפצעונים לא נעלמו, אבל הזמן סייע להם להיות הרבה פחות בולטים והרבה פחות בוטים.
מחיר: 388 שקל. להשיג בנקודות מכירה מורשות של דרמלוג'יקה, באתר ובמכוני קוסמטיקה.

שערו בשיערכן

על חשיבות איכות ורכות השיער חשבו בחברת MORAZ צמחי מרפא, כשהחלו לשווק את מוצרי השיער, חלק מהסדרה הירוקה הפארא־רפואית שלהם. ניסיתי את מסכת השיער פוליגונום, שמיועדת לשיקום שיער פגום, ומבוססת על תמצית צמח הפוליגונום, בתוספת מרכיבים לטיפול וריכוך השיער. כמי ששיערה עשוי גוונים, ומקפידה על שורשים, הרי שהיובש מוכר וידוע. אז ניסיתי. מרחתי כמות קטנה של המסכה על שורשי השיער, עוד קצת על הקצוות, עיסיתי, שרתי שיר - כדי להעביר את הזמן, ושטפתי. אחלה צמח, חשבתי לעצמי, כמה דקות על השיער וכבר עשה את העבודה. השיער היה קל לסירוק, הרגיש רך ואפילו ריחני.
מחיר: 69.90 שקל ל־350 מ"ל. נמכר ברשתות פארם, בתי טבע ובתי מרקחת פרטיים וגם של קופות החולים.
5 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)

עם הראש בעננים

מעטות נעלי הריצה שאפשר לעשות איתן 10 קילומטר בבוקר, להתקלח – ואז לנעול אותן למשרד. ברוב המקרים הסוליה שלהן מגושמת מדי או הצבעוניות מוזרה מדי, ואם אתם לא, נגיד, סטיב ג'ובס - שהפך את הסרבול הזה לסטייל מכוון - תאלצו להשאיר אותן בבית ולהגיע למשרד במשהו יותר ייצוגי. זה אולי היתרון הראשון של ה־Cloudflyer של On Running. אם תלכו (או תרוצו) על צבע סולידי יחסית, נגיד שחור־לבן, המבטים היחידים שתקבלו במשרד הם מבטי קנאה.
חוץ ממראה נהדר, הנעליים האלה מתמקדות בהקניית יציבות מקסימלית לרצים על משטחים קשים, ומשקלן נמוך מאוד (260 גרם, תלוי מידה כמובן, עם דרופ של 6 מ"מ) יחסית לנעלי ריצה אחרות, ששמות דגש על יציבות - אך בדרך כלל גם כבדות יותר. בנוסף, לפי On, בגלל טכנולוגיית הסוליה החדשנית שלהן הנעל הזו מייתרת כמעט לגמרי את הצורך במדרסים.
בשורה התחתונה, נעליים נוחות ויפות ומאוד איכותיות. ואם המחיר קצת מפחיד אתכם, תחשבו כמוני: בגלל שאפשר ללכת איתן לעבודה, הן בעצם באות על חשבון שני זוגות.
Cloudflyer On Running לחברי מועדון On Running המחיר הוא 680 שקלים ואילו 850 שקל לאלה שלא.
להשיג בחנות הדגל ברמת החייל, ברחוב הברזל 34, בנקודות בקניונים נבחרים, וב־www.ingsport.co.il.

5 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)

שלא יתייבש עליי
קרם הגוף: TOPIC MEDIS BODY CREAM לעור יבש ואדמומי, הוא חלק מסדרת טופיק סקין של קמדיס, ומיועד לטיפול בעור יבש עד יבש קיצוני. בדף ההסבר נכתב, שהוא פועל באמצעות הרכב צמחים מרוכז ובלעדי, שמסייע בהרגעת העור. ניסיתי להרגיע. בתחילה שתה העור היבש את הקרם בצימאון. לאחר שהקרם נספג, שמתי לב שהעור חזר לחיים והתרכך. לדברי היצרן, הקרם יכול להקל על סימפטומים של הסובלים מאטופיק דרמטיטיס (אסתמה של העור), שלעיתים מתפתחת כתוצאה ממערכת לחצים, ויכולה לאפיין את החיים בעידן הקורונה. למעוניינים, אפשר להשתמש קודם לקרם בג'ל הרחצה TOPIC SKIN FACE & BODY WASH.
מחיר: הקרם: 90 שקל ל־200 מ"ל.
ג'ל הרחצה: 55 שקל ל־200 מ"ל.
להשיג באתר ובבתי מרקחת וספא נבחרים.

5 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)

כמה קטנה, ככה חכמה

חודשי הסתיו והחורף הקרובים ממלאים אותנו תקווה עם תכנון היציאה מהסגר. אפשר להתחיל לחשוב על חו"ל, בהתאם לרשימת המדינות הירוקות, ובוודאי שיש לנו כאן, במדינה שלנו, מספיק מקומות ואתרים כדי לארוז, לנסוע, לנשום אוויר צח וליהנות. הבשורה למטיילים הפעם מגיעה מחברת ROLLINK, שהשיקה סדרה שנייה מסדרת המזוודות הדקות בעולם במשפחת FLEX מזוודות - FLEX VEGA.
רק תבחרו מבין שבעה צבעים, תארזו את הנדרש וצאו איתה ביחד ליעד המועדף, ואם תבחרו בחו"ל, הרי שגודלה גם תואם את הרגולציות הקפדניות של חברות הלואו קוסט, והיא מתאימה לתנאים הנדרשים לעלייה למטוס. מה היא יודעת לעשות? היא יודעת להתקפל לעובי מינימלי של 5 ס"מ בלבד, שוקלת רק 2.3 ק"ג ומצליחה להכיל 40 ליטרים של כבודה. בזכות התכנון המוקפד, יש לה גם כיס חיצוני, מיועד לאחסון כרטיס הטיסה, הטלפון הנייד או בקבוק מים קטן.
מחיר: 295 שקלים. להשיג באתר: WWW.ROLLINK.COM

5 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)