חברת הסלולר wecom, תחת בעליה החדשים איש העסקים יריב לרנר וקרן כלימרק, יוצאת בבשורה לצרכנים ועשויה לטלטל את שוק הסלולר: גלישה בארץ ובחו"ל ללא הגבלה וללא רכישת חבילה מיוחדת.
מדובר בחברה שנקראה בעבר "מרתון" שהפעילה את המותג WE4G. חבילת סלולר שמציעה wecom היא עם גלישה למעשה ללא מגבלה בארץ ובחו"ל תמורת מחיר קבוע של 49.9 שקל לחודש. בניגוד לחברות הסלולר האחרות אין צורך לרכוש חבילת גלישה כשיוצאים לחו"ל ומייתרת תהליכים מול חברת הסלולר ערב היציאה לחו"ל ומאפשרת קבלת שיחות, הודעות, גלישה בארץ וגלישה בחו"ל ב-120 מדינות. חבילות הגלישה לחו"ל הם מוקד רווח עיקרי לחברות הסלולר ולכן מדובר במהלך שעשוי לטלטל את השוק.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
1 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

תחרות קשה

מבחינת מגבלת ג'יגות: הגלישה בארץ מגיעה ל-10,000 ג'יגה. בחו"ל יש לה מגבלה של 50 גיגה בחודש, כלומר אם אתם טסים יותר מפעם בשנה ואתם צרכני דאטה כבדים שזקוקים לנפחי גלישה גדולים - מדובר בחבילה משתלמת.
יש לחבילה החדשה עוד מגבלה: היא אמנם מתחדשת כל חודש, אבל לפי נציגי השירות היא טובה עד 90 ימים רצופים בחו"ל בלבד. זאת כדי למנוע שימוש לרעה בחבילה. מי שטס יותר מ-90 ימים בשנה לא צריך לדאוג כל עוד הוא לא שוהה בחו"ל ברצף. בנוסף, תשלמו דמי חיבור של 10 שקלים וכן 9.9 שקלים על סים, סך הכל 19.90 שקל תשלום חד פעמי.
עד כה, רק גולן טלקום הציעה חבילה שמתאימה לארץ ולחו"ל ומחירה: 99 שקל לחודש - כפול מ-Wecom. עוד השוואה: לפרטנר יש חבילה ב-49.9 שקל לחודש שכוללת 250 גיגה. החבילה של פרטנר כמובן לא כוללת גלישה לחו"ל. המינימום בפרטנר לגלישה בחו"ל זאת חבילה ב-199 שקל ל-4 גיגה. אז בחודש של טיסה תשלמו לפרטנר 248.9 שקל לעומת 49.9 שקל בלבד ל-wecom.
החברה שפועלת על התשתית של סלקום, וכבר יש לה 300 אלף מינויים רכשה לאחרונה את ספקית האינטרנט עמית נט וכנראה בהמשך תעניק מוצר משולב. אנה זק נבחרה כפרזנטורית של החברה במטרה למשוך קהל צעיר. כאמור החבילה המשתלמת ביותר ביחס למתחרים היא זו המשלבת חו"ל וישראל. ל"וויקום" אין בשלב זה חבילות משפחתיות שזולות יותר אצל המתחרים ומאפשרות מינוי לילד במחיר של כ־20 שקל לחודש.
אסף עופר, מנכ"ל החברה: "אני שמח להציג ללקוחות את השלב הבא במהפכת הסלולר בישראל. עבור משפחות ועסקים, מדובר בחיסכון של אלפי שקלים בשנה, בנוסף על השקט הנפשי שהגלישה לא תסתיים, גם בחו"ל".