רשת מקס סטוק מוזילה את התחפושות לפורים ל-49.9 שקלים במקום 59.9 שקלים בשנה שעברה, ומשיקה תחפושות גם למגזר החרדי. לצד לוחמי נינג'ה, נסיכות וחייזרים, מוצעות לילדים החרדים, ברוח הזמן, תחפושות של הרב עובדיה יוסף, ספר תורה, נחמן מאומן, משה רבנו והכהן הגדול. לבנות החרדיות מוצעות "אמא של שבת", "רחל אמנו" וכמובן "מלכת אסתר". שלמה כהן, סמנכ"ל הרשת, אמר ל-ynet וממון, כי בקרוב יגיעו לרשת בובות ברבי בלבוש צנוע ובשרוולים ארוכים.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio
מקס סטוק ערכה אתמול (א') אירוע בחנות הדגל החדשה בכפר סבא, ה-55 במספר של הרשת, והשיקה מחלקה מורחבת לחג הפורים: לצד כ-170 דגמי תחפושות, לגילים משישה חודשים ועד XL למבוגרים. התחפושות מיוצרות בסין תחת המותג "סטוק" ונושאות תו תקן של מכון התקנים הישראלי. את התחפושות ניתן להשיג רק בחנויות ולא באונליין.
1 צפייה בגלריה
תחפושת הרב עובדיה יוסף
תחפושת הרב עובדיה יוסף
תחפושת של הרב עובדיה יוסף ב-49.9 שקלים
מהרשת נמסר כי המחיר המוזל זהה למחיר תחפושות באתרים הסיניים, וחוסך את זמן ההמתנה למשלוח ואת האכזבה אם מתברר כי מידת התחפושת אינה תואמת. כהן: "לא העלינו מחירים בשנה האחרונה ועכשיו הורדנו מחירים של פריטים, כולל ריהוט, בעקבות הירידה החדה במחיר השילוח הימי. מחיר מכולה ירד ל-3,000 דולר, כאשר בשיא המחיר הגיע ל-16 אלף דולר, ואנחנו מגלגלים את זה לצרכן. אנחנו עושים כל מאמץ להוזיל את המחיר".
גם היצרנית הוותיקה לתחפושות שושי זוהר מציעה השנה מגוון גדול של תחפושות ממותגות, בשלוש מגמות מחיר שונות בכל קטגוריה, מהלך חדש בהתאם ליוקר המחיה ולהתאמת תחפושת לכל כיס. מחירי תחפושות מקטגוריית גיבורי על נעים מ-69 שקל ועד 89 שקל (דגמים משנים עברו), 139-129 שקל לתחפושת משודרגת יותר, ועד טווח של 199-169 שקל כשמדובר בתחפושות הפרימיום המושקעות ביותר והפופולריות ביותר, כמו ספיידרמן עם שרירים, מארוול או באטמן.
מחירי תחפושות פסטיגל נעים בין 169 שקל ל-199 שקל לדגמים חדשים מהמופע בחנוכה, בעוד ש"נסיכות" לא ממותגות ניתן להשיג במחירים של 59-49 שקל לצד תחפושות נוספות של חיילים, שוטרים, כבאים, אחיות, ליצנים וחיות. בקטגוריית האמצע יש "נסיכות" ממותגות ב-199-69 שקל.
אחד הלהיטים המבוקשים מאוד בפורים השנה הוא ליין התחפושות של נועה קירל. המחיר החל מ-89 שקל לקולקציות משנים קודמות, ועד למעלה מ-200 שקל לדגמים החדשים בקולקציה.
מ"שושי זוהר" נמסר כי, "המגמה השנה הייתה להתאים תחפושת לכל כיס. משמע, בכל קטגוריה לתת חתך מחירים נגיש עד הפרמיום במותגים שהם להיטים. הורים לכל ילד וילדה יכולים למצוא את עצמם גם בלהיטים, במחירים שמתחילים מ-69 שקל ומעלה".