קבוצת רמי לוי, הכוללת את חברת התעופה ישראייר, עתידה להשיק מחדש את כרטיס האשראי שלה עם ישראכרט, כך שיתחרה בפלייקארד (FlyCard) תחת השם סופר פליי (SuperFly). ההשקה עוד נדרשת אישורים רגולטוריים.
לישראייר אין כיום תוכנית נאמנות כלשהי המאפשרת צבירת נקודות על טיסות, בדומה לנוסע המתמיד ומועדונים נוספים.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
1 צפייה בגלריה
מטוס של ישראייר
מטוס של ישראייר
מטוס ישראייר
(צילום: מוני שפיר)
ברגע שהכרטיס ייכנס לתוקף הוא יאפשר צבירה מוגברת והטבות ברשתות קבוצת רמי לוי - ככל הנראה כולל גוד פארם וקופיקס. מי שיקנה ברמי לוי יוכל לצבור נקודות לטיסה ומי שיקנה כרטיס טיסה יוכל לקבל הנחות ברמי לוי.
בשוק פועלים כרטיסי צבירת נקודות לטיסה נוספים כמו סקיי מקס, מיילס וביונד של הבינלאומי שהושק לאחרונה בשיתוף עם חברת איסתא שגם מפעילה אתר עבור המועדון. הוא גם יתחרה במועדונים כמו וונדרס של הפועלים וגודיז של לאומי וימשיך להתחרות בכרטיסי אשראי של מועדוני רשתות שיווק כמו שופרסל.
לפי הנהוג כיום בשוק, ניתן להניח שהמועדון יציע הטבות כמו הנחות בביטוחי חו"ל, שדרוגי מקומות בטיסה וכרטיסים להופעות ומשחקי ספורט.
כן ניתן להניח שכרטיס האשראי של המועדון החדש יונפק בשלוש רמות: רגיל, זהב ופלטינה, כשצבירת הנקודות תחושב בהתאם לגובה העסקאות החודשי. בשוק נהוגה כיום צבירה של 260-60 שקל לנקודת טיסה.
לרוב הצבירה מעניקה הנחה לכרטיס טיסה ותיאלצו להוסיף כסף, אבל בחלק מהמועדונים ניתן לרכוש כרטיסים בחברות לואו קוסט, ושם ייתכן שאם תקנו הרבה בכרטיס האשראי תוכלו לקבל כרטיס "בחינם".
מישראייר נמסר: "נעשים מאמצים רבים להשיק את המועדון בחודשים הקרובים. הבוקר עלה לאתר החברה מסך טסט לזמן מוגבל עבור בדיקות של פיתוח המערכת".