דסק המוזיקה של בועות מספר, כי שלושה מיליון שקל הושקעו בקמפוס בית הספר למוזיקה רימון ברמת השרון, בין השאר בהקמת אולפן הקלטות משוכלל שישמש את התלמידים, ומתחם הופעות חדיש.
העלו זכרונות בטקס החנוכה: נשיא רימון יהודה עדר ורעייתו מיקי קם, יוני רכטר, דייויד ברוזה, מנכ"ל רימון משה סיני, היו"ר אודי אנג'ל, יו"ר חוג הידידים אירינה שלמור ובעלה רמי, יוני פרס וראש עיריית רמת השרון אבירם גרובר.
3 צפייה בגלריה
משה סיני (מימין), אודי אנג'ל, יהודה עדר, מיקי קם ואבירם גרובר
משה סיני (מימין), אודי אנג'ל, יהודה עדר, מיקי קם ואבירם גרובר
משה סיני (מימין), אודי אנג'ל, יהודה עדר, מיקי קם ואבירם גרובר
(צילום: אסף לב)

פיפ"א מצדיעה לאברהם קליין

אברהם קליין בן ה-86 נחשב לאחד מגדולי שופטי הכדורגל של ישראל, בזכות קריירה מרשימה ושיפוט בטורנירים החשובים ביותר, לרבות גביעי עולם ואולימפיאדות. השיא נרשם במשחק ההיסטורי בין איטליה לברזיל במונדיאל 1982 בספרד, כשהאיטלקים היממו את נבחרת הפלא של ד"ר סוקרטס עם ניצחון 2:3, אחרי שלושער של פאולו רוסי האגדי.
קליין הוזמן על ידי פיפ"א לערב מיוחד במוזיאון בציריך, לציון שנה למותו של רוסי. נשיא הארגון ג'אני אינפניטינו בירך את קליין, ובאירוע היה אפשר לראות שמות גדולים כמו ג'ניטילה, קבריני, טרדלי, קונטה ומאריני. מברזיל הגיעו פלקאו והמגן ג'וניור.
קליין המשיך למוזיאון הכדורגל בפירנצה, שם הוקרן סרט קצר על אותו משחק סביב דמותו. "זו לחלוטין הייתה התרגשות מיוחדת", אומר קליין, "כששפטתי באותו משחק לא עלה על דעתי שידברו עליו 40 שנה קדימה".
3 צפייה בגלריה
מימין: שחקן נבחרת איטליה לשעבר קלאודיו ג'נטילה, אברהם קליין והשחקן ברונו קונטה
מימין: שחקן נבחרת איטליה לשעבר קלאודיו ג'נטילה, אברהם קליין והשחקן ברונו קונטה
מימין: שחקן נבחרת איטליה לשעבר קלאודיו ג'נטילה, אברהם קליין והשחקן ברונו קונטה
(צילום: ברכה בריל)

בכירי רשתות המסחר ירדו לאילת

דסק השופינג של בועות מדווח כי למרות הסערה הגיעו כל בכירי רשתות המסחר לוועדת הקניונים באילת, לדיונים חמים במלון רויאל ביץ', כשלראשונה הופיעה דנה עזריאלי על במה ממש. עוד נצפו: הראל ויזל וכל הנהלת פוקס, ליאורה עופר בעלת מליסרון, גבי רוטר של קסטרו, רמי שביט למשביר, וגם יאיר מלכה, בעלי קפה גרג, שפתח לו קפה בלובי של המלון. (נווית זומר)

אוגרים אנרגיה בדימונה

ד"ר אור יוגב, מייסד ומנכ"ל חברת אוגווינד, הציג לשרת האנרגיה קארין אלהרר מערכת אגירת אנרגיה ראשונה שעובדת על אוויר דחוס ומים והותקנה בקיבוץ יהל שבערבה. יוגב סיפר לשרה כי החברה חתמה על הסכם אסטרטגי עם חברת החשמל בשווי 8 מיליון דולר להקמת תחנה לאגירת אנרגיה בדימונה.
3 צפייה בגלריה
השרה אלהרר עם ד"ר אור יוגב (מימין) וגבי זליגסון
השרה אלהרר עם ד"ר אור יוגב (מימין) וגבי זליגסון
השרה אלהרר עם ד"ר אור יוגב (מימין) וגבי זליגסון
(צילום: סטודיו לובן)

שניידר חוגג 30

מרכז שניידר לרפואת ילדים ונאמני המרכז חגגו 30 בהילטון ת"א במעמד נשיא המדינה יצחק הרצוג ושר הבריאות ניצן הורוביץ. אירחו: מנכ"לית תיגבור וחברת הנהלת נאמני שניידר אורית בנבנישתי, מנכ"לית נאמני שניידר אפרת בר-נתן, ומנכ"לית שניידר ד"ר אפרת ברון-הרלב.

מנכ"לית דוקאביב פורשת

גליה בדור, מנכ"לית דוקאביב, תסיים את תפקידה ביוני 2022, בתום הפסטיבל ה-24. בדור ניהלה את האירוע ב-13 השנים האחרונות וזכתה למחמאות על קידומו בשוק הבינלאומי.

בוגרי 8200 למען הפריפריה

עמותת אחריי ובוגרי 8200 הוציאו לדרך את תוכנית אחרייטק, שמכשירה צעירים מהפריפריה ליחידות הטכנולוגיות של צה"ל ולעולם ההייטק. היו: האלופים במיל' יהיה יאיר וטל רוסו, מנכ"ל אחריי אמיר סטרוגו, מנכ"לית עמותת בוגרי 8200 אליאנה דן ומנכ"ל ח.מר תעשיות ניר למפרט. (חבצלת דמארי)

נרקיס תורמת כרטיסים להופעה

הזמרת נרקיס פירסמה בעמוד הפייסבוק שלה שכל מי שייכנס לאתר JGIVE ויתרום לעמותת "שמחה לילד" - התומכת ומלווה ילדים חולים במחלות גנטיות וכרוניות קשות - ייכנס להגרלת כרטיסים להופעות שלה. יפה.

אולם על שם חללי מינכן

אולם הספורט החדש באור-יהודה ייקרא על-שם י"א חללי מינכן, לקראת ציון שנת ה-50 להירצחם - כך החליטה ראשת העיר ליאת שוחט. (ספי פסטרנק)

בקטנה

  • 250 מתנדבים ומתנדבות הגיעו לערב הוקרה עבור פעילי עמותת גדולים מהחיים. באמנותי: לאה שבת.
  • פרופ' יונתן הלוי קיבל את תואר עמית כבוד של מכללת עזריאלי בירושלים.
  • אבי שלום, הבעלים והמנכ"ל של רשת פרופורציה, פתח סניף בחיפה בהשקעה של 1.5 מיליון שקל.
  • עופר גבאי, בעלי חברת מוצרי החשמל OIG, חתם על שת"פ עם השף מאיר דנון וביה"ס לקונדיטוריה ובישול, דנון.
  • רשת מאפה נאמן פתחה סניף בדימרי סנטר בדימונה.

מינויים

  • לי גת מונתה לסמנכ"לית אסטרטגיה, קשרי ממשל ותקשורת בשיבא תל השומר. את דרכה במרכז הרפואי החלה ב-2014 כדוברת.
  • איריס רונלי-ריקליס מונתה למנכ"לית פורום מוסדות התרבות והאמנות.
  • עמית קורנהאוזר מונה למנכ"ל שותפות נאוויטס פטרוליום.
  • אמנון גולן מונה לסמנכ"ל השיווק במיטב דש.

תשאירו טיפ

הילמה שמושקוביץ, יו"ר אגודת צער בעלי חיים בישראל: "ממליצה על מיכלאנג'לו, בית קפה/ביסטרו טבעוני ביפו, שמציע תפריט נהדר. נסו את כריך מיכאלה, הכרובית הצלויה, או סלט הסלקים. חגיגה ובריאות".

הזמינו אתכם?

ערב השנה האזרחית החדשה, 31 בדצמבר, השפים אסף גרניט והלל תווקולי מארחים לארוחת מישלן צרפתית במסעדת אנימר בת"א, ביוזמה של בית השמפניה Moet & Chandon. יהיו: אנשי עסקים ובכירים בענף הקולינריה.

מדרגות לגן עדן

פלייטיקה, בשיתוף עם עמותת Make-A-Wish, תערוך השבוע התרמה במשחק בינגו בליץ. עם ההגעה ליעד של 300 אלף מנות משחק, תתרום החברה 100 אלף דולר לעמותה, והכסף יוקדש להגשמת משאלות של ילדים החולים במחלות מסכנות חיים.