"לא מגיעים בידיים ריקות". אם המשפט הזה נשמע לכם מוכר, אין זאת אלא כי הוא כמעט בגדר אקסיומה לכל המתכוננים להתארח בבתי משפחה או חברים בחג הקרוב. כבכל שנה לקראת ליל הסדר והחג חוזרת לנקר השאלה: האם להגיע עם בקבוק יין, זר פרחים או אולי עוד ואזה, סט כלים או מפת שולחן? ואולי לנסות הפעם להיות קצת יותר מקוריים וללכת על שובר מתנה לסרט או למוזיאון, או עיסוי וארוחת בוקר למארחים? התשובה טמונה בכמה גורמים: סוג החיבור שבין מעניק המתנה למקבלה, האם המתנה מיועדת לאישה או לגבר, מה גילם, האם אופי המתנה אישי, משפחתי, או לבית, מה מידת הקירבה המשפחתית או החברית וכמובן, יש להתחשב בתקציב. בסופו של דבר, כל מתנה שתביאו תהיה טובה, רק העניקו אותה ברצון, בשמחה ובחיוך.

חותכים עם אביב
מותג ARCOSTEEL בשיתוף שף טום אביב מציג סכיני שף בעיצוב יפני מסורתי. בסדרה מסכינים בודדות ועד סט סכינים וסט מעמד לסכינים.
מחיר: 199-59.90 שקל לסכינים בודדות. 799-319 שקל לסטים. להשיג בחנויות ארקוסטיל קיצ׳ן ואצל משווקים מורשים

טפו טפו, נגד עין הרע
חנות דאר מרקש (דאר = בית במרוקאית) מציעה עולם של אומנות מרוקאית אותנטית ועשירה בצבעוניות. הפריטים עשויים עבודת יד על ידי יוצרים ממרוקו ובשיטות ייצור מסורתיות, One of a kind. מארז "בלי עין הרע" כולל שתי קערות מצוירות, ארבע קעריות, שני פמוטים, כפות הגשה וסלסילת קש. מגיע בשני צבעים: אפור וכחול.
מחיר 339 שקל. להשיג: באתר ובחנות, ליד תחנת הדלק טירה
זמן משפחה: רגע, מרכיבים פה
מתנה קצת אחרת היא פאזל. סמכו על המארחים: הם יתחילו להרכיב בזמן שנוח להם, כזוג עם או הנכדים. פיתוח מוטוריקה עדינה ושיפור התפקוד הקוגניטיבי והמוטורי, בסוף, מתאימים לכל גיל. מה שנשאר זה לבחור את הנושא, כמה חלקים ובאיזו עלות.
פאזל 1,000 חלקים עיר מטריפה 89.90 שקל. להשיג: באתר: www.kidsbest.co.il

לאישה: חזייה עם טוויסט סודי
בא לכם לפנק את המארחת? הביאו לה פריט הלבשה תחתונה. טריומף מציגה חזיית תחרה ללא ברזל, עם תמיכה סודית. עשויה חומרים ממוחזרים, עם תחתונים מותאמים ומושלמים.
מחיר חזייה: 329.90 שקל, מחיר תחתונים: 189.90 שקל. להשיג: בסניפי הרשת ובאתר
4 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ טריומף)

מתנה שכולה טוב
מותג TNX, מקבוצת ש"כולו טוב", שמכשירה אנשים עם חסמים תעסוקתיים, מציג גם השנה מתנות, שנוצרו ונארזו בקבוצה, במטרה להעניק לעובדים כלים וליווי, כדי שיוכלו לחזור לשוק התעסוקה ולהתחיל בחיים העצמאיים. ערכה להכנת יין דבש כוללת את הבקבוק, חומרים, ודף הוראות להכנת שיכר דבש מיוחד לפסח. חליטת פירות.
מחיר: 75 שקל. להשיג: בדוכנים בקניונים ובאתר
4 צפייה בגלריה
ערכה להכנת יין דבש
ערכה להכנת יין דבש
ערכה להכנת יין דבש
(צילום: יח"צ)

לגבר: נכנס יין, יצא פסנתרן
רשת המתנות לגבר ג'נטלמן מציגה מתנות מקוריות וסדרת מארזים לחג החל מ־89 שקל. אחד מהמוצרים שתופסים את העין, הוא מעמד ליין ממתכת, משולב בדמויות של פסנתרן וזמר.
מחיר: 169 שקל. להשיג: ברשת ובאתר ג'נטלמן

זמן שיאצו
הסתיים האירוח? עייפים? זה בדיוק הזמן לשלוף מהאריזה את כרית השיאצו המפנקת של רשת גודלייף שקיבלתם במתנה. ראשי עיסוי מסתובבים בשילוב חום ואור מגבירים את זרימת הדם ומרפים שרירים תפוסים. מתאימה לשימוש באזורי גוף שונים, בעלת פונקציית כיבוי אוטומטית.
מחיר: 365 שקל. להשיג: באולם תצוגה בראשון לציון ובאתר

מפצחים בנשיקה
בבירמן דיזיין, המשווק בישראל של מוצרי המטבח האיטלקי "בוגאטי", תמצאו כלי מטבח מוכרים, שקיבלו פרשנות עיצובית חדשה. סדרת Kiss מציגה כלי מטבח עשויים בעבודת יד, כגון פותחן בקבוקים, קולפן ומפצח אגוזים. הם עשויים נירוסטה או מצופי זהב 24 קראט, כשכל אחד מציג פרופיל של אישה וגבר נושקים זו לזה.
מחיר: 219-55 שקל. להשיג: בירמן דיזיין בקניון דן דיזיין
4 צפייה בגלריה
סדרת מוצרי KISS
סדרת מוצרי KISS
סדרת מוצרי KISS

מתנה מתובלת
מיי באנדלס, סטרטאפ ישראלי, מציג באנדל תבליני פרג לניחוחות וטעמים במטבח. בקופסה הכשרה נמצאים שמן זית לצד מגוון תבלינים ארוזים. הבאנדלים נארזים על ידי צוות של מסגרות תעסוקה "יכולות" מבית שיח סוד, שמסייע לילדים ובוגרים עם מוגבלות.
מחיר: 99, 149 ו-199 שקל, לפי גודל המארז. להשיג: שירות משלוחים חינמי בטלפון 6455*
4 צפייה בגלריה
באנדל תבלינים
באנדל תבלינים
באנדל תבלינים
(צילום: יח"צ)



צילומים: יח"צ. ARCOSTEEL, צילום: מילניום מרקטינג; טריומף חזייה ותחתונים. צילום: טריומף; מארז "בלי עין הרע", צילום: גל גלעד; מארז יין דבש "שכולו טוב", צילום: chef box; מפצחים בנשיקה, צילום: יח"צ חו"ל