מפעילת סלולר וירטואלית (MVNO) חדשה בישראל לשוק העסקי: חברת התקשורת Voicenter. החברה קיבלה בשבוע שעבר רישיון מפ"א (מפעיל פנים ארצי), רישיון MVNO (סלולרי) ורישיון מב"ל (בינלאומי) ממשרד התקשורת.
מפעילה וירטואלית (כמו רמי לוי תקשורת, גולן טלקום, 019, סלקט ואחרות) משתמשת בתשתיות של חברה אחרת כדי לספק שירותי סלולר תחת המותג שלה. Voicenter תעשה שימוש ברשת הסלולר הפיזית של HOT מובייל. עדיין לא נקבע תמחור עבור השירותים.
1 צפייה בגלריה
"בוטים אינטליגנטים מסייעים לעסקים לייעל תהליכים". אילוסטרציה
"בוטים אינטליגנטים מסייעים לעסקים לייעל תהליכים". אילוסטרציה
"בוטים אינטליגנטים מסייעים לעסקים לייעל תהליכים". אילוסטרציה
(צילום: Gettyimages)
בשביל החברה מדובר בשירות משלים לתחומי הפעילות שלה: היא מתמחה בשירותי AI לשיחות קוליות ומציעה לעסקים, בין השאר, תמלול שיחות, סיכום שיחות, ניתוח רגשות על פי קול, וקבלת תובנות עסקיות מכל שיחה. בנוסף, החברה משיקה גם בוט קולי, שמדבר עם הלקוחות, ומבצע שלל פעולות מול מערכות המידע בארגון, ללא צורך בהתערבות אנושית, 24/7, בכל השפות.
לדברי מנכ"ל החברה, ניצן גוטמן, "בעולם החדש, כל שיחה הופכת למאגר ידע חי ודינמי - מתומללת, מתועדת ומנותחת באמצעות אלגוריתמים מתקדמים. בוטים אינטליגנטים לומדים ומשתכללים בכל אינטראקציה, ומסייעים לעסקים לייעל תהליכים ולספק חוויית שירות שונה מזו שהכרנו עד כה. כיום אנחנו המפעיל היחיד שהוא גם יצרן הטכנולוגיה מקצה לקצה, וגם נותן השירות".
ניצן גוטמן מנכ"ל החברה, ניצן גוטמןצילום: עדי וינר

Voicenter מציעה פתרונות תקשורת הן לארגונים והן למוקדי Call Center בכל גודל בארץ ובחו"ל, וכן כלי API למפתחי מערכות מידע, לביצוע אינטגרציה למערכות המידע הארגוניות. בין לקוחותיה חברות עסקיות גדולות, חברות תקשורת, אתרי מסחר מהגדולים בישראל, משרדי ממשלה, עיריות וכן אלפי לקוחות עסקיים נוספים בארץ ובחו"ל.
מטה החברה נמצא בישראל ויש לה גם משרדים באוקראינה ובארה"ב.