כשהיתה בת 16, גילתה ליה לואיס (הנני) את עולם האסטרולוגיה. לואיס, שנולדה וגדלה להורים אוסטרלים בקיבוץ יזרעאל שבצפון, קיבלה אז ספר בנושא במתנה, עיינה בו והחליטה בליבה ש"יש פה משהו". היא החלה לחקור וללמוד בנושא, וכ-40 שנה היא כבר בתוך העולם הזה, לא מפסיקה ללמוד, להוסיף לעצמה ידע, לפתח ולייעץ. עם הזמן הוסיפה לסל הכלים שלה נומרולוגיה וקלפי טארוט, וגם פענוח הגלגולים הקודמים לפי תאריך ושעת הלידה, כתשובות לשאלות של לקוחותיה. בין היתר היא עומדת על תכונות אופי לפי תאריך הלידה והשם, מסבירה על הייעוד, ומתעמקת בנושאי פרנסה, זוגיות והגשמה אישית. "בכלל רציתי להיות קוסמטיקאית", מספרת לואיס מביתה שביפו. "ואז, בערב בנות מסוים, יצאו היכולות האבחוניות שלי, והבנתי שלזה נולדתי וזה ייעודי. אני מסתמכת על הידע שצברתי בשנים רבות של לימוד כדי להעניק תשובות ליצר האדם, שתמיד מסתקרן על גורלו ומזלו".
4 צפייה בגלריה
ליה לואיס (הנני)
ליה לואיס (הנני)
ליה לואיס (הנני)
(צילום: אלבום פרטי)
מה במיוחד חשוב להבין?
"את החיבור בין עבר, הווה ועתיד, ושהכול קשור בנפש. למדתי הרבה על קארמות, שזה בעצם הגורל. לכולנו יש רצון להבין מה בעצם ממה שקורה לנו בעולם הזה, לא ממש נמצא בשליטתנו, לפחות לא בהיגיון ובמודע. לכל אחת ואחד יש כמה חורים שחורים, שאנחנו המטפלים ממלאים באמצעות ההבנה הזאת.
"לפעמים אנשים תקועים בתחום מסוים בחייהם, ולא מבינים למה. צריך לפענח ולהגיע לאיזון פנימי, שמאפשר התמודדות עם החורים השחורים האלו, ואז זה נרגע. למשל, פחד ממעליות. אפשר לפענח מהיכן הוא מגיע, לטפל בו באמצעות מודעות, עד שהפחד ייעלם. זה מחבר לאחד הדברים החשובים לכולנו, שהוא הרצון לצאת מדפוסים קיימים, להשתחרר ממשהו מולד.
"השחרור הזה הוא כלי אפקטיבי לקבלת החלטות, למודעות, להצלחה בתחומים השונים של החיים. לדוגמה, אחד הדברים, שלא אחת יוצר תחושות קשות אצל אנשים, הוא הלבד, תחושת הבדידות. אלא שיש אנשים שהלבד מתאים להם, לפי הגורל".
לואיס, שמפענחת ומייעצת גם באמצעות בדיקת הגלגולים הקודמים של המגיעים אליה, מודעת לעובדה, שלא תמיד אנשים מאמינים בשיטה הזו. "פענוח הגלגולים הקודמים אינו העיקר בפענוח האסטרולוגי. אם זה מעניין את הלקוחות, והם מקבלים את העובדה שהיו גלגולים קודמים, זה יכול לקדם תהליכים, בעיקר להחזיר לאיזון".
4 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
לפי גישות מסוימות, הגלגול החדש יהיה בהתאם למעשיו הטובים או הרעים של האדם בגלגולים הקודמים שלו, ומה עליו לתקן בגלגול זה?
"אני לא מאמינה במושג של 'תיקון', אלא באיזונים. בטבע יש איזון, לא צריך להגיע בכוח לדברים, שאינם בשליטתנו ואינם בכוחנו. בגלגול הנוכחי אנחנו באים לסדר משהו שלא סודר קודם באותו תחום. ויש שפותחים את הגלגול הבא כבר בגלגול הנוכחי".
לואיס היא לא היחידה, שמאמינה בכלי המיסטי של חזרה לגלגולים קודמים. יש רבים כמוה, כשם שיש לא מעט שמביעים ספקנות רבה לגביו. העוסקים בו טוענים, שפענוח גלגולים קודמים, אותו תהליך שעל־פי האמונה הרווחת, עוברת הנשמה לאחר המוות, יכול להשיב על שאלות רבות בחיים הנוכחיים. בהמשך לכך יש מטפלים בתחום הפסיכולוגיה או הרפואה האלטרנטיבית, שאימצו ומשלבים את ההשלכות של גלגול הנשמות לתוך השיטות הטיפוליות שלהם. "באחד הספרים שקראתי בנושא סופר על אישה, שהיו לה כאבים עזים בירכיים, ואף רופא לא מצא לזה פתרון", משתפת לואיס. "כשהיא הלכה לטיפול באמצעות חזרה לגלגולים קודמים שלה, הסתבר, שבאחד מהם היא היתה ויקינג, שהיה צריך לפגוע באנשים, להשתמש בכוח. בגלגול הנוכחי היה צורך לאזן את הכוחניות הזו שלה באמצעות חולשה, ואלו היו הכאבים בירכיים שלה. הכאבים הפסיקו, כשהיא הבינה את זה והגיעה לאיזון באמצעות המודעות הפנימית. כשמגיעים אליי אני מסבירה, שהכלי הזה אינו עומד לבד, הוא תמיד יחובר למפה האסטרולוגית של הפונה, ומפה יוצאים יחד במסע, שאמור ליצור את האיזון". 
מזל שור: נולדו בין 21 באפריל ל־20 במאי
כוכב שליט: נוגה (ונוס).
אבן המזל: רוז קוורץ. מגבירה את היצירתיות ומקדמת אותם אל המטרה.
תכונות: עקשנות, סבלנות, יציבות, מעשיות, התמדה, החלטיות, ביטחון עצמי, הישגיות, יצירתיות, יושר, נהנתנות, אוהבים אתגרים ולקבל פרסים על ההישגים שלהם. וגם: קנאה, רכושנות, שמירת טינה, אנוכיות. חלק גדול מהנולדים במזל זה מאופיינים כאנשים חזקים, שקטים, מכווני מטרה.
הרבה אנשים מפורסמים ומוכשרים נולדו במזל שור, חלקם הגדול הטביע חותם משמעותי על ההיסטוריה. ביניהם נמצאים מנהיגים, אנשי רוח ותרבות למשל השחקנית גל גדות, גולדה מאיר, אל פצ'ינו, ג'ק ניקולסון, זיגמונד פרויד ושייקספיר.
4 צפייה בגלריה
ג'ק ניקולסון
ג'ק ניקולסון
ג'ק ניקולסון
(צילום: shutterstock)
4 צפייה בגלריה
גל גדות
גל גדות
גל גדות
(צילום: shutterstock)