בהנהלת אלי"ן צונחים בשביל תרומות

כ-15 אלף דולר נאספו באירוע הצניחה החופשית שקיים בית החולים השיקומי אלי"ן בירושלים, שבו מטופלים ילדים ונוער. הצניחה בשם "השמיים הם הגבול" התקיימה בחוף הבונים, והשתתפו בה כעשרה צונחים, בהם ד"ר מורית בארי, מנכ"לית ביה"ח, נעמי גפן, סמנכ"ל ביה"ח, ומרק שרמן, יו"ר אגודת ידידי אלי"ן.
"בית החולים נמצא במשבר קיומי", הודיעה בארי. "יום יבוא והמגפה תחלוף, ואז נצטרך להישיר מבט אל עיני הילדים ולדעת שלא השארנו אותם מאחור".
3 צפייה בגלריה
מורית בארי (מימין) נעמי גפן ומרק שרמן (שניה ושלישי משמאל), עם הצנחנים שהתנדבו
מורית בארי (מימין) נעמי גפן ומרק שרמן (שניה ושלישי משמאל), עם הצנחנים שהתנדבו
מורית בארי (מימין) נעמי גפן ומרק שרמן (שניה ושלישי משמאל), עם הצנחנים שהתנדבו
(צילום: דוברות ביה"ח אלי"ן)

"מסתכל על המפגינים ויודע שאני לא לבד"

"אין לי ארץ אחרת גם אם אדמתי בוערת, טוב לחזור הביתה לירושלים. גם כשאני בבידוד, כשאני מסתכל על המפגינים, ויודע שאני לא לבד". כך כתב בעמוד הפייסבוק שלו יזם ההייטק אראל מרגלית, יו"ר ומייסד קרן הון הסיכון JVP, בשישי האחרון.
מרגלית חזר משהייה של שבועיים בניו יורק, בסטארט-אפ סיטי, מרכז הסייבר הבינלאומי. רגע לפני שחזר השתתף במפגש שחיבר בין הייטקסטים ליזמים חברתיים ולקהילת העסקים של הסוהו. הוא ציין, שבתקופת הקורנה 25 מחברות הפורטפוליו של JVP גייסו 290 מיליון דולר ממשקיעים וחברות רב לאומיות.
3 צפייה בגלריה
אראל מרגלית בניו יורק
אראל מרגלית בניו יורק
אראל מרגלית בניו יורק
(צילום: שחר עזרן)

משרד עו"ד ישראלי מוביל בקידום נשים במשפט

משרד עורכי הדין אגמון ושות', רוזנברג הכהן ושות', הוכרז על ידי הדירוג הבינלאומי Women in Business Law Awards כאחד משמונת המשרדים המובילים באירופה בקידום נשים במשפט. לדוגמא, בין השותפות הבכירות במשרד נמנות עו"ד שיראל גוטמן-עמירה, מנהלת משותפת של מחלקת תאגידים ניירות ערך ושוקי הון, שליוותה את בנק הפועלים במסגרת הנפקת ישראכרט לפי שווי של 2.7 מיליארד שקל.
עוד ניתן למצוא ברשימת הבכירות את עו"ד יונה גושן-גוטשטיין, ראש מחלקת מימון ובנקאות של המשרד, שליוותה לאחרונה את חברת הראל בעסקת אשראי מול חברת הנדל"ן נצבא בשווי של מאות מיליוני שקלים; עו"ד טל מישר, מנהלת משותפת של מחלקת ליטיגציה, שייצגה לאחרונה את קבוצת דלק במכירת פי גלילות ליחיאל אבו בשווי של כ- 720 מיליון שקל, ועוד. הדירוג מתפרסם אחת לשנה, לאחר בחינה של משרדי עורכי דין המצטיינים באירופה בקידום והצלחה של נשים בעולם המשפט.

שיהיה במזל

תגידו מזל טוב ליזם ההיי-טק עומר פרקש, מבעלי חברת השיווק הדיגיטלי "מייפל". בשבת האחרונה הוא הציע נישואין לבת זוגו, דורין דותן, שהיא גם שותפתו לחברה. כמובן שהיא השיבה בחיוב. אלא מה?
3 צפייה בגלריה
עומר פרקש ודורין דותן
עומר פרקש ודורין דותן
עומר פרקש ודורין דותן
( צילום: עמוד הפייסבוק של פרקש)

מוצרים רפואיים בהומור

קבוצת המוצרים הפאר-רפואיים מורז (MORAZ) שמבוססים על צמחי מרפא הגדלים בגליל, בחרה בסטנדפיסט עידן ניידיץ ובבנו עומר בן השבע להוביל את קמפיין סדרת מוצרי "כינקייר" של החברה, שתעלה ברשתות החברתיות בעלות קמפיין של 200 אלף שקל. "הבחירה בניידיץ נעשתה מתוך חיבתה של החברה לתכנים הומוריסטים", הסבירו במחלקת השיווק של החברה.