בני משפחתו של הראל ויזל ממשיכים להתקדם בעסקי המשפחה. בתו ירדן ויזל מונתה למנהלת המסחרית של אופליין, מותג מבית אמריקן איגל. תומר צ'פניק (33), הנשוי לירדן, מונה למנכ"ל NIKE NSP גלובל, מקבוצת ריטיילורס ויהיה אחראי על פעילות NIKE בישראל, בקנדה ובאירופה, אחרי שהקים את הפעילות בקנדה. מורן ויזל, בנו של הראל, מונה למנכ"ל NIKE NSP ישראל מקבוצת ריטיילורס, אחרי שכיהן כסמנכ"ל המכירות של NIKE NSP ישראל.
פרט למהלכים אלה, נרשמו עוד כמה מינויים בקבוצה, בהם זה של דני גאוני למנכ"ל פוטלוקר גלובל, אבי טובול למנכ"ל אנרג'ים, יהודה לוי למנכ"ל צ'ילדרנס פלייס ומשה אלמוג למנכ"ל דרים ספורט. (נווית זומר)
4 צפייה בגלריה
הראל ויזל
הראל ויזל
הראל ויזל
(צילום: שוקה כהן)

מוושינגטון לבית הנשיא

נשיא המדינה יצחק הרצוג קיבל לאחרונה את ספרה החדש של אורלי אזולאי - "הקרב על אמריקה - מסע בקו השבר" בהוצאת "ידיעות ספרים". האירוע נערך בבית הנשיא, בהשתתפות דובי איכנולד, מו"ל "ידיעות ספרים". "ישנה חשיבות רבה ליחסים בין ישראל לארה"ב והספר מתאר בצורה מרתקת את התהליכים שעוברת המעצמה האמריקנית", אמר הרצוג, "וחשוב ללמוד אותו על מנת להבין את ההשפעה על מדינת ישראל".
4 צפייה בגלריה
ימין: אורלי אזולאי כץ, סופרת; יצחק הרצוג, נשיא המדינה; ודב איכנולד, מו"ל ידיעות ספרים
ימין: אורלי אזולאי כץ, סופרת; יצחק הרצוג, נשיא המדינה; ודב איכנולד, מו"ל ידיעות ספרים
ימין: אורלי אזולאי כץ, סופרת; יצחק הרצוג, נשיא המדינה; ודב איכנולד, מו"ל ידיעות ספרים
(צילום: איציק בירן)

יזמים מישראל ומדינות המזרח התיכון בסמינר וירטואלי של קרן משפחת אבירם

קרן משפחת אבירם, שהקים זיו אבירם ביחד עם ילדיו, ביחד עם המגזין הבינלאומי Forbes הפגישה על מסך אחד 14 יזמים ויזמות מירדן, מרוקו, ישראל ודובאי שעלו לחצי הגמר בתחרות "Aviram Awards - Tech For Humanity".

מלכת היופי למען נשים נפגעות אלימות

מור ממן, לשעבר מלכת היופי וכיום אשת העסקים בעלת "מור ממן קוסמטיקס", נרתמת למען נשים נפגעות אלימות ותורמת להן ממוצרי האיפור שלה.

תוספת חדשה לעמותת Make a Wish

דסק הקהילה של "בועות" מדווח כי המפיק וסוכן האמנים, יואב גרוס, מונה לחבר בבורד המנהלים של עמותת Make a Wish, המגשימה משאלות לילדים החולים במחלות מסכנות חיים. גרוס מצטרף לחברי ההנהלה של העמותה, בהם ליאור כלפון, שגב משה, רוי ניסני ודביר בנדק.

הבחירות של מיזם הערים היפות

במיזם הערים היפות בהובלת עורכת הדין שיר הספרי, בשיתוף עם "ידיעות אחרונות" ו-ynet, נבחרו גבעת-שמואל, קריית-גת, אשקלון, טירת-כרמל, נהריה, דלית אל-כרמל, קריית-מוצקין, עכו, אילת, ירושלים, קריית-עקרון, רמלה, אשדוד, יקנעם, באר-יעקב, ראשון לציון וצפת.

ספר חדש לגדי סוקניק

גדי סוקניק, התגעגעתם? אז מגיש החדשות לשעבר הוציא ספר יחד עם יועצת התקשורת סיגל אביטן, בשם "ביזנס טאלנט", המשלב שיחות השראה עם דמויות כמו גיל שוויד, ישי דוידי ומשה אדרי.
4 צפייה בגלריה
גדי סוקניק
גדי סוקניק
גדי סוקניק
(צילום: אביגיל עוזי)

דוגמנים ובעלי מוגבלויות צועדים יחדיו

עמותת אלווין ישראל בשיתוף פרסייס תקיים בחמישי הבא את אירוע האופנה "תפור עליך" עם דוגמנים ודוגמניות בעלי מוגבלויות שיצעדו על המסלול. על ההנחיה: אלעד זוהר ונטלי דדון.

איגוד השיווק באירוע מיוחד

בכירי השיווק בישראל יתקהלו ביום חמישי לאירוע המרכזי של איגוד השיווק. ברשימה: המנכ"לית תלמה בירו, המשנה למנכ"לית סיגלית הורן-גלפרין, אייל מליס, טל גרנות, עופר בלוך, רונית אטד, ישי מנדיל, איתן זינגר, קים אור ודרור קונטנטו.

בקטנה

  • חברת הבנייה הטורקית, יילמזלר, תרמה 250 אלף שקל לבית החולים שניידר בפ"ת לתמיכה במשפחות נזקקות של ילדים חולי סרטן.
  • די.ג'יי אלי מתנה הרים את הטלפון וקיבל הצעה לא רעה: שיתוף פעולה עם דומינו'ס פיצה שיבוא לידי ביטוי בספוטיפיי בפלייליסטים שהרכיב עבור לקוחות הרשת, בהתאם לפיצה המוזמנת.
  • אבי ניסנקורן, נשיא התאחדות המלונות הטרי, ערך מפגש היכרות עם כל מלונאי הבירה במלון "איביס" בירושלים. (חבצלת דמארי)

מינויים

  • ענבל סגל מונתה למנהלת מחלקת השיווק והמכירות של מתחמי הקולנוע יס פלאנט בישראל ומנהלת הפעילות העסקית של תחום ה-VIP באירופה ובארץ.
  • אורלי גרנות-בן אב"י מונתה לסמנכ"לית חברת אחים דוניץ.
  • מנשה זלכה מונה למנכ"ל קבוצת הגרעין.
  • משה בר-צבי מונה ליו"ר דירקטוריון חברת NEWSRAEL.
  • אילון הרוש מונה למנכ"ל חטיבת השירות בקבוצת שלמה.