תקלה ב-HOT: לקוחות של החברה מרחבי הארץ שוב דיווחו הערב (יום רביעי) כי השתבשו שירותי הטלוויזיה ותשתית הסיבים של החברה, כולל אפליקציית נקסט TV, למספר שעות. החברה הודיעה בערב כי התקלה טופלה, אך עדיין חלק מהמשתמשים מדווחים על שיבושים.
מדובר בתקלה זהה לזאת שפגעה בחלק מלקוחות החברה אתמול בערב. גם אתמול לקוחות התלוננו כי החל משעות הערב הושבתו השירותי של החברה, כולל נקסט TV. בין השאר, לקוחות טוענים שאין מענה בשירות הלקוחות וכי המרכזיה של החברה קרסה.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה שלט הוט
אילוסטרציה שלט הוט
אילוסטרציה שלט הוט
"שוב שיבושים בהוט. ערב שני ברציפות שאין טלויזיה למי שצופה דרך הוט סיבים. בנוסף המרכזיה שלהם ב-*6910 קרסה", נכתב למייל האדום של ynet. "יש תקלה כללית ב-NEXT מזה שעתיים בלי שירות בלי טלוויזיה בלי תקשורת", נכתב גם כן, ובמייל אחר דווח כי "התמיכה הטכנית אינה נותנת מענה לפניות".
גם ברשתות מצטברות התלונות נגד החברה: "מה נסגר עם התקלות שלכם מאתמול זה ככה כמה זמן ייקח", וכן "פעם היו נציגי שירות שעוזרים. היום לועגים לנו ויש תקליט שחוזר על עצמו ומקומך בתור לפחות עוד רבע שעה, שלא עונים גם אחרי שעה. ביזיון".
מחברת HOT נמסר: "התקלה טופלה והשירותים חזרו לתקינות. מקור התקלה היה בשגיאה במערכת ה-OTT (הזרמת תוכן אונליין מ.ק). אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית".
פורסם לראשונה: 19:55, 17.01.24