עשרות מוזמנים הצפינו לקרית ביאליק לטקס הנחת אבן הפינה לבית ספר לחינוך מיוחד ומרכז יום לבוגרים של עמותת אקים חיפה. בנוכחים: אלוף (במיל') עמי אילון, יו"ר אקים ישראל, סיגל יהלומי, המנכ"לית, עמוס נצר, ראש מועצה אזורית זבולון, מיכל סגל, מנכ"לית אקים חיפה ונציגי משרד החינוך, ביטוח לאומי וקרן שלם. סגל עדכנה, כי תאריך הכניסה המשוער הוא ספטמבר 2022 והסכום המשוער של הבינוי עומד על 41 מיליון שקל.
6 צפייה בגלריה
אבן הפינה לאקים חיפה בקרית ביאליק
אבן הפינה לאקים חיפה בקרית ביאליק
אבן הפינה לאקים חיפה בקרית ביאליק
(צילום: עמותת אקים חיפה)

יעקב שחר מפנק ומתרגש

הבעלים של מכבי חיפה, יעקב שחר, הזמין עשרה חיילים עם צרכים מיוחדים לצפות במשחק של מכבי חיפה שהתקיים בשבוע שעבר באצטדיון סמי עופר בחיפה, ופינק אותם בתא VIP ובארוחה לפני המשחק. לפני שריקת הפתיחה עלה לפגוש אותם. כל זאת כי שחר מאמץ מזה שלוש שנים יחידה של "גדולים במדים", תוכנית של עמותת יד לילד המיוחד ו-JNF ארה"ב, שמשלבת מעל 600 צעירים עם צרכים מיוחדים ב-50 בסיסי צה"ל בארץ, ומסייעת להם להשתלב לאחר מכן בשוק התעסוקה, במחנה ארד של פיקוד העורף ביהוד, ומלווה אותם באופן אישי בשירותם הצבאי ובחיים האזרחיים. שעה קלה לפני שריקת הפתיחה הם הפתיעו אותו עם בלונים ושירים, לכבוד יום הולדתו ב-80, שחגג לאחרונה.

אמיר לב מרחיב את הפעילות של UBS

UBS ניירות ערך ישראל, מספקת פתרונות פיננסיים ללקוחות אמידים, גופים מוסדיים ותאגידיים בעולם וללקוחות פרטיים בשווייץ, הודיעה על מינויו של אמיר לב, מנהל חדר המסחר שהחל את דרכו בחברה בשנת 2008, לתפקיד Lead Global Distribution &Equities בישראל. הוא יהיה אחראי על האסטרטגיה, הרחבת הפעילות הקיימת וניצול יכולות UBS העולמית עבור לקוחות מוסדיים ישראליים של החברה. לב יחליף את עדי ויגודסקי שפורש מתפקידו לאחר 18 שנים בבנק ו-13 שנים בתפקיד.
6 צפייה בגלריה
אמיר לב
אמיר לב
אמיר לב
( צילום: יחצ UBS)

מלגת הנשיא למרצה מאריאל על קשר עם פלסטינים

עידית מילר, דוקטורנטית ומרצה במחלקה לסוציולוגיה ואנתרופלוגיה באוניברסיטת אריאל, זכתה במלגת נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, למצוינות וחדשנות מדעית לשנת 2020 לדוקטורנטים מצטיינים, עבור מחקרים העוסקים בריבונות, טריטוריה ודמוקרטיה בעידן הדיגיטלי. המלגה ניתנה למילר, אם ל- 7, בעקבות בחירתה להעמיק בנושא הקרוב אליה גיאוגרפית ורגשית, בעקבות מפגש יומיומי עם האוכלוסייה הפלסטינית שמהווה חלק מנוף ילדותה.
6 צפייה בגלריה
ראובן ריבלין, עידית מילר, השופטת בדימוס שולמית דותן
ראובן ריבלין, עידית מילר, השופטת בדימוס שולמית דותן
ראובן ריבלין, עידית מילר, השופטת בדימוס שולמית דותן
(צילום: מארק ניימן לע"מ)

מיזם מנט אור מסייע לארגונים חברתיים

מיזם מנט-אור מיסודן של קרן-שמש מקבוצת עוגן, הסוכנות היהודית, וקרנות הביטוח הלאומי, סיכם שנה ראשונה של פעילות למען עמותות, מלכ"רים ועסקים חברתיים, להם סייע לשרוד את המשבר הכלכלי אליו נקלעו בעקבות הקורונה. המיזם מבוסס על הצמדת מנהלים בכירים במשק המלווים בהתנדבות ולאורך זמן את המנהלים של הארגונים החברתיים בישראל, ועל הענקת ליווי פיננסי לארגונים. עד כה קיבלו את הליווי של מנט-אור כ-200 ארגונים חברתיים המעסיקים מעל ל-8,000 עובדות ועובדים בכל הארץ. נכחו: מנכ"ל עוגן, שגיא בלשה, מנכ"לית הסוכנות היהודית, אמירה אהרונוביץ, שמואל וויינגלס, מ"מ מנהל קרנות הביטוח הלאומי, איציק דנצינגר, משקיע חברתי וסגן יו"ר IVN, יעל ליפמן, משקיעה חברתית, ומאות מנטורים ומנהלי מלכ"רים ועמותות.

מנכ"ל חדש למועצה הציונית

משה (קינלי) טור-פז מונה למנכ"ל המועצה הציונית בישראל. טור-פז, תושב כפר עציון, הוא סא"ל (במיל') ואיש חינוך, שגם היה ח"כ מטעם יש עתיד בכנסת ה-23.
6 צפייה בגלריה
משה טור פז וגיל סגל (סגן יו''ר ההסתדרות הציונית העולמית)
משה טור פז וגיל סגל (סגן יו''ר ההסתדרות הציונית העולמית)
משה טור פז וגיל סגל (סגן יו''ר ההסתדרות הציונית העולמית)
(צילום: המועצה הציונית בישראל)

תו ירוק לחברת EcoSupp

עו"ד ראובן לדיאנסקי, סגן ראש עיריית תל אביב–יפו, העניק תעודת "התו הירוק לעסקים" למנכ"ל חברת EcoSupp, שעוסקת בייצור, יבוא ושיווק של ויטמינים, מינרלים ותוספי תזונה מחומרי הגלם טבעיים. מטרת המיזם היא לסייע לעסקים, בתי קפה, מסעדות ומתחמי הבילוי בעיר להוביל אג'נדה ירוקה עם התייעלות עסקית.

זאפה משיקה במה אלטרנטיבית

קבוצת זאפה השיקה במה אלטרנטיבית חדשה בתל אביב בהשקעה של 6 מיליון שקל. B-SIDE BY ZAPPA, מועדון הופעות חדש, שמתפרס על פני 1,500 מ"ר. זאת לצד פעילות המועדונים הקלאסיים של הקבוצה והלוקיישנים תחת כיפת השמיים. המועדון החדש יציג הופעות של להקות רוק ישראליות ובמקביל הופעות חו"ל. המועדון הושק באופן רשמי בסוף השבוע האחרון עם מופע ראשון של להקת משינה. אסף מור, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של קבוצת זאפה: "המועדון יעניק חוויית הופעות עמידה בסטנדרט של מועדונים גדולים בעולם".
6 צפייה בגלריה
אסף מור ולהקת משינה
אסף מור ולהקת משינה
אסף מור ולהקת משינה
(צילום: זאפה)

קערת הפסטה הגדולה בעולם

היוטיובר דילן דרור, בעל 74.9 אלף מנויים ביוטיוב ו100 אלף עוקבים בטיקטוק, ניסה אמש לשבור שיא גינס, כשהכין קערת פסטה במשקל של כ-300 ק"ג, כאשר השיא העולמי הוא 250 ק"ג. המתכון הורכב מכ-170 חבילות פסטה ו-45 צנצנות רוטב עגבניות של ברילה, שנתרמו ע"י המותג האיטלקי. 450 המנות שיצאו מכל אלו הועברו ללוחמי משמר הגבול וכוחות הביטחון בבסיס צבאי בסמוך לירושלים, לחיילי פלוגה ששירתו בדרום במהלך מבצע שומר החומות.
6 צפייה בגלריה
קערת הספגטי הגדולה ודילן דרור
קערת הספגטי הגדולה ודילן דרור
קערת הפסטה הגדולה ודילן דרור
(צילום: ליאו)