הבית בניו יורק של ברברה וולטרס, אחת העיתונאיות המפורסמות בעולם שהלכה לעולמה לפני כארבעה חודשים בגיל 93, הוצע למכירה תמורת 19.75 מיליון דולר. כך לפי דיווח בוול סטריט ג'ורנל.
הדירה ממוקמת במיקום אקסקלוסיבי - על השדרה החמישית, בסמוך לסנטרל פארק. וולטרס התגוררה שם במשך 30 שנה, עד למותה.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio
1 צפייה בגלריה
 הדירה של וולטרס
 הדירה של וולטרס
הדירה של וולטרס
(צילומים: AP, מתוך האתר של סוכנות הנדל"ן Compass)
בבית עצמו יש 11 חדרים, אך כרגע רק שניים מהם מוגדרים כחדרי שינה. לפי סוכנות הנדל"ן שמתווכת את הנכס, "בקלות" ניתן להמיר אותו לארבעה חדרי שינה. בסלון יש שלושה חלונות ענקיים שמשקיפים על הסנטרל פארק, ובנוסף אח עצים ופסנתר כנף.
סוויטת חדר השינה הראשית כוללת חיפויי עץ, ארונות בגדים מובנים צבועים במוטיבים פרחוניים, חופה מבד דקורטיבי ושולחן פינתי, גם כן עם נוף לפארק.
וולטרס כתבה בספר הזיכרונות שלה כי היא אירחה באופן שכיח אנשים בדירה, ואף הביאה אליה חלק מהמרואיינים הפוטנציאליים שלה על מנת לשכנע אותם להתראיין אצלה. בין השאר, מוניקה לוינסקי הגיעה למקום לפחות פעמיים לפני שהסכימה לשבת עם וולטרס ולהתראיין על שערוריית המין עם נשיא ארה"ב ביל קלינטון. הריאיון, ששודר בשנת 1999, שבר אז את שיאי הרייטינג עם 74 מיליון איש בארה"ב שצפו בו.
העיתונאית סיפרה כי ביום שבו שודר הריאיון עם לוינסקי, היא הזמינה לביתה כמה ממפיקי התוכנית וכן מספר חברים והדליקה אש באח, אבל הארובה הייתה סגורה, מה שגרם לבית להתמלא בעשן עד כדי כך שוולטרס הזמינה מכבי אש למקום. "זה היה ערב מדליק ביותר", כתבה בהומור בספר זיכרונותיה.
הבניין עצמו בו ממוקמת הדירה נבנה בסגנון איטלקי ויש בו 14 קומות, כשבכל קומה דירה אחת בלבד. וולטרס היא לא המפורסמת היחידה שהתגוררה בו - גם בעלי קבוצת הבייסבול לוס אנג'לס דודג'רס, פרנק מק'קורט, מחזיק שם דירה, אותה רכש לפי הרישומים ב-50 מיליון דולר לפני 11 שנים.
וולטרס הייתה האישה הראשונה בארצות הברית שהגישה תוכנית בוקר, ובמקביל גם את חדשות הערב. בשלב מסוים היא הייתה בעלת השכר הגבוה ביותר (גבר או אישה) בשוק החדשות. בין הישגיה העיתונאיים הגדולים ניתן למנות את הריאיון המשותף עם מנחם בגין ואנואר סאדאת ב-1977. בנוסף, ראיינה את בוריס ילצין, ולדימיר פוטין, פידל קסטרו ומועמר קדאפי.