לקוחות שקנו באתר שופרסל אונליין טוענים כי חויבו כמה פעמים על אותה קנייה. ברשתות החברתיות עלו תלונות של לקוחות שגילו לטענתם את החיוב העודף. אחת מהם כתבה: "חייבו אותנו ב-14 אלף שקל. תבדקו את כרטיסי האשראי שלכם אם אתם מזמינים מהם אונליין. אנחנו עוד מחכים שיענו לנו עקב ריבוי פניות. האשראי שלנו עכשיו חסום ואני עם תינוק וזה לא הגיוני ככה גם בלי קשר. מזל שיש כמה כרטיסים".
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio
לקוח אחר טען: "לכל מי שקונה בשופרסל אונליין, תבדקו את החיובים שלכם. קנייה אחת חייבו 4 פעמים. ביזיון".
2 צפייה בגלריה
שופרסל אונליין
שופרסל אונליין
שופרסל אונליין
(צילום: סיון פרג')
משופרסל נמסר, כי בעקבות תקלה נרשמו אצל חלק מלקוחות שופרסל אונליין חיובים עתידיים כפולים בגין אותה עסקה. בשופרסל אומרים כי מדובר בתקלה ארצית של חברת התשלומים אשר מספקת שירותי תשלום לרשת ובתי עסק נוספים.
2 צפייה בגלריה
שופרסל חיוב כפול
שופרסל חיוב כפול
תלונה של אחד הלקוחות
(צילום מסך מהפייסבוק)

שופרסל מבהירה כי סכומים אלה לא ירדו עדיין מהחשבונות של הצרכנים. "לאור תקלה בחברת התשלומים שמספקת שירותי תשלום לרשת, נרשמו חיובים עתידיים כפולים בגין אותה עסקה לחלק מלקוחות שופרסל אונליין והשירותים הדיגיטליים. הרשת פועלת על מנת לוודא שבפועל הלקוחות לא יחוייבו מעבר לחיוב המקורי. אנו מתנצלים על אי הנוחות", נמסר משופרסל.
יש לציין כי גם אם התשלום לא בוצע בפועל, היות והוא מופיע כחיוב גם אם עתידי הרי שהסכום העודף יורד ממסגרת האשראי ואף יכול לחסום אותו.