השקעת ענק לדלתא ישראל, יצרנית הלבשה תחתונה והלבשת פנאי ולחברה לנכסי קיסריה. השתיים חתמו על הסכם לפיו ישקיעו כ-200 מיליון שקל בהקמת מרלו"ג נוסף בפארק העסקים החכם של קיסריה.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
מדובר במרכז לוגיסטי מתקדם בשטח של כ-17 אלף מ"ר בגובה 34 מטר, שייבנה על ידי החברה לנכסי קיסריה בסמוך למרלו"ג הקיים של דלתא. לפי החברה, הפתיחה הרשמית תהיה לקראת 2025.
1 צפייה בגלריה
חנות דלתא
חנות דלתא
חנות דלתא
(צילום: שאול גולן)
ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא, אמרה ל-ynet: "לאור גידול משמעותי בהיקף פעילות החברה נקים מרכז לוגיסטי היברידי חדשני, המתקדם ביותר בעולמות האופנה, שמטרתו לתמוך ולתת מענה לתוכניות הצמיחה העתידית של החברה".
במרלו"ג החדש ישקיעו החברה לנכסי קיסריה ודלתא כ-100 מיליון שקל כל אחת במערכות אוטומציה, מידוף וניהול מלאי חכמות. דלתא תשכור את המרלו"ג לתקופה של 25 שנים.
דלתא מפעילה בישראל 202 חנויות תחת המותגים פיקס ודלתא ובשנה הבאה תקים רשת חדשה שתפעיל שבע חנויות לבגדי ספורט מתוצרתה המיועדים לפעילויות ספורט בסטודיו כמו פילאטיס, יוגה וכו' - תחום שזוכה כעת לפופלריות רבה. לאחרונה פתחה קבוצת פוקס רשת מתמחה בנושא בשם "אוף ליין" מקבוצת אמריקן איגל, ובאופן כללי רוב רשתות האופנה, כמו אורבניקה, הודיס וקסטרו, מוכרות אופנת ספורט אקטיבי. בנוסף, גורמים מתחום הקמעונאות מנסים להביא לארץ את רשת הלו יוגה.
דלתא פרסמה לאחרונה את דו"חותיה הכספיים לרבעון השלישי שמלמדים על התרחבות פעילותה הקבוצה בארץ: גידול של 12% במכירות שהסתכמו ב-210 מיליון שקל וקפיצה של 40% ברווח הנקי ל-28 מיליון שקל. מטה החברה פועל בקיסריה שם נעשה הפיתוח והעיצוב, והייצור כולו מתבצע בחו"ל.