הביטוח הלאומי מנסה בכל כוחו להתגבר על המצב שאליו נקלע, כאשר 240 מתוך 400 נציגיו במוקדי השירות נמצאו חיוביים לקורונה או שנגזרה עליהם תקופת בידוד.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
מהמוסד לביטוח לאומי נמסר הערב (יום ג') כי הביטוח הלאומי עושה כל מאמץ כדי לתגבר את מספר הנציגים במוקדי השירות. "לצערנו, בעקבות נגיף הקורונה, מעל 240 מהנציגים נמצאו חיוביים לנגיף או נמצאים בבידוד. הדבר משפיע על מתן השירות ומוסיף על העומסים הקיימים. הנהלת הביטוח הלאומי פועלת ככל האפשר על מנת למצוא פתרונות למצב", נמסר מהביטוח הלאומי.
2 צפייה בגלריה
ביטוח לאומי רמת גן מטושטש
ביטוח לאומי רמת גן מטושטש
סניף ביטוח לאומי בימי קורונה, לפני שהסניפים נסגרו לקבלת קהל
(צילום: יריב כץ)
המוסד לביטוח לאומי שולח קישורי IVR לטובת שירות לאזרחים: https://bit.ly/btl_gov, וכפי שנמסר מהביטוח הלאומי, הקישור נותן מענה ללא צורך בפרטים מזהים של אזרחים כדי למנוע אפשרות של "פישינג".
בעקבות תקנות הקורונה אין קבלת קהל פרונטלית בימים אלו בסניפי הביטוח הלאומי, ובתקופה זו ניתן להזמין תור באמצעות האתר לשיחה טלפונית עם נציג שירות. לאחר הזימון, הנציג חוזר טלפונית אל המבקש כדי לטפל בבקשה.
2 צפייה בגלריה
(צילום מסך מאתר הביטוח הלאומי)
כמו כן, נמסרו הערב מהביטוח הלאומי נתונים בעקבות ההחלטה הצפויה על הסגר המהודק. לפי נתוני הביטוח הלאומי, עד כה יצאו לחל"ת מאז תחילת הסגר השלישי 44 אלף מובטלים, מתוכם 35 אלף בפעם השנייה ויותר.
בביטוח הלאומי העריכו הערב כי החמרת הסגר תביא לעלייה של כ-100 אלף מובטלים נוספים, תלוי בחומרת הסגר.