נמשכת התקלה ללקוחות סלקום שמחוברים לשרת המייל של נטוויז'ן: מסוף השבוע תקלה פוגעת בלקוחות כך שהם לא מצליחים לשלוח ולקבל אימיילים. בנוסף אירעה תקלת אינטרנט שפגעה בלקוחות שמנסים לאקטב (להפעיל מחדש) את הנתב. כלומר: לקוחות סלקום שכיבו והדליקו את הנתב לא מצליחים להתחבר לאינטרנט.
1 צפייה בגלריה
משרדי סלקום
משרדי סלקום
משרדי סלקום
(צילום: אוראל כהן)
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio וסמנו "כלכלה" בהתראות אפליקציית ynet
מקור התקלה הוא באחד מהספקים של נטוויז'ן: היטאצ'י. חלק מערכת האחסון של היטאצ'י שנטוויז'ן משתמשת בה קרס. הצוותים ההנדסיים של היטאצ'י בארץ וביפן מנסים לשחזר את המערכת, כאשר כרגע צריך להעתיק ולשחזר הכל מחדש כדי שהמערכת תעלה כראוי. הצפי המעודכן לתיקון הוא עד יום שני בערב.
התקלה החלה ביום שישי ועדיין לא תוקנה. לקוחות מתלוננים שאין התייחסות של החברה. "כשמתקשרים לתמיכה נענים ש'מיקומך בתור 40'", כתבה לקוחת סלקום ל-ynet. "דואר זה שירות בסיסי. העדרו גורם נזק. וחוץ מזה אם הם איטיים בתיקונו שיזכו את החלק היחסי בחשבון". יש לקוחות שטוענים שאצלם התקלה נמשכת שלושה ימים.
בסלקום אישרו ש"קיים קושי נקודתי אצל חלק מהלקוחות שלנו. הדבר נמצא בטיפול".
פורסם לראשונה: 10:18, 29.07.23