רוצים לקבל סנדוויצ'ים של ענקית הכריכים Subway בחינם לכל החיים? כל מה שאתם צריכים לעשות זה דבר אחד קטן ושולי, להחליף את השם הפרטי שלכם בתעודת הזהות לסאבוויי (וגם לגור בארצות הברית).
החברה הודיעה על תחרות שתתקיים בימים הראשונים של אוגוסט, ובסיומה לקוח אחד שלה, שיבצע את שינוי השם, יזכה לסנדוויץ' Deli Hero חינם לכל החיים.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו, האזינו לפודקאסט הכלכלי היומי "כסף חדש", וסמנו "כלכלה" בהתראות אפליקציית ynet
1 צפייה בגלריה
סאבוויי
סאבוויי
סאבוויי
(צילום: AP)
החברה הקימה אתר אינטרנט מיוחד לתחרות שנקרא SubwayNameChange.com, וכל אדם בגיר בארצות הברית יוכל להשתתף. מתוך כל אלה שישנו את השם שלהם, תערוך סאבוויי הגרלה אקראית. המנצח בתחרות יצטרך לעבור בדיקת רקע ולהוכיח תוך ארבעה חודשים מרגע הזכייה כי אכן החליף את שמו הפרטי. הפרס עצמו יחולק לו בצורה של תלושי קנייה בסכום של 50 אלף דולר.
בהודעה לתקשורת סיפרה ענקית הכריכים על לקוח אחד של החברה שכבר מקבל סנדוויץ' חינם לכל החיים, החל מהשנה שעברה, אחרי "שקעקע על כל הרגל שלו את סדרת הסנדוויצ'ים של סאבוויי". לפי הדיווח, לקח לו יומיים לקעקע את כל הסדרה.
התחרות היא חלק מקמפיין יח"צ לסנדוויץ' החדש שלה ה-Deli Hero, שהייחודיות שלו הוא שהנקניקים נפרסים עבור הלקוח באותו רגע, ולא מגיעים מוכנים מראש. סאבוויי ציינה שהיא ביצעה שינויים משמעותיים בסניפים שלה כדי להכניס את מכונות פריסת הבשר, אותן התקינה בלמעלה מ-20 אלף סניפים בעלות של 80 מיליון דולר. "מדובר באחד השינויים המורכבים שהמותג ביצע אי פעם", נמסר מטעם החברה. סאבוויי דיווחה שמאז שהוציאה את הסנדוויץ' החדש היא מכרה יותר משני מיליון כריכים מהסוג הזה.