גרייס הייטאוור (69) והשחקן רוברט דה נירו (80) היו נשואים במשך כמעט 20 שנה, עד שהתגרשו בשנת 2018. היא קיבלה במסגרת הסכם הגירושים את הדירה שלהם באיזור הסנטרל פארק בניו יורק. עכשיו היא מוכרת את הנכס ומבקשת עליו 20 מיליון דולר, כך לפי דיווח ב"וול סטריט ג'ורנל".
הייטאוור, לה שני ילדים מדה נירו, גרה בדירה, שהיא למעשה דופלקס בתוך בניין משותף בגודל של כ-550 מ"ר. שחקן הקולנוע והיא רכשו אותה בשנת 2006 תמורת 20.9 מיליון דולר. המתווך לאונרד שטיינברג מחברת קומפאס, שאחראי על מכירת הנכס, אומר שנדיר שאדם מעמיד למכירה את הדירה שלו במחיר זול יותר מהמחיר בו קנה אותה, אבל שוק הבניינים המשותפים בארה"ב נמצא בירידה, ובעלי הדירות נאלצים להתגמש.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
1 צפייה בגלריה
דה נירו והייטאוור
דה נירו והייטאוור
דה נירו והייטאוור
(צילומים: AP, מתוך האתר של Compass)
אגב, הבעלים הקודם של הדירה היה לא אחר מאשר מפיק הסרטים המושמץ הארווי ויינשטיין, שהורשע באונס ובתקיפות מיניות של שחקניות ונשים נוספות בתעשיית הקולנוע.
דה נירו והייטאוור עברו לדירה הנוכחית אחרי שגרו בבניין אחר באותו איזור. האישה נתקעה יום אחד במעלית של הבניין וחולצה ממנה רק בסיוע של מכבי אש. זה הספיק לה ולכן הם עברו לדופלקס אותו הייטאוור מנסה למכור כעת.
אבל גם בנכס הנוכחי הייתה דרמה שכמעט התפתחה לאירוע טרגי. בשנת 2012, בזמן שהזוג נמצא בכלל בטיול באפריקה, שריפה בדירה סיכנה את בתם הקטנה בת השלושה חודשים דאז, ואת אחותה של הייטאוור שהשגיחה עליה. ברגע שהאחות הריחה את העשן היא ברחה מהבית עם התינוקות וכך חייהן ניצלו. שוב שירותי הכיבוי בניו יורק היו אלה שהגיעו למקום וכיבו את האש.
רוב הדירה נשרפה, ויצירות האמנות הרבות שהיו בה נהרסו. קרוב לשנה עברה עד שהמשפחה חזרה לגור בדופלקס, שנאלץ לעבור שיפוץ משמעותי. בשנת 2016 שריפה נוספת פרצה בדירה, אחרי ששף פרטי שעבד אצלם במטבח הצית בטעות את הכיריים. למרבה המזל, הפעם הנזק היה מינימלי.