בשיתוף Wolt
הבוקר של אביב שדמון (21), מדריך אומנויות לחימה ומאמן כושר ממזכרת בתיה, מתחיל עם אימונים לתלמידים בבתי ספר. בצהריים הוא מקבל טוויסט אחד לחלוטין, עם משלוחים בוולט. אחרי אימון אישי אינטנסיבי, הוא מתפנה לאימוני כושר לכל מי שרוצה לשרוף קלוריות ולשמור על בריאות. ככה כשאתה מעודד אנשים לשרוף קלוריות מצד אחד, ומספק להם גלידה והמבורגרים מצד שני.
מה הביא את שדמון לשלב בין עסק עצמאי למשלוחים? ואיפה יש יותר שליחות? צפו בווידאו:
"אני קובע לעצמי מתי לאמן, מתי להתאמן ומתי לעשות משלוח"
שדמון מספר כי לאחר שהשתחרר מהצבא הוא חיפש מקום שיאפשר לו להשתלב בלימודים וגם שתהיה לו גמישות בשעות: "שלא יהיה לי מישהו על הראש", לדבריו. "מאז אני שליח בוולט".
"אחד הדברים הכי טובים בוולט זה שאתה קודם כל עצמאי", הוא מוסיף. "אני קובע בעצמי מתי אני רוצה לאמן ולהתאמן, ובשאר הזמן אני יכול לפתוח את האפליקציה ולעשות משלוחים. אני הבוס של עצמי ומבחינתי זה החלום המושלם".
1 צפייה בגלריה
אביב שדמון
אביב שדמון
אביב שדמון
(צילום מסך)
היום של שדמון מתחיל מוקדם, "אני מאמן בבתי ספר עד הצהריים, עולה על ציוד, עושה משלוחים בדרך הביתה, מתאמן ואז יוצא לאימון", הוא אומר. "בדרך לאימון וגם בחזור אני עושה משלוחים, וכמובן בסופי שבוע, כך שזה 'סוגר לי את הפינה'".
לעשות משלוחים זה הכי מספק שיש, הוא מסכם. "אני עוזר לאנשים להגיע למטרות הפיזיות והמנטליות שלהם, ואחרי זה מביא לאנשים אוכל והם הכי מבסוטים בעולם. כשעושים משלוח של גלידה ויוצאת אליך ילדה בת 5 וצועקת 'גלידה! גלידה!', אין יותר מספק מזה, זה הכי כיף בעולם".
בשיתוף Wolt
פורסם לראשונה: 07:00, 04.04.24