ביונסה ובעלה ג'יי.זי רכשו את הבית היקר ביותר בקליפורניה. לפי הדיווחים הם שילמו 200 מיליון דולר על אחוזה בסמוך לאוקיינוס השקט, השוכנת על נחלה בגודל 32 דונם בחוף הדרומי של קליפורניה. הנחלה כוללת גם חוף פרטי ובריכת שחייה, ואילו הבית עצמו הוא בגודל 3,716 מ"ר.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio
הבית נבנה ב-1999 בהזמנתם של יוצרי אופרת הסבון צעירים חסרי מנוח, וויליאם ומריה בל, ותוכנן על ידי האדריכל היפני טאדאו אנדו. בנייתו ארכה 15 שנים. אדנו אמור לתכנן גם את הבית של קנייה ווסט במאליבו, אך הפרויקט הוקפא בשלב זה.
2 צפייה בגלריה
הבית שרכשו ביונסה וג'יי.זי בקליפורניה
הבית שרכשו ביונסה וג'יי.זי בקליפורניה
הבית שרכשו ביונסה וג'יי.זי בקליפורניה
(צילום: Morley Construction)
הרכישה הופכת את המוזיקאים לבעלים של הבית היקר ביותר שנמכר אי פעם בקליפורניה. מחזיק השיא הקודם עמד על 177 מיליון דולר. זהו גם הבית השני היקר ביותר שנמכר בארה"ב. התואר הארצי מוענק למנהל קרן הגידור קן גריפין, ששילם 238 מיליון דולר עבור פנטהאוז בסמוך לסנטרל פארק.
2 צפייה בגלריה
ביונסה ג'יי זי
ביונסה ג'יי זי
ביונסה וג'יי זי
(צילום: GettyImages)
על אף המחיר הגבוה, בני הזוג דווקא שילמו הרבה פחות מהמחיר המבוקש שעמד על 295 מיליון דולר. בכל מקרה נראה שהם יכולים להרשות לעצמם את תג המחיר הגבוה. לפי הערכות מגזין פורבס הונו של ג'יי.זי מוערך ב-2.5 מיליארד דולר הודות למותג האלכוהול, קטלוג השירים ואוסף האמנות שלו. ביונסה מצידה מוערכת בקרוב ל-500 מיליון דולר, וזאת עוד לפני סיבוב ההופעות הנוכחי שלה שצפוי להכניס מעל ל-2 מיליארד דולר.
זוהי עסקת הנדל"ן הגדולה השנייה של בני הזוג בקליפורניה. ב-2017 הם רכשו בית בבל אייר עבור 88 מיליון דולר ווהשקיעו בו עוד כמה מיליונים לשיפוץ, כך שהשווי שלו טיפס מעל לרף ה-100 מיליון דולר.