תקלת קופות בחברת וריפון: צרכנים ברחבי הארץ גילו הערב (חמישי) שהם לא יכולים לשלם באשראי בשל תקלה בקופה. זאת הפעם השלישית בשבועות האחרונים שתקלה כזאת מתרחשת. היא אירעה גם ב-19 וב-22 בינואר בשופרסל. הערב היא קרתה גם ברשתות אחרות. התקלה אמנם תוקנה כעבור כשעה, אבל גרמה לעומס רב בשעה עמוסה ממילא.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
לקוחת שופרסל כתבה ל-ynet: "חזרתי מסניף שופרסל, ומסתבר שבכל הארץ יש תקלה ולא קולטים כרטיסי אשראי. אפשר לשלם או בצ'ק או מזומן".
1 צפייה בגלריה
תורים לקראת חג הפסח בשופרסל אשקלון
תורים לקראת חג הפסח בשופרסל אשקלון
שופרסל
(צילום: רועי עידן)
לקוח ששהה בסניף חצי חינם מספר: "כשעמדנו בקופה הודיעו בכריזה שיש תקלת תקשורת ואי אפשר לשלם באשראי, אלא במזומן בלבד. היו כאלו שכבר היו באמצע חשבון - ורצו לכספומט כדי למשוך כסף. אחרים עמדו ליד הקופה הראשית והתרעמו על כך שאי אפשר לשלם באשראי. בכריזה הלקוחות התבקשו להתאזר בסבלנות.
"מדי כמה דקות הודיעו בכריזה שיש תקלה, ושזו תקלה ארצית. חלק מהנוכחים אמרו כי תקלה דומה אירעה גם בשבוע שעבר.
"לנו במקרה היה מזומן. כך שאחרי שהלקוחה שהייתה לפנינו חזרה מהכספומט - שילמנו ויצאנו. המתנה של בערך 20 דקות. בחוץ היה תור ארוך מאוד ליד הכספומט. היו גם תורים ארוכים מאוד ליד הקופות".
מוריפון נמסר בתגובה: "התקלה שמקורה בשרתי החברה בארה"ב, זוהתה במהירות וטופלה באופן מיידי. בעקבות התקלה, הקופות עברו לפעול במצב אוף ליין, מה שהאט באופן משמעותי את זמן קבלת העסקאות.
'אנו עושים ונמשיך לעשות סדרת מהלכים ובדיקות בכדי למנוע מקרים דומים בעתיד. וריפון תמשיך להעניק ללקוחותיה את השירות המהיר והטוב ביותר, כפי שעשתה ב-35 השנים האחרונות".