התעוררתם לעוד יום של חורף, ומרגיש לכם יבש בפנים ובכלל? אתם בחברה טובה. העונה הקרה, שמאופיינת באוויר יבש וקר, השהייה במקומות סגורים ולא מאווררים וחימום המזגנים, משפיעים על העור שלא לטובה. העור יבש בתקופה הזו, לא חיוני, ולעיתים אף סדוק ומחוספס.
יש לציין, שתופעה זו מתקיימת בכל גיל ומין: נשים, גברים, צעירים ובוגרים. כולנו מרגישים את היובש וחוסר החיוניות של העור בעונה זו של השנה. התופעה גם נוגעת ואף מתחדדת בקרב נשים בהיריון, שמלבד המערך ההורמונלי שמשתנה אצלן בתקופה זו, מגלות רגישות גדולה יותר לתנאי מזג האוויר, וחשות בתופעות האמורות. "מיעוט הלחות שבאוויר מוצא ביטוי בעור הפנים ובשפתיים", אומרת ד"ר סיון מרסר, מומחית ברפואת עור אסתטיקה ולייזר, שגם מדגישה באותה נשימה את חשיבות ההגנה מפני השמש. "כל סוג עור יכול להיחשף למנת קרינה כלשהי, שתזרז את הזדקנות העור. הקרינה פוגעת בנו בקיץ ובחורף, גם בצל וגם דרך חלונות הרכב, לכן שימוש במקדמי הגנה גבוהים הוא חלק הכרחי ובלתי נפרד משגרת הטיפול היומיומית. בעונת החורף יש גם להגביר את השימוש בסבון עשיר בלחות ובקרם לחות עשיר, כאמור עם מקדם הגנה".\

4 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)



מה עושים עם שפתיים סדוקות?
"שפתיים עלולות להיסדק אצל כל אחד בעונה הזו, ובמיוחד ירגישו בכך אלו הסובלים מעור יבש, או הנוטלים תוספים כמו ויטמין A ורטינואידים. מומלץ למרוח שפתון או גליצרין לאורך היום, ושפתון המכיל SPF לפני היציאה מהבית".
מה הבשורה הטובה בכל זאת במצב? שהפתרון לתחושות הוא פשוט ביותר: לטפח נכון את העור, כדי לרצות אותו. טיפוח ופינוק נכונים לעור יעניקו לו, וכך גם לעצמנו, מראה צעיר, אלסטי וחיוני.

הרמון היופי: MAX PROTECTION SPF 50 CREAM

סלי קדמי, קוסמטיקאית מוסמכת ובעלת הקליניקה, מציעה קרם עם מקדם הגנה גבוה מקרני UVA ו־UVB המזיקות לאור. קרם תורם למניעת הזדקנות מואצת של העור, ומגן על העור מפני החשיפה לשמש. בעל טכנולוגיית המראה. להתחיל איתו את היום.
מחיר: 364 שקל. להשיג: בקליניקה ובאתר

קליניק: Liquid Facial Soap

סבון קצף נוזלי בפיתוח דרמטולוגי. הקצף עדין, אינו מייבש, מנקה לכלוך, ומגן על מאזן הלחות הטבעי של העור.
מחיר: 109 שקל. להשיג בחנויות קליניק בקניון גינדי TLV ובקניון הזהב ובאתר
4 צפייה בגלריה
קליניק סבון נוזלי
קליניק סבון נוזלי
קליניק סבון נוזלי
(צילום: יח"צ)


JUVENA: LIP FILLER & BOOSTER

"יובנה" מציגה קרם מרוכז לשפתיים, שמעניק טיפול וגמישות מיידיים. החומרים מפחיתים את עומק הקמטים האנכיים, מגדירים מחדש את הקו הטבעי ומעניקים מראה מורם טבעי ועם נפח.
מחיר: 129 שקל, תכולה: 4.2 מ"ל. להשיג: בבלעדיות בסופר־פארם

NUXE: באלם מזין לשפתיים

NUXE REVE DE MIEL הוא שפתון באלם מזין לשפתיים. מעניק הזנה עמוקה, הגנה מיובש ותחושת נוחות מתמשכת. כל זאת בזכות רכיבים כדוגמת: דבש (משקם), שעורה, שיאה (מרגיעים), שמן חמניות ושמנים בוטניים, שמחדשים את השומנים בעור. לעור יבש ורגיש.
מחיר: 70 שקל. להשיג: ברשת סופר־פארם, אתר גילטי ובתי מרקחת
4 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)


LA ROCHE–POSAY: מינרל וואן SPF50+ Mineral One

מותג הדרמו קוסמטיקה הבינלאומי מציג קרם משלב של הענקת לחות, הגנה מנזקי קרינת השמש וכיסוי מלא עד 12 שעות. מוצע בארבעה גוונים. מסייע במניעת היפר־פיגמנטציה. מתאים לעור רגיש, היפואלרגני ו־נון קומודוני.
מחיר מומלץ לצרכן: 89 שקל ל־30 מ"ל. להשיג: ברשתות הפארם ובקנייה און־ליין

חוה זינגבוים: Sun perfect defence

קרם לחות עם מקדם הגנה 50 SPF ודמי־מייקאפ. מגן על העור מפני קרינת השמש ומקנה לו גוון אחיד. הפורמולה עשירה בלחות, בעלת פעילות משולשת, מיועדת לעור רגיל עד יבש.
מחיר: 200 שקל. להשיג: קוסמטיקאיות מורשות בשיטת חוה זינגבוים

JUVENA :PHYTO DE-TOX

שמן הידרופילי לניקוי וטיהור עמוק של העור. מנקה ומסיר איפור עיניים בשלב אחד, מעניק לעור רכות וגמישות. ברכיבים הפעילים: שמן אגוז מקדמיה, שמן אבוקדו.
מחיר: 135 שקל, תכולה: 100 מ"ל. להשיג: בסופר־פארם

פאיו: Payot creme N02 stick le'vres

מוצר חדש בסדרה הדרמו־קוסמטית של PAYOT PARIS - סדרת NO2 לעור רגיש – שפתון לחות לטיפוח שפתיים טבעי. מכיל שמן חמניות אורגני שמרגיע, שמן קיקיון שמרכך ומלחח, ודונג, שיוצר שכבת מגן על פני השפתיים מקור, יובש, ורדיקלים חופשיים.
מחיר: 25 שקל. להשיג: ברשתות הפארם ובתי המרקחת נבחרים

פאיו: CC - CC CREAM SPF 50+ PAYOT CRÈME N°2

קרם שמגן על עור הפנים, מאחד את הגוון ומסווה פגמים ומרגיע גירויים. מעניק לחות והגנה מקרני UV SPF50+ +, למניעת כתמי פיגמנטציה והזדקנות מוקדמת של העור. בין המרכיבים: תמצית Centella Asiatica לפעילות אנטי דלקתית, חומצה היאלורונית להעצמת הלחות. אסור להשתמש על עור עם פצעים פתוחים.
מחיר: 109 שקל ל־40 מ"ל. להשיג: ברשתות הפארם ובתי המרקחת נבחרים

ליראק פריז: שפתון הידראגניסט

שפתון לחות של מותג הטיפוח הבינלאומי LIERAC PARIS בגוון ורוד טבעי, שמזין ומעשיר את השפתיים בלחות ובחמצן. מכיל חומצה היאלורונית וחמאת שיאה, בעל מרקם פעיל ועשיר.
מחיר: 99 שקל. להשיג: אתר ליראק ישראל, קוסמטיקאיות ורופאים מורשי ליראק

הרמון היופי: מוס ניקוי פנים DEEP AND GENTLE CLEANSING FOAM

מוס קצף ניקוי לעור הפנים. מנקה באופן יסודי מבלי לפגוע בלחות הטבעית של העור, ומכין את העור לחומרים פעילים שאחריו. לשימוש בוקר וערב על עור הפנים, הצוואר והדקולטה.
מחיר: 189 שקל. להשיג: בקליניקה ובאתר

NEOX DERMACARE: קרם ניקוי SUPREME SMOOTH CLEANSING CREAM
הדור החדש של סבון ללא סבון, קרם ניקוי מולטי־אקטיבי פעיל ועדין מאוד, בשילוב צמחי מרפא. מותג ישראלי בינלאומי, נקי ואלגנטי. אקטיבי, אבל אינו מייבש את עור הפנים. מכיל תמציות של קלנדולה, קמומיל, מלפפונים ופפאיה. מיועד לכל סוגי העור. מומלץ לשימוש בוקר וערב.
מחיר לצרכן 175 שקל ל־200 מ"ל. המכירה באמצעות קוסמטיקאיות מורשות בלבד.

ניוטרוג'ינה: שפתון לחות

הנוסחה הנורבגית® של המותג. השפתון מוסיף לחות ומגן על שפתיים יבשות וסדוקות. מכיל SPF 20 ללא תחושת שמנוניות.
מחיר: 25.90 שקל. להשיג: רשתות פארם ומזון

דוקטור עור: Classic OR

קרם לחות עם מקדם הגנה SPF30. מרקם קליל ונטול שומן, לכל סוגי העור.
מחיר מומלץ לצרכן: 105 שקל. להשיג: ברשתות הפארם, בתי מרקחת ובאתר

דרמלוג'יקה: דינמיק סקין ריקברי

המותג, שפותח על ידי ג'ין וורוונד, דרמתרפיסטית ויזמית בארצות הברית, מציע קרם שמשלב שלוש פעולות: לחות, הגנה מהשמש ואנטי אייג'ינג. קרם הלחות מכיל מקדם הגנה רחב טווח 50 SPF ופפטידים, שממריצים את ייצור הקולגן וממצקים את העור.
מחיר: 364 שקל. להשיג: באתר, אצל קוסמטיקאיות מורשות

סבוקלם SeboCalm: שפתון חמאת שיאה

מותג הדרמו קוסמטיקה מציג שפתון מבוסס על חמאת שיאה ומועשר בסקוולאן, דונג דבורים, וויטמינים E ו־C לריכוך, הזנה וטיפוח השפתיים. מגן על השפתיים מרדיקלים החופשיים.
מחיר: 30 שקל ל־8 מ"ל. להשיג: בסופר־פארם, בתי מרקחת ובאתר
4 צפייה בגלריה
סבוקלום סבון פנים
סבוקלום סבון פנים
סבוקלום סבון פנים
(צילום: יח"צ)

סבוקלם: סבון פנים

סבון הפנים עדין, היפואלרגני, מתאים גם לעור רגיש, אדמומי ומגורה. הנוסחה מכילה רכיבי ניקוי נטולי סולפאטים, ללא SLS, מופקים מדגני תירס ועצי קוקוס. מועשר באצות ים לריכוך העור ותמצית פרחי קמומיל להרגעתו.
מחיר: 79.90 שקל ל־150 מ"ל. להשיג: בסופר־פארם, בתי מרקחת ובאתר/

קליניק: Moisture Surge Pop Triple Lip Balm

שפתון בעל שלוש פעולות: בעל קצה חדשני, עם שלוש ליבות לטיפוח וליחוח השפתיים. מעניק 72 שעות של לחות וגוון עדין, טבעי ומלא ברק.
מחיר: 109 שקל. להשיג: בחנויות קליניק בקניון גינדי TLV ובקניון הזהב ובאתר