שנתיים בלבד לאחר כניסתו לישראל, מותג הסניקרס הספרדי HOFF מסיים את פעילותו בארץ. הסניפים שנפתחו בקניון עזריאלי בתל אביב ובגרנד קניון בחיפה נסגרים וגם האתר המקוון של החברה בארץ.
עם הפתיחה ב-2023 נמסר כי החברה מתכוונת לפתוח מספר חנויות בישראל, אך היום הופיעה באתר המותג ההודעה הבאה: "לאחר שנתיים אנחנו מסיימים את הפעילות בישראל. תודה שצעדתם אתנו את הדרך".
בתקופה האחרונה נמכרו HOFF באתר האונליין של החברה בהנחה של 60%, מה שמתברר בדיעבד כמכירת החיסול לפני הסגירה.
מדובר במותג צעיר יחסית שהוקם בשנת 2017 בספרד, החל במכירת סניקרס ייחודים באינטנרט בלבד והפך לאחד ממותגי ההנעלה האופנתיים בספרד. בהמשך פתחה החברה גם חנויות פיזיות בספרד וגם בלונדון, פריז וליסבון, והמותג התרחב גם לסנדלים, מגפיים, אקססוריז וביגוד. ישראל הייתה המדינה הראשונה בה השיק המותג בו בזמן חנות פיזית ואתר אונליין.
HOFF רשם את קצב הצמיחה הגדול באירופה והעיצוב והצבעוניות שלו (סימן ההיכר שלו הוא "הטלאים" הצבעוניים על הסניקרס) משכו קהל צעיר ואופנתי.
הזיכיון הובא לישראל על ידי קבוצת סיטי טיים בבעלות הלנה קצן, שהשקיעה ב-HOFF יותר מ-5 מיליון שקל. קצן, בעלת נסיון רב ביבוא ויצוג מותגי אופנה בישראל, היא היבואנית והמשווקת הבלעדית של מותג התכשיטים הפופולרי "פנדורה" בישראל, של "פורלה" - תיקי היוקרה מאיטליה, של פרופאה - חנויות לאביזרי אופנה ושל רשת קוק אנד בייק לציוד לאפיה.
מסיטי טיים נמסר, בעקבות סיום הזיכיון המקומי, כי המותג מסיים את פעילותו. בחברה לא פרטו האם סיום הפעילות בישראל היא החלטה של המותג הספרדי או בעקבות אי הצלחתו בישראל במונחי מכירה. גורם בענף אמר ל-ynet כי שוק נעלי הספורט האופנתיים הוא שוק תחרותי מאוד בישראל, בו פועלים מותגים בינ"ל רבים בראשם נייקי, אדידס, פומה סקצרס, וואן ועוד וכי החדירה אליו דורשת השקעה רבה בשיווק.
מרשת סטורי נמסר כי החל משנת 2026 תמכור ב-15 סניפיה את נעלי HOFF כחלק ממגוון היצרנים שמוצעים ברשת, ולא בחנויות נפרדות למותג.








