הטירוף סביב כוכב הכדורגל לאו מסי בארצות הברית נמשך. מאז שחתם ביולי האחרון באינטר מיאמי, הקפיץ החלוץ הארגנטיני את מכירות הכרטיסים ואת המחירים עצמם למשחקי הבית של קבוצתו, וכמובן שגם למשחקי החוץ, ובמקביל ההכנסות ממכירות מדי קבוצתו ומרצ'נדייז נוספים זינקו אף הם. גם אפל טי וי, שירות הסטרימינג של ענקית הטכנולוגיה, שמחזיק בזכויות השידור של ה-MLS (ליגת הכדורגל בארה"ב), נהנה מאוד מהגעתו של מסי.
לפי דיווח בוול סטריט ג'ורנל, רק ביום משחק הבכורה של מסי בקבוצתו החדשה, ב-21 ביולי, נרשמו ל-MLS Season Pass, שירות לצפייה בטלוויזיה במשחקי הליגה, יותר מ-110 אלף אנשים, לעומת 6,143 אנשים ביום שלפני כן. כך לפי נתונים שמסרה Antena, חברה שמתמחה בניתוח מינויים לשירותי סטרימינג. מדובר בכמות גדולה יותר של נרשמים מאשר ביום בו הושק השירות.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו, האזינו לפודקאסט הכלכלי היומי "כסף חדש", וסמנו "כלכלה" בהתראות אפליקציית ynet
1 צפייה בגלריה
 שחקן אינטר מיאמי לאו מסי
 שחקן אינטר מיאמי לאו מסי
לאו מסי
(Harry How/Getty Images)
למעשה, בזכות מסי, יולי היה החודש החזק ביותר בארה"ב של אפל טי וי מבחינת מינויים חדשים. "יש רק לאו מסי אחד, אז זה רגע גדול מאוד עבור הספורט בארה"ב, אמר ג'ונתן קרסון, מנכ"ל Antena. "ספורט בהחלט מונע על ידי כוכבים, אבל זה מעולם לא תורגם לפני כן לקפיצה כל כך גדולה בכמות המינויים". בשיחה שערך לאחרונה עם משקיעים אמר מנכ"ל אפל טים קוק כי "אנחנו עולים על הציפיות שלנו מבחינת מינויים, והעובדה שמסי חתם באינטר מיאמי עזרה לנו קצת".
אפל חתמה בשנה שעברה על עסקת זכויות השידור עם ה-MLS עבור 2.5 מיליארד דולר למשך עשור, שמעניקה לה בלעדיות על שידור משחקי הליגה לכל העולם. החל מתחילת ספטמבר אפל השיקה את המינוי החודשי למשחקי ה-MLS ב-12.99 דולר או 25 דולר לכל העונה, למי שרשום גם לאפל טי וי+, וב-14.99 דולר לחודש או 29 דולר לעונה למי שלא. אגב, מי שעשה מינוי למשחקי הקבוצות, כלומר פוקד פיזית את המשחקים, קיבל בחינם את האפשרות לצפות בטלוויזיה במשחקי הליגה דרך שירות הסטרימינג של אפל. עוד נתון מעניים, כמעט מחצית מאלה ששילמו עבור ה-MLS Season Pass מפברואר האחרון ועד יולי היו מינויים קיימים של אפל טי וי. כמו כן, כ-15% ממי שנרשם ל-MLS Season Pass במהלך התקופה נרשם גם לאפל טי וי+.
אפל היא לא היחידה שהלכה בכל הכוח על זכויות של שידורי ספורט בניסיון לעצור את נטישת המינויים שהפכה לשכיחה מאוד כבר תקופה ארוכה. YouTube של גוגל שילמה השנה כ-14 מיליארד דולר עבור הסכם ל-7 שנים עם ה-NFL, ליגת הפוטבול האמריקנית, רק כדי לשדר את המשחק המרכזי ביום ראשון. בשנה שעברה אמזון חתמה על הסכם עם ה-NFL על זכויות השידור למשחק המרכזי ביום חמישי ל-11 שנים תמורת 1.2 מיליארד דולר. בוורנר בראדרס ובדיסקברי אמרו בשיחות האחרונות שלהם עם משקיעים כי הם בוחנים דרכים להיכנס גם הם לשידורי ספורט.