רשת המזון קשת טעמים רוכשת את השליטה ברשת הפטיסרי בוטיק של הקונדיטור דודו אוטמזגין לפי שווי של כ-50 מיליון שקלים. העסקה כוללת את המאפיה של אוטמזגין בקריית מוצקין ואת 19 סניפי המותג ברחבי הארץ בהם נמכרים מוצרי המאפה, רובם מופעלים בזכיינות.
"אוטמזגין הוא הלואי ויטון של העוגות, הוא אמן הפטיסרי ויעזור לקשת טעמים להיות מובילה בקולינריה", אמר אריאל ליכט, בעלי קשת טעמים. עוד הוסיף לכט כי "נשמור על המותג כעצמאי, ובנוסף אנחנו מתכוונים לפתח באמצעות דודו מותג מאפים פרטי ייחודי לרשת בעלי חיי מדף".
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו, האזינו לפודקאסט הכלכלי היומי "כסף חדש", וסמנו "כלכלה" בהתראות אפליקציית ynet
1 צפייה בגלריה
דודו אוטמזגין
דודו אוטמזגין
דודו אוטמזגין
(צילום: אביהו שפירא)
"החיבור עם רשת הפטיסרי היא רכישה אסטרטגית עבורנו. כך נמשיך לאתר חברות נוספות שישלימו את חוויית הקנייה בקשת לצד פתיחת סניפים נוספים תוך שמירה על תחרותיות במחירים", אמר קינן ממן, משנה למנכ"ל קשת טעמים. אוטמזגין הוסיף: "לאחר צמיחה מהירה, הרכישה הזו תסייע לנו לפרוץ קדימה, להגדיל את יכולת הייצור ולהרחיב את הפעילות בישראל ובעולם".
קשת טעמים היא רשת מזון לא כשרה, שהוקמה לפני 20 שנה בקריות ליד חיפה על ידי ליכט, ויועדה בתחילה לקהל הרוסי. היא מנוהלת על ידי דני גרינברג. הרשת מעסיקה כ-2,000 עובדים בישראל ומפעילה 25 סניפים, אתר אונליין, מרכזי ליקוט והפצה רובוטיים, מפעל מזון, וחברת יבוא מזון.
אוטמזגין הקים את רשת הפטיסרי בוטיק שלו בשנת 1998 לאחר שנכנס לתחום עם שחרורו מהצבא. את תחילת לימודיו כקונדיטור עשה בבית הספר לבישול "תדמור" ומשם עבר לפריז ולמד בבתי ספר יוקרתיים.