הנחה יקרה: תביעה בסך 150 אלף שקל הוגשה נגד ניב קירל, אחיה של הזמרת נועה קירל, בטענה שקיבל הנחת סלב על מטבח בתמורה לכך שיפעל לפרסום החברה שמכרה לו את המטבח בעמוד האינסטגרם של נועה קירל - ולא עמד בהתחייבותו מאז רכישת המטבח בספטמבר 2019 ועד היום.
במסגרת התביעה שהוגשה היום (ראשון) לבית משפט השלום בתל אביב נטען כי קירל האח הזמין לביתו מטבח חוץ יוקרתי למרפסת בשווי של 40 אלף שקל מחברת "כלפון את פוני השקעות", והצהיר כי ביכולתו לפרסם את המטבח בשני סרטונים שיעלו בסטורי בעמוד האינסטגרם הרשמי של אחותו, נועה קירל.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

החברה, שעוסקת בשיווק, יצור והתקנת מטבחי חוץ יוקרתיים ומיוצגת בתביעה על ידי עוה"ד אוראל סולטן ושרון גל, טענה בתביעה כי היא "השתכנעה כי אכן דברי הנתבע אמת הם, וכי הנתבע אכן אחיה של הזמרת נועה קירל וביכולתו לקיים את חלקו בהסכם בין הצדדיים", והסכימה כי בתמורה לפרסומים האמורים תעניק ללקוח הנחה בשיעור 37% ממחיר ההזמנה - השווים לכ-15 אלף שקל.
עוד טענה החברה בתביעה כי "הנתבע משיב לשאלות התובעת בהתחמקות בוטה אשר חוזרת על עצמה החל מתאריך הזמנת המטבח ועד ליום הגשת תביעה זו. במשך כ-3 שנים". עוד נטען כי "הנתבע ידע מראש כי אין ביכולתו לדאוג לפרסום המטבח על ידי נועה וידע עוד בעת כריתת החוזה שאין הדבר ביכולתו ובשליטתו", וכי הוא "עושה שימוש באמתלות אין ספור על מנת לחמוק מהתחייבויותיו". יש לציין כי בתביעה לא נטען שנועה קירל ידעה מההבטחה שאחיה נתן כביכול לתובעת.
התביעה הוגשה מוקדם יותר היום, ובשעות הערב חלה התפתחות והצדדים הגישו לבית המשפט בקשה מוסכמת למחיקת התביעה לאחר שהגיעו לפשרה. במסגרת הבקשה נכתב כי "כזכור, תיק זה עניינו תביעת התובעת בגין הפרת חוזה שנכרת בינה לבין הנתבע. מיד לאחר הגשת כתב התביעה היום 7 באוגוסט 2022, החלו הצדדיים לנהל משא ומתן לסילוק תיק זה במתווה של פשרה מחוץ לכותלי בית המשפט.
"בנסיבות אלה ובשים לב לזהות הצדדיים, מתבקש בית המשפט להורות על מחיקת התביעה על דרך של הפסקתה". יש לציין כי הצדדיים לא פירטו את מהות ההסדר אליו הגיעו.
מניב קירל נמסר: "אין תגובה כי אין תביעה. היא נמשכה".
מטעם שיר פינטו, יחסי הציבור של נועה קירל לא נמסרה תגובה.